جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

زندگی محمد عیوضی مجری تلویزیون که غسال بهشت زهرا شد

تاریخ نشر :یکشنبه 24 مه 2020 اشتراک:
غسال بهشت زهرا اخبار گوناگون
داستان جالب غسال بهشت زهرا که در تلویزیون اجرا می کند

برنامه دعوت که از شبکه یک سیما پخش می شود شب گذشته میزبان یک جوان سختی کشیده و با اراده بود که با وجود تمام مشکلات توانسته بود از پس آنها برآید و به موفقیت برسد . محمد عیوضی مجری جوان برنامه و کودک تلویزیون است که غسال بهشت زهرا شده است. در پرشین وی ماجرای این جوان را می بینید

ماجرای غسال بهشت زهرا

از غسالی در بهشت زهرا تا اجرا در تلویزیون، داستانی که در برنامه دعوت دیشب روایت شد.

محمد عیوضی که مجری برنامه کودکان است، با حضور در برنامه دعوت پرده از ۲۰ سال
زندگی بدون پدر و مادرش برداشت.

به گفته عیوضی، به علت ندیدن محبت از خانواده اش ۲۰ سال از آن ها دور بوده است و حالا بعد از این مدت که در حال حاضر مجری صدا و سیما است از روزگاری می گوید که برای سیر کردن خودش، به بهشت زهرا می رفته تا از خیرات و مواد غذایی، آنجا استفاده کند و در نهایت به واسطه رفت و آمد هایش به بهشت زهرا به صورت داوطلبانه و دینی که نسبت به اهل قبور در خود می دیده، شروع به شستن اجساد در غسالخانه بهشت زهرا کرد.

غسال بهشت زهرامجری و غسال بهشت زهرا

این مجری جوان در آخر خطاب به پدر و مادرش گفت به پاس نامهربانی هایی
که به من داشته اید، برایتان عروس هم آورده ام.

ویدئو غسال بهشت زهرا و مجری تلویزیون

جزئیات بیشتر درباره مجری بلال‌فروش

محمد عیوضی با حضور در استودیو برنامه «دعوت» از داستان طلاق پدر و مادرش گفت: ۱۵ ساله بودم که پدر و مادرم از هم جدا شدند. آن زمان فقط ناراحتی از طلاق را احساس کردم اما اکنون درد ناشی از آن را با پوست و استخوانم درک کرده‌ام. به دلیل علاقه‌ام به هنر، اجرا و بازیگری تصمیم گرفتم از خانواده جدا شوم. البته خانواده هم به این جدایی راضی بود. ِ

محمد که فرزند طلاق بود بعد از جدایی از خانواده، تهران را برای زندگی انتخاب و با اقامت
در منزل اقوام برای گذران زندگی مشاغل مختلفی از بلال فروشی تا پخش تراکت را
امتحان می‌کند. او از سختی‌های که با دوری از خانواده متحمل شد، تعریف کرد: روزهایی
بود که به بهشت زهرا(س) می‌رفتم تا خودم را با خیرات مردم برای رفتگانشان سیر کنم.
کسی رنجی که می‌کشیدم را درک نمی‌کرد.

محمد عیوضی مجری برنامه کودک | از مجری گری تا غسالی

ماجرای غسال بهشت زهرا

غسال بهشت زهراداستان غسال بهشت زهرا

مهمان این قسمت از برنامه «دعوت» کم‌کم وارد گروه‌های تئاتر می‌شود اما نسبت به بهشت زهرا(س) و روزهایی که برای سیر کردن خود به آن‌جا می‌رفت، احساس دین می‌کند. محمد گفت: گاهی برای تماشا و از سر کنجکاوی به سالن تطهیر بهشت زهرا(س) می‌رفتم و به‌مرور ترسم ریخت و چند سال بعد برای احساس دینی که داشتم، درخواست کردم که به عنوان داوطلب در سالن تطهیر مشغول به کار شوم. در ابتدا به دلیل سن کم و جثه کوچکم درخواستم را نمی‌پذیرفتند اما سرانجام لطف خدا شامل حالم شد و به صورت داوطلب مشغول به کار شدم. کار در سالن تطهیر زندگی‌ام را تغییر داد چراکه تمام مردم مرگ را باور دارند اما من و همکارانم بیشتر مرگ را درک می‌کنیم چون فاصله دستان من و فردی که فوت کرده فقط به اندازه‌ یک دست‌کش پلاستیکی است.

محمد داستان «دعوت» که بعد از تلاش‌های بسیار موفق می‌شود به عنوان مجری برنامه کودک و نوجوان مشغول به کار شود از ماجرای آشنایی و ازدواجش توضیح داد: آشنایی ما از طریق فضای مجازی اتفاق افتاد و بعد به خواستگاری که رفتم از مجید قناد(عمو قناد) خواستم من را نزد خانواده همسرم تایید کند.

رکنا و خبرآنلاین

گردآوری:
برچسب ها: ,
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس