شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

لو رفتن پشت پرده رقص پرستاران در اتاق قرنطینه!

تاریخ نشر :شنبه 07 مارس 2020 اشتراک:
رقص پرستاران اخبار گوناگون
این روزها در فضای مجازی ویدئو های رقص پرستاران از بیمارستان های سراسر کشور را مشاهده می کنید

در رزوهایی که کرونا سراسر کشور را آلوده کرده است پرستاران و پزشکان در سخت ترین و خطرناک ترین قسمت آن هستند و با جان و دل از بیماران کرونایی پرستاری می کنند. نکته جالب این روزها ویدئوهای رقص پرستاران در فضای مجازی است که با واکنش بسیاری روبرو شده است. در پرشین وی پشت پرده این رقص ها را ببینید

پشت پرده رقص پرستاران

این روزها در کنار اخبار ناراحت کننده شیوع ویروس کرونا تصاویری روحیه بخش از خط مقدم
مبارزه با این ویروس در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که حالا
به سوژه خاص رسانه ها هم تبدیل شده.

ویدئوهایی از رقص پرستاران در بخش های قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا که
علاوه بر خدمت شبانه روزی در مسیر درمان مبتلایان منبع تولید نشاط و روحیه
به دیگر افراد جامعه هم شده است. اما این لحظات زندگی بخش، پشت صحنه ای
هم دارد که کمتر در معرض دید قرار گرفته است.

رقص پرستارانرقص پرستاران در بیمارستان
رقص پرستارانرقص پرستاران در مقابل کرونا

جزئیات بیشتر درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران

همه‌گیری ویروس کرونا در ایران سیر تصاعدی به خود گرفته و این کشور با ثبت ۱۲۴ فوتی شاهد بیشترین شمار تلفات انسانی به دلیل این بیماری پس از چین می باشد.

کیانوش جهانپور، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران درباره آخرین آمار مربوط به شیوع ویروس کرونا در این کشور اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان بر اثر این بیماری به ۱۲۴ نفر رسید. وی درباره جدیدترین موارد شناسایی شده گفت: تاکنون موارد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران به ۴ هزار و ۷۴۷ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۲۴ نفر رسیده و همچنین ۹۱۳ نفر بهبود یافته‌اند. جهانپور در ادامه تصریح کرد: از ظهر دیروز تا امروز، ۱۲۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در ایران شناسایی شد و در مجموع تعداد این بیماران در کشور به ۴۷۴۷ نفر رسید. تا کنون بیش از ۱۵ هزار و ۹۸۱ مورد مشکوک در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.

رقص پرستاران وضعیت کرونا

مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران درباره تعداد بیماران مبتلا به کرونا به تفکیک استان‌ها از ابتدا تاکنون گفت: تهران ۱۴۱۳ نفر، گیلان ۴۲۴ نفر، قم ۵۲۳ نفر، مرکزی ۲۲۸ نفر، قزوین ۱۷۶ نفر، البرز ۳۰۲ نفر، اصفهان ۳۸۸ نفر، فارس ۸۱ نفر، خوزستان ۶۳ نفر، لرستان ۸۰ نفر، کردستان ۴۲ نفر، آذربایجان شرقی ۷۵ نفر، آذربایجان غربی ۱۱ نفر، اردبیل ۴۰ نفر، خراسان رضوی ۸۹ نفر، خراسان جنوبی ۱۸ نفر، خراسان شمالی ۱۵ نفر، سیستان و بلوچستان ۲۱ نفر، کرمان ۲۵ نفر، کرمانشاه ۲۷ نفر، بوشهر ۵ نفر، یزد ۵۷ نفر، کهگیلویه و بویراحمد ۶ نفر، چهارمحال و بختیاری ۱۴ نفر، زنجان ۵۰ نفر، سمنان ۱۱۴ نفر، ایلام ۱۳ نفر، مازندران ۳۰۱ نفر، گلستان ۱۰۴ نفر، هرمزگان ۱۹ نفر و همدان ۲۳ نفر از ابتدا تاکنون به ویروس کرونا در کشور مبتلا شده‌اند.

تابناک و تی آر تی

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
تصاویر خبری
بیشتر >
آرون گروپس