پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

فال روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲

اشتراک:
فال روز پنجشنبه 18 خرداد 1402 فال و طالع بینی
قدر چیزی را که داشته ای ندانستی. حالا که از دستداده ای افسوس می خوری چرا خوب رفتار نکردی و او رنجیده خاطر از پیش تو رفت. غرورت را کنار بگذر باز هم پیش قدم شو تا به وصالش برسی. لطف خداوند باز هم شامل حالت می شود.

برای رسیدن به دولت و مقام و ثروت کاری که انجام داده اید دعا کردن است وای خداوند می گوید از تو حرکت از من برکت. هنرهای بسیای دارید که فقط آنها را برای خودتان حفظ کرده اید پس همت کنیدتا وقت تلف شده را جبران کنید. غم دلتان از بین می رود. فال روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ را در پرشین وی ببینید.

فال روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲

متولدین ۱۸ خرداد تولدتون مبارک

فال روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

امروز اطرافیانتان می خواهند شما را وادار به حرف زدن در مورد احساساتتان کنند. شما هم دلتان می خواهد که نگرانی آنها را با رفتاری آرام و صادقانه پاسخ دهید، اما به زبان آوردن احساساتتان در حال حاضر برای شما تقریبا غیر ممکن است. شما دارید خودتان را خیلی سرسختانه مورد انتقاد و سرزنش قرار می دهید و این کار اصلا درست نیست، پس در خلوت خودتان برای خود محاکمه برگزار نکنید. آرزویی در دل دارید که فکر می کنید رسیدن به آن بالاترین چیز در دنیاست، اگر اینطور فکر می کنید باید هرچه می توانید تلاش کنید. سعی کنید از آن دسته آدم هایی نباشید که فقط یک راه را می روند و بعد که بجایی نمی رسند سرخورده می شوند شما شخصیت مهربان و اجتماعی دارید. بزودی شانس آشنا شدن با کسی برایتان پیش می آید، او قصد آزار و اذیت شما رو ندارد.

فال روز  ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

روحیه مهربانی دارید، اما محبت خود را از اعضای خانواده دریغ می‌کنید. این وضعیت باعث شده اهل منزل بر این باور باشند شما فرد سنگ‌دلی هستید که خیر دیگران را نمی‌خواهید. این رویکرد را تغییر دهید و محبت خود را با رفتار و گفتار به اطرافیان ثابت کنید. دشمن دیرینه‌ای که در محل‌کار یا در میان همسایه‌ها دارید امروز رسوا خواهد شد. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید.

فال روز  ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

مجلس شادی بر پا خواهد شد، در این مجلس شرکت کنید حتی اگر علاقه ای برای حضور ندارید. شما تا کار خودتان را نکنید از موضوع دست بر نمی دارید، پشتکارتان عالی ست، آن را در راه درست تری استفاده کنید. گاهی حرف هایتان نیش دار است، شما بهتر از دیگران می دانید واقعیت از چه قرار است هر کاری می کنید یا هر حرفی می زنید مطمئن باشید که پس از آن وجدانتان راحت است.

فال روز پنجشنبه 18 خرداد 1402فال روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲

فال روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ برای ماه متولدین تیر

بیان کردن احساساتتان به صورت صریح و بدون پرده می تواند فشار و تنش موجود در روابطتان را تا حدود زیادی کاهش دهد. شما امروز بسیار همراه با احتیاط رفتار می کنید و همین باعث شده است که دیگران احساس کنند دارید مسئله مهمی را از آنها پنهان می کنید. شما نباید در حرف هایی که می خواهید بزنید تغییری ایجاد کنید، تنها چیزی که باید تغییر کند و با احتیاط همراه باشد روش بیان این حرف هاست. فردی با اراده و اهل گردش هستید، اطرافیان تان از مصاحبت با شما بسیار لذت می برند.

فال روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ برای ماه مرداد

اعضای‌ خانواده توقع‌های زیادی از شما دارند و این قضیه شما را حسابی ناراحت کرده‌است. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید. مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد و یکی از اعضای فامیل یا آشنایان برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود.

فال روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

شما بسیار مورد توجه دیگران هستید، خودتان را آزار ندهید از صبر و حوصله ضرر نمی کنید. شما از خود گذشتگی نشان می دهید اما از هیچ چیز و هیچکس در زندگی تان راضی نیستید، این روزها نمی دانید چگونه با مسائل و مشکلات باید روبرو بشوید، می خواهید با کسی صلاح و مشورت کنید اما او هم دیگر حوصله گوش دادن به حرفهایتان را ندارد.

فال روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

امروز هیچ عارضه‌ای سلامت وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. سبک‌ زندگی سالمی در پیش بگیرید و از کارها و چیزهایی که برای سلامتیتان ضرر دارد، دوری کنید. قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید.

فال روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

امروز علاقه ای به زیرو رو کردن دنیا با ایده های خود ندارید و ترجیح می دهید تمام احتمالات عجیب و غریب و آینده های غیر ممکن را در محیط امن ذهن خودتان مورد بررسی قرار دهید. این مخفی کاری به خاطر عدم اطمینان و یا نداشتن اعتماد به نفس کافی نیست؛ مسئله این است که شما ترجیح می دهید تمام جوانب را سنجیده و با عملگرایی خود اثری پایدار روی اطرافیانتان بگذارید. اگر همین امروز به نتیجه دلخواهتان نرسیدید دلسرد و یا افسرده نشوید.

فال روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر ماه

کسانی مورد احترام قرار می گیرند که لیاقت آن را داشته باشند و شما با کارها و رفتارتان ثابت می کنید که لایق احترام هستید. به تازگی درگیر مسئله و کاری ناخواسته شده اید که سودی برایتان ندارد، نفع آن در آخر سر به دیگران می رسد و زیانش در درازمدت متوجه خودتان می شود، بهتر است برای مدتی خودتان را از جریانات به وجود آمده کنار بکشید. باید بدانید که برای هر کاری اصول و قوانینی وجود دارد، بدون تهیه مقدمات نباید انتظار موفقیت داشته باشید.

فال روز پنجشنبه 18 خرداد 1402فال روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲

فال روز ۱۸خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی ماه

دون شک همه شما در جوانی، خودتان را برای بدست آوردن چیزی به آب و آتش زده اید؛ اما زمانی که به چیزی رسیدید، دیگر نمی خواهید آن را از دست بدهید. به یاد داشته باشید اصلاً نباید چیز هایی را که با زحمت بدست آورده اید، با ولخرجی تباه کنید. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود. در اولین فرصت دلخوری را از دل عشق زندگیتان بیرون کنید و توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. انسان پرتلاشی هستید و لحظه‌ای دست از کار و کوشش نمی‌کشید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید با موفقیت فاصله‌ای ندارید.

فال روز ۱۸خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. هزینه‌ای برای تعمیر یکی از لوازم منزل یا محل‌کار باید کنار بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و به گونه‌ای زندگی کنید که همیشه پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته باشید.

اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید. احساس می‌کنید آتش عشق بیشتر از همیشه در وجودتان زبانه می‌کشد و قصد دارید عشق‌ بی‌پایانتان را به همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان نیز احساس متقابلی نسبت به شما دارد و امروز بیشتر از همیشه عاشقتان است. با اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل‌کار یا منزل روبه‌رو خواهید شد. اجازه ندهید این اتفاق روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روز را با شادی و نشاط به پایان برسانید. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز شرایطی دست می‌دهد تا حسابی با خودتان خلوت کنید.

فال روز ۱۸خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

مواظب رفتار و گفتارتان باشید و حرفی نزنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. با مشکلی روبه‌رو خواهید شد و به‌تنهایی کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، اجازه ندهید این مشکل شما را از پا در بیاورد و برای حل آن از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. خبر بدی به دست شما می‌رسد؛ از هم‌ا‌کنون خودتان را برای این خبر بد آماده کنید و اجازه ندهید اخبار ناگوار، روزتان را خراب کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان از دنده چپ بلند شده و حوصله ندارد. در این شرایط برای جلوگیری از هرگونه مشاجره، عشق ‌زندگیتان را به حال خودش رها کنید و بگذارید برای مدتی تنها باشد.

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس