جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

آموزش ساخت انگشتر صدفی طلایی+تصاویر

اشتراک:
ساخت انگشتر صدفی خانه داری
در این مقاله ساخت وسایل ساده و جالبی که می توانید در خانه با صدف بسازید را به شما آموزش داده ایم..

با استفاده از صدف هایی که در هنگام مسافرت جمع کردید می توانید کاردستی های جذابی درست کنید یکی از آن ها می تواند انگشتر صدفی طلایی باشد در ادامه ساخت انگشتر صدفی آموزش داده ایم با ما همراه باشید.

آموزش تصویری ساخت انگشتر صدف

وسایل مورد نیاز

صدف

چسب حرارتی

پایه انگشتر

رنگ طلایی

ساخت انگشتر صدفی

نحوه ساخت انگشتر صدفی طلایی

ساخت انگشتر صدفیآموزش ساخت انگشتر صدفی

صدف، صدف دریایی یا به فارسی گوش‌ماهی نام عامی است که به پوستهٔ سخت کلیه جانوران نرم‌تنی که دارای پوشش خارجی هستند اطلاق می‌شود، از قبیل دوکفه‌ای‌ها و شکم‌پایان. البته گاهی به پوسته حلزون نیز صدف اطلاق می‌شود.

ساخت انگشتر صدفینحوه ساخت انگشتر صدفی

جنس پوستهٔ صدف از سیلیکات است. این جانوران یک یا دو صدف (کفه) سفت آهکی دارند که تن نرمشان را دربر گرفته‌است. برخی از انواع صدف، خوراکی هستند. در ایران این موجود را به عنوان مروارید ساز می‌شناسند که در اصل همان دو کفه‌ای‌ها هستند. رنگ صدفی همان رنگ براق درون صدفهای مروارید ساز است. یا همان رنگ مروارید.

مراحل ساخت انگشتر صدفی در خانه

دانشمندان بیش از ۶۰ هزار نوع نرم‌تن را مطالعه و شناسایی کرده‌اند. هر چه نرم‌تن بزرگتر شود، جسم خارجی آ ن نیز بزرگتر و سخت‌تر می‌شود. جنس صدف‌ها از کربنات کلسیم (آهک) است. نرم‌تن آهک مورد نیاز برای ساختن صدف را از آب دریا به دست می‌آورد. صدف پس از مرگ نرم‌تن در آب شناور می‌شود و به سطح آب می‌آید.

ساخت انگشتر صدفیساخت انگشتر صدفی

کاردستی با صدف دریایی و گوش ماهی جدید و متنوع :

انواع مختلف کاردستی با صدف دریایی وجود دارد که ساخت آنها بسیار دلنشین و جذاب است و همه کسانی که مقداری صدف دریای و گوش ماهی دارند ترجیح می دهند آنها را به بهترین شکل تزیین نمایند و یا با استفاده از صدف ها کاردستی ها و وسایل تزیینی مختلفی تهیه نمایند. در این بخش قصد داریم به معرفی مدل های زیبا و متنوع انواع کاردستی ساخته شده با صدف بپردازیم که هر یک از این مدل ها می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند و با الگوبرداری از آنها کاردستی های زیبا و متنوعی تهیه نمایید. آنچه در این بخش ملاحظه می فرمایید کاردستی با وسایل دور ریختنی و ساده از جمله انواع صدف و گوش ماهی است که از تنوع بالایی برخوردارند و می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

ساخت انگشتر صدفیساخت وسایل با صدف
ساخت انگشتر صدفیتزیین ساعت با صدف
ساخت انگشتر صدفیتزیین شمع با صدف

آینه با قاب صدف

شاید تنها چیزی که می‌تواند به زیباتر شدن صدف‌ ها کمک کند، استفاده مجموعه‌ای از آن‌هاست. برای استفاده از مجموعه‌ای از صدف‌ها در دور یک آینه باید ابتدا از صدف‌های بزرگ‌تر از اطراف و رفته‌رفته از صدف‌های کوچک‌تر در داخل استفاده کنید. هر چه به سمت داخل آینه نزدیک می‌شوید از صدف‌های کوچک‌تر استفاده کنید تا زیبایی بیشتری به آینه شما بدهد. سعی کنید تمام قاب با صدف‌ها پوشش داده شود.
تنوع در اندازه صدف‌ها باعث می‌شود که قاب آینه لایه‌لایه به نظر برسد و زیبایی خاصی به آینه شما بدهد. سعی کنید از چسب‌های قوی استفاده کنید و هنگام استفاده از این چسب‌ها تهویه مناسبی داشته باشید. چند ساعت صبر کنید تا چسب‌ها کامل خشک شوند.

قاب آینه از دیس شکسته، آینه عسلی و آینه های موزاییکی هم ایده‌های دیگری برای تزیین خانه با آینه هستند.

ساخت انگشتر صدفیآینه با قاب صدف

کافه مد , بردوک , پارس گرد

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس