تیپ متفاوت بهنوش طباطبایی در اکران مردمی ماجراى نیمروز، ردخون!!
بهنوش طباطبایی بازیگر معروف سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۶۰ در تهران است . او یکی از بازیگران فیلم سینمایی ماجرای نیمروز رد خون ساخته محمد حسین مهدویان است و در مراسم اکران مردمی این فیلم با ظاهری متفاوت حضور یافت . تیپ متفاوت بهنوش طباطبایی در اکران ماجراى نیمروز، ردخون را در ادامه در پرشین وی می توانید مشاهده کنید .
تیپ متفاوت بهنوش طباطبایی در اکران ماجراى نیمروز، ردخون
بهنوش طباطبایی، بازیگر سینمای ایران تصاویری از حضورش در اکران مردمى فیلم “ماجراى نیمروز، ردخون”
در پردیس سینمایى ملت به همراه محمد حسین مهدویان و امیرحسین هاشمى در صفحه اینستاگرام خودش منتشر کرد.
تصاویری از حضور بهنوش طباطبایی در اکران مردمى فیلم “ماجراى نیمروز، ردخون” را مشاهده می کنید.
تیپ بهنوش طباطبایی در اکران فیلم ردخون
«ماجرای نیمروز ۲: رد خون» که در ادامه «ماجرای نیمروز» ساخته شده، در تداوم بخش اول و روایت گروه اطلاعاتی است؛ گروهی که در ماجرای نیمروز یک، در اطلاعات سپاه مستقر بودند و سوی مقابل، اطلاعات نخست وزیری بود و اکنون با توجه به مقطع زمانی که روایت میشود (۱۳۶۷) و تمرکز بخشی از فعالیتها از جمله پروندههای عناصر سازمان منافقین (مجاهدین خلق) در وزارت اطلاعات مشخص نیست، هنوز در همان ساختار سابق هستند یا در ساختار تازه آمدهاند، اما مأموریتشان همان مأموریت پیشین، یعنی ضربه اساسی به یک چالش امنیتی است.
درباره فیلم ماجرای نیمروز ۲ رد خون
محمدحسین مهدویان در «ماجرای نیمروز» کاراکترها را از زمان ورود منافقین به فاز مسلحانه تا هدف قرار دادن
خانه تیمی اصلی منافقین در زعفرانیه و کشته شدن موسی خیابانی پیش برده و پرورش داده و نزد
تماشاگر نسبت به آنها سمپاتی به وجود آورده است. مهدویان با پیش فرض اینکه تماشاگر
«ماجرای نیمروز ۲: رد خون» قسمت اول را دیده، تلاش چندانی برای پرورش کاراکترها به جز تکرار چند
دیالوگ نظیر «من موسی خیابانی را زدهام» به کار نمیبرد؛ اما این پیش فرض لزوماً صحیح نیست
و هر فیلم باید مستقل با شخصیت پردازی همراه باشد و از قضا یکی از دلایلی که بیشتر فیلمهای
ابرقهرمانی صرفاً با جلوههای ویژه پیش میروند و به لحاظ روایت و فرم عقب افتاده هستند، در نظر گرفتنِ همین پیشفرض مهدویان است.
همان گروه اطلاعاتی این بار قرار است با ورود به یک عملیات نظامی، عناصر اصلی منافقین
را دستگیر کند یا از پای درآورد و در این میان، همچون یک قسمت اول یک رابطه عاطفی نیز تعریف
میشود که این بار به مراتب قویتر از قسمت اول است؛ به حدی که اساساً حضور این تیم اطلاعاتی
در عملیات مرصاد تحت الشعاع این رابطه قرار میگیرد و سرنوشت تلخی را پیش روی آنهایی قرار
میدهد که ظاهراً خبره اطلاعاتی و مدعی اقتدار در این عرصه بودند. مشکل از همین جا شروع
میشود که اساساً رابطه خانوادگی درنیامده و داستان فیلمی که میتوانست به شکل عمیقتر به عملیات مرصاد و
حواشی آن دوران بپردازد را نیز به حاشیه برده است. در واقع خط فرعی و اصلی در داستان جابجا شدهاند
و هیچ یک نیز در ساختار درام در حد انتظار کار نمیکنند.
آفتاب نیوز