جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

درگذشت پدر مریم کاویانی ؛ بازیگری که با یک سیاستمدار ازدواج کرد

تاریخ نشر :چهارشنبه 12 فوریه 2020 اشتراک:
پدر مریم کاویانی اخبار گوناگون
مریم کاویانی که از بازیگران آرام و بی حاشیه تلویریون ایران است در پی از دست دادن پدرش عزادار شد و به همین منظور پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد

مریم کاویانی ار بازیگران معروف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از درگذشت پدر خود داد. او با انتشار عکس پدر خود در صفحه شخصی اش از درس هایی که از پدرش آموخته گفت . مریم کاویانی در ۱ تیر سال ۱۳۴۹ در اهواز به دنیا آمد. پدر و مادر او اصالت بابلی دارند. او در دانشگاه بابل در رشته پرستاری تحصیل کرد ولی پا به عرصه بازیگری گذاشت و راه بازیگری را ادامه داد . او تا کنون بازیگری آرام و بی حاشیه بوده است . تنها اخبار جنجالی که از او منتشر شد خبر ازدواج او با رامین مهمان پرست بود . او یکی از سیاستمداران و سخنگوی وزارت خارجه می باشد. در ادامه خبر درگذشت پدر مریم کاویانی را مشاهده می کنید.

درگذشت پدر مریم کاویانی

مریم کاویانی با انتشار پست زیر و عکس پدرش نوشت : پدر بزرگوارم، شما به من صلح ، بخشش ، مهربانی، زندگی و تلاش شرافتمندانه را آموختید.و چه ثروتی والاتر و ماندگارتر از درسهای زندگى.
پدر بزرگوارم سعادتمند و شرافتمندانه زندگی کردید و آرام و بی صدا رفتید.
روحتان شاد بابا جونم🖤

پدر مریم کاویانیپدر مریم کاویانی

ویدئویی که مریم کاویانی از پدرش منتشر کرد:

تسلیت آزیتا ترکاشوند برای درگذشت پدر مریم کاویانی

آزیتا ترکاشوند با انتشار پست زیر نوشت : مریم عزیزم میدانم واژه ی تسلیت برای ملکوتی شدن پدر بزرگوارت کوچک است ،روحش عالی و متعالی دوست عزیزم،از خداوند برای تو و خانواده ی محترمت صبر طلب میکنم و بدون در غمت شریک هستیم بانوی هنرمند.🖤🖤🖤

پدر مریم کاویانیمریم کاویانی

مریم کاویانی در صفحه شخصی اش نوشت :
رفتن بابای بزرگوارم به من آموخت که ، ایمان واقعی در انجام اعمال صالح قابل پذیرش و پاداش است , نه تنها در اجرای آداب…🦋

فوت پدر مریم کاویانیفوت پدر مریم کاویانی

بیوگرافی مریم کاویانی

مریم کاویانی (زاده ۱ تیر ۱۳۴۹ در اهواز؛ اصالتا مازندرانی)، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است و فعالیت هنری خود را در مقام بازیگر از سال ۱۳۸۳ با فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه آغاز کرد. مریم کاویانی، زاده اهواز است به سال ۱۳۴۹، اصالتا، اما مازندرانی؛ پدر وی کارگر کارخانه نیشکر و کاغذ پارس و مادر وی خانه‌دار. هر دو هم اهل مطالعه، اما نه علاقه‌مند پیگیر هنر. پدر و مادر وی هردو مازندرانی و اهل بابل هستند.

پدر مریم کاویانیمریم کاویانی در کنار پدر و مادرش

نحوه بازیگر شدن مریم کاویانی

روزی گذر نادر مقدس به بیمارستان مهراد که او در آنجا مشغول به کار است، می‌افتد. مقدس از او دعوت می‌کند تا بازدیدی داشته باشد از پشت صحنه فیلم رؤیای جوانی که در دست ساخت دارد. کاویانی بر تردیدهایش غلبه می‌کند و از سر کنجکاوی در پشت صحنه این فیلم حاضر می‌شود. مقدس به او می‌گوید که چهره خوبی برای بازیگری دارد و با اصرار مانتوی سفیدی بر تنش می‌پوشانند و روانه جلوی دوربینش می‌کنند تا ایفاگر نقش کوتاه یک خانم دکتر شود و این‌گونه مریم کاویانی بازیگر می‌شود.

پدر مریم کاویانیمریم کاویانی و همسرش رامین مهمان پرست

ازدواج مریم کاویانی

وی از ازدواج اول خود یک پسر دارد که متولد ۱۳۷۶ است. همچنین در سال ۱۳۹۷ برای
دومین بار با رامین مهمان‌پرست، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه
و سفیر پیشین ایران در لهستان ازدواج کرد.

پدر مریم کاویانیهمسر مریم کاویانی و ظریف

رامین مهمانپرست کیست؟

رامین مهمانپرست (زاده تیر ۱۳۳۹ – تهران) سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر فعلی ایران در لهستان و لیتوانی است. وی فارغ‌التحصیل مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دارای مدرک MBA است.
وی در سال ۱۳۵۵ زمانی که ۱۶ ساله بود، وارد دانشگاه صنعتی شریف شد.

صفحه شخصی مریم کاویانی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس