جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

فال روز سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

اشتراک:
فال روز سه شنبه 16 خرداد 1402 فال و طالع بینی
آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

رازها و درد دلهایت را حفظ کن و سرپوشی روی آن بگذار. خداوند تو را از بندی که در آن گرفتار هستی نجات می دهد، به شرط آنکه برای رسیدن به ایمان و صفای دلت تلاش کنی. خودت صلاح کار را بهتر می دانی اگر از نتیجه اش باخبری پس یاعلی بگو که عده ای نیز به تو کمک می کنند.. فال روز سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ را در پرشین وی ببینید.

فال روز سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

شما شخصی جنگجو، جسور، بلندپرواز، اجتماعی، سخاوتمند و با صداقت هستید، اما از آنجایی که فرصت های فراوانی که در اختیارتان قرار می گیرند را به راحتی از دست می دهید از دیگران عقب می مانید. امسال از لحاظ سلامتی شما دوره ی فوق العاده ای را در پیش خواهید داشت و بزرگ ترین مشکلاتی که سر راهتان قرار می گیرند سرماخوردگی های جزئی خواهند بود. از لحاظ مالی در مقایسه با پارسال وضعیت بهتری خواهید داشت و از سرمایه گذاری های گذشته ی خود سود زیادی به دست خواهید آورد. اگر قصد فعالیت در زمینه های جدید را دارید شراکت با یک شخص مورد اعتماد برایتان بسیار خوب خواهد بود. سعی کنید با شرکت های خارجی وارد معامله شوید تا سود فوق العاده ای به دست بیاورید.

امسال خودتان را در محل کارتان به عنوان عضوی قدرتمند و مؤثر ثابت خواهید کرد و پروژه های زیادی را با موفقیت به انجام خواهید رساند. در نتیجه ی این موفقیت ها مقامات مافوقتان شما را در موقعیت ها و رده های بالاتری قرار خواهند داد. اگر مواظب نباشید فشار کاری زیادی که در طول سال تجربه خواهید کرد باعث خواهد شد که بین شما و شخصی که دوست دارید فاصله ایجاد شود. مرداد، مهر، دی و بهمن بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روز سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

به خاطر داشته باشید که راز جوانی و شادابی در ورزش و تحرک نهفته‌ است. دستتان را روی زانوی خود بگذارید و فکری برای افزایش درآمد بردارید. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و از هر فرصتی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان بهره بگیرید. امروز زمان مناسبی است تا نگرانی‌های خود را با فردی که محرم راز شماست، درمیان بگذارید. مطمئن باشید که ایشان سنگ‌ صبور قابل اطمینانی برای غم و غصه‌های شما خواهد بود.

کار مهمی در گذشته انجام داده‌اید، اما این کار به اندازه‌ای که انتظار داشته‌اید در نظر اطرافیان جلوه نکرده است. امروز ورق بر می‌گردد و دوستان و آشنایان به اهمیت کارهای شما پی می‌برند. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد.  امروز اگر مواظب نباشید، کارها سرموقع انجام نمی‌شود و از کارهایتان حسابی عقب میفتید.  زندگی‌ عاشقانه‌ای دارید و از بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان لذت می‌برید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و به گونه‌ای رفتار کنید تا عشق‌ زندگیتان نیز از بودن در کنار شما راضی و خوشنود باشد.

فال روز  ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شماست. روز را با احتیاط بیشتری سپری کنید و کاری نکنید که به دردسر بیفتید. به لحاظ مالی روز خوبی پیش روی شماست و پولی به دستتان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است پولی که امروز روانه حساب‌های بانکیتان شده را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید.   قرار است مهمان مهمی را به منزل دعوت کنید، اما روز خوبی را برای پذیرایی از این مهمان انتخاب نکرده‌اید.

همسر یا عشق زندگیتان امروز به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای عشق زندگیتان انجام دهید. مشاجره‌ای میان شما و یکی از اطرافیان ایجاد شده و حسابی دلخور هستید. دلخوری‌ها را کنار بگذارید و از در دوستی با این فرد وارد شوید. مطمئن باشید این فرد در آینده رفتار مناسبی با شما در پیش خواهد گرفت.

فال روز  ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

ذهن آشفته‌ای دارید و دائم به اتفاق‌های ناخوشایندی فکر می‌‌کنید که در گذشته تجربه کرده‌اید. ادامه این شرایط چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد. به جای فکر به گذشته، به آینده درخشان خود فکر کنید و به یاد داشته باشید که گذشته‌ها گذشته‌ است. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل ‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. در رسیدگی به اعضای خانواده کوتاهی نکنید. در غیر این ‌صورت زمینه دلخوری اهل منزل را فراهم کرده‌اید. روز حساسی را در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند.

فرصت فراغتی دست می‌دهد تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای منزل سپری کنید، این فرصت را مغتنم بدانید و به اعضای خانواده ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌‌برید. مشکلی میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد می‌شود و اگر امروز این مشکل را حل نکنید، در آینده با دردسرهای بیشتری روبرو خواهید شد.

فال روز سه شنبه 16 خرداد 1402فال روز سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

فال روز ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ برای ماه متولدین تیر

سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد و از جایی که فکرش را نمی‌کنید پولی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است.

یکی از آرزوهای دیرینه شما بر آورده می‌شود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برای دستیابی به رویاهای خود بیشتر تلاش کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید قدر‌تان را می‌داند و از لحظه‌لحظه بودن در کنارتان لذت می‌برد.

به مشکلی برخورد کرده‌اید و یکی از دوستان به شما قول داده که برای حل این مشکل به کمکتان می‌آید، اما روی کمک این دوست حساب باز نکنید چرا که قادر به حل مشکل شما نیست و مجبور می‌شوید به‌تنهایی آستین بالا بزنید و این مشکل را یکه‌وتنها حل کنید. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند. در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند.

فال روز سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ برای ماه مرداد

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید.  احتمال دارد که امروز کالایی با ارزش یا پولی را گم کنید. به صلاح شماست که شش‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید و چشم از اموال و دارایی‌های خود بر ندارید.

تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. ناراحتی شما چیزی به غیر از دلخوری اطرافیان به دنبال خواهد نداشت و ادامه این روحیه به کاهش تعداد دوستان‌ شما ختم می‌شود. مدتی است که سری به بزرگان فامیل نزده‌اید، ادامه این رویکرد دلخوری ریش‌سفید‌های فامیل را به دنبال دارد. در اولین فرصت سری به بزرگان خانواده بزنید و دیدارها را تازه کنید.  فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌هایتان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید.  فکرهای بی‌شماری در سر دارید و شبی نیست که خواب آسوده‌ای تجربه کنید، به صلاح شما نیست که این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری برای رسیدن به آرامش بردارید و شب‌هایی آسوده با خوابی عمیق را تجربه نمایید. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان همانند سابق شما را دوست ندارد، اما این احساس شما کاملاً نادرست است و امروز عشق‌ زندگیتان جام وجود شما را از محبت لبریز خواهد کرد.

فال روز ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

روحیه صرفه‌جویانه‌ای که دارید را ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی تاکنون از پس‌انداز و صرفه‌جویی ضرر نکرده‌است. تعادل میان تفریح و کار را رعایت کنید و انجام کارهای مهم را در اولویت قرار دهید. به خاطر داشته باشید که راه پیشرفت و موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد.  عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد.

مواظب باشید که عقل و منطق خود را در این عشق از دست ندهید و قبل از اینکه به دامن عشقی گرم و سوزان بیفتید، جوانب مختلف این کار را دوباره بررسی نمایید. مسئولیت‌های جدیدی به شما واگذار خواهد شد. این مسئولیت‌‌ها را با جدیت دنبال کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که آماده انجام کارهای مهم‌تری در زندگی هستید. یکی از دوستان توقعی از شما دارد که از انجام آن ناتوان هستید. این شرایط زمینه دلخوری این فرد را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به ایشان ثابت کنید هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای رضایت وی انجام خواهید داد.

فال روز ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

امروز از پشتیبانی و حمایت اطرافیان برخوردار خواهید بود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و کار دشواری که مدت‌هاست سد راه شما شده را به پایان برسانید. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهنتان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. اهمیتی به نیازهای اعضای منزل نمی‌دهید و مدتی است که خبری از اعضای خانواده نمی‌‌گیرید، این وضعیت باعث شده تا اهل منزل امروز بیشتر از همیشه به کمک شما نیاز داشته باشند، در چنین شرایطی کمک به اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید و از امروز به بعد بیشتر هوای اعضای خانواده را داشته باشید. به محبوب خوش‌قدوبالایی نرد عشق باخته‌ا‌ید، اما شهامت ندارید تا پا پیش بگذارید و عشق خود را به دلدار عیان سازید.

امروز شهامت لازم را پیدا می‌کنید تا راز عشق را با محبوب خود درمیان بگذارید و خودتان را مهمان عشقی سوزان و آتشین کنید. فرصتی برای بهبود روابط کاری در پیش رو دارید، از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و پیشرفت چشمگیری را در کار و تجارت خود تجربه نمایید. فکر بکری در سر دارید، اما تاکنون این ایده را اجرا نکرده‌اید و دست‌ روی دست گذاشته‌اید. امروز زمان مناسبی برای اجرای این ایده است. مطمئن باشید با انجام آن تجربه‌های زیادی به کوله‌بار دانسته‌های خود اضافه خواهید کرد.

فال روز سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

ایده‌ای سودآوری در ذهن دارید. با این حال تاکنون شرایطی برای اجرای این ایده مهیا نشده است. این شرایط در آینده‌ای نزدیک مهیا می‌شود. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید. همسر یا عشق زندگیتان امروز از در محبت با شما وارد می‌شود و حسابی تحویلتان می‌گیرد. محبت عشقی زندگیتان را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید.

فال روز ۱۶خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر ماه

به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. در اولین فرصت به عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که ایشان از هر چیزی بیشتر برای شما ارزش دارد و دلخوری که ایجاد شده را به عشق و محبت تبدیل نمایید.

روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب‌ باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید.   علاقه‌ای به تنهایی و خلوت دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی با خودتان خلوت کنید.  یکی از آشنایان امروز کار خاصی می‌کند تا زمینه خوشنودی شما را فراهم نماید. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به ایشان ثابت کنید که شما هم از هر کاری برای خوشنودی وی دریغ ندارید.

فال روز سه شنبه 16 خرداد 1402فال روز سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

فال روز ۱۶خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی ماه

خیالبافی را کنار بگذارید و زندگی را با تمام پستی‌ها و بلندی‌هایش بپذیرید.  کارهای مالی را با وسواس بیشتری انجام دهید و امروز بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و‌ کتاب‌هایتان باشید. در غیر این صورت کلاه سرتان می‌رود و در معامله‌ها حسابی ضرر می‌کنید. مشکلی قدیمی و کهنه میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان وجود دارد و این مشکل گاه‌ و بیگاه زمینه مشاجره و دلخوری شما و عشق‌ زندگیتان را فراهم می‌کند، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح نیست.

امروز زمان مناسبی است تا با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و یک‌بار برای همیشه این مشکل را حل نمایید. یکی از آشنایان با انجام کاری که مورد تایید شماست، زمینه شادی و خوشحالیتان را فراهم می‌کند. توجه ویژه‌ای در انجام کارها ندارید و این وضعیت نارضایتی همکاران یا اهل منزل را به دنبال داشته است، ادامه این شرایط شما را به لحاظ کاری در وضعیت نامطلوبی قرار می‌دهد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که با تمرکز بیشتر به انجام کارها مشغول شوید و به‌گونه‌ای کار کنید که مو لای درز کارهای شما نرود. عازم سفری هستید و از این سفر دست‌خالی باز نخواهید گشت.

فال روز ۱۶خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. احتمال زیادی وجود دارد که دزد به اموالتان بزند. به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید.

شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌هاست به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید.  رابطه‌ میان شما و عشق ‌زندگیتان مانند سابق نیست و آتش عشقتان رو به سردی گذاشته است، قبل از اینکه این احساس فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و آتش عشق مشترکی که دارید را گرم‌تر از همیشه کنید.

فال روز ۱۶خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید. امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. احتمال زیادی وجود دارد که امروز وسوسه‌ شوید و خرید‌های غیرضروری انجام دهید، به این ترتیب حواستان بیشتر از همیشه به خرج‌ها باشد و خریدی انجام ندهید که بعدا از آن پشیمان شوید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد.

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس