جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

آموزش بافت سارافون بچه گانه درخانه

اشتراک:
آموزش بافت سارافون خانه داری
شما میتوانید به آموزش بافت سارافون بچه گانه درخانه مشغول باشید . سارافون نوعی لباس سرتاسری بدون آستین است که محبوبیت زیادی در بین خانم ها دارد و توع زیادی برای بچه ها دارد نطالب مارا دنبال کنید.

سارافون ها انواع مختلفی دارند مخصوصا برای دختر بچه ها که پر از تنوع است .سارافون‌ها زیبا، راحت و سبک هستند، برای کودکان و بزرگسالان یک گزینۀ عالی به شمار می‌آیند. ما در این مجموعه  آموزش بافت سارافون را به شما عزیزان داده ایم .اگر از طرفداران این لباس هستیدمطالب ما را دنبال کنید با ما در پرشین وی همراه باشید .

آموزش بافت سارافون

به تعداد لازم دونه سر می اندازیم ( من ۶۰ دونه سرانداختم ) چند رج رکن ( زیر ) میبافیم بعد رجهای بعد را چند دونه اول ( مثلا ۴ دونه ) رکن می بافیم ( به زیر )
و بقیه را یک رج رو یک رج زیر می بافیم.پس شد ۴ دونه زیر بقیه دونه ها که یک رج زیر یه رج رو بافته می شود ۴ دونه زیرهر ۷ یا ۸ رج هم از دو طرف کار ، دونه کم می شود ( از بافت زمینه کار یعنی رجی که می خواهید دونه کم کنید به این صورت می شود ( همیشه از رج روی کار دونه کم می کنیم).

آموزش بافت سارافونبافت سارفون

۴ تا زیر دوتا یکی از زیر ……. دوتا یکی از زیر ۴ تا زیرهر وقت دوست داشتید رنگ نخ تان را عوض کنید.ادامه بدهید تابرسید به کمر دامن وقتی خواستید رج روی کار را ببافید باید هر ۴ یا ۵ دونه که بافتید دوتا را یکی کنید.دو رج بعدی روی کار را هم ، از طرفین دونه کم کنید تا شیب کمر خوشگلتردربیاید.بعد هم بدون کم کردن ادامه بدهید تا به یقه برسید.

بافت سارافون بچه گانه

من دونه های بالاتنه ام ۳۲ تا بود و ۲۷ یا ۲۸ رج ادامه دادم بعد رج روی کار دونه ها را سه قسمت کردم دو قسمت طرفین برای سرشانه، قسمت وسط هم برای یقه، به دونه های یقه که رسیدید کور کنید بعد قسمت سرشانه را ادامه بدهید و رجهای روی کار را از کنار یقه دونه کم کنیدتا فقط دونه های حاشیه ( همان هایی که رکن بافته می شود) بماند کور کنید بروید سراغ سرشانه دیگر،سرشانه را هم مثل همین ببافید.

آموزش بافت سارافون بچه گانه درخانهآموزش طرز بافت سارافون

بعد یک نوار به عرض ۴ دونه و بلندی دور یقه باید ببافید ( بافت رکن) و به یقه وصل کنید.برای پشت هم همینطور تنها تفاوتی که دارد این است که سرشانه دوم را که می بافید بلندتر ببافید وجادکمه بگذارید.برای بندک های پهلو هم ۶ دونه سربیندازید و به بلندی که می خواهید ببافید آن آخر یک جادکمه هم بگذارید.برای تزیین آن هم هر طور دوست داشتید عمل کنید.

خانم گل

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس