پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تزیین گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک+تصاویر

اشتراک:
تزیین گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک خانه داری
کفش دوزک های زیبا برای سالاد ها گزینه مناسبی هستند که کودکان را برای خوردن سالاد ها انگیزه پیدا کنند در ادامه نمونه ای از این گوجه فرنگی های کفش دوزکی را با هم خواهیم دید

تزئینات سالاد یکی از راهه های اشتها برانگیز کردن آن برای افراد به خصوص کودکان است ما در این مطلب از پرشین وی راهکارهایی برای تزیین گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک را برای شما عزیزان آماده کرده ایم گوجه فرنگی ها گیلاسی گزینه مناسبی برای درست کردن کفشدوزک ها هستند

تزیین گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک

تزئین گوجه فرنگی این تزئین را هم می توانید برای سالاد و هم صبحانه و عصرانه استفاده نمایید.پنیر رو
به شکل مربع برش دهید.

گوجه های گیلاسی رو نیمه برش داده و از فلفل سیاه خورد شده برای خالهای بالهای کفشدوزک و از زیتون
هم برای سرکفش دوزک های خوشگل استفاده کنید.این تزئین را هم می توانید برای سالاد و هم صبحانه و عصرانه
استفاده نمایید.

تزیین گوجه فرنگی به شکل کفشدوزکتزیین گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک

بیشتر بدانید از خواص گوجه فرنگی

١- گوجه‌فرنگی برای پیشگیری از سرطان

لیکوپن‌ها ترکیبات اصلی گوجه‌فرنگی هستند که خواص فوق العاده‌ای دارند. این رنگدانه های قرمز – نارنجی رنگ که به خانواده‌ی کاروتنوئیدها تعلق دارند خواص آنتی‌اکسیدانی فوق‌العاده‌ای دارند. یعنی اینکه تمام قد در برابر رادیکال‌های آزاد آسیب رسان مقابله می کنند. نتایج پژوهش گسترده‌ای که در سال های بین ۱۹۸۶ و ۱۹۹۸ انجام‌شده نشان می دهد افرادی که هر هفته حداقل دو مرتبه سس گوجه‌فرنگی مصرف می‌کنند خطر ابتلا به سرطان پروستات را به میزان ۳۶ درصد کاهش می‌دهند. در سال ۲۰۱۳ محققان فرانسوی روی موش‌های آزمایشگاهی بررسی هایی انجام داده و به این نتیجه رسیدند که لیکوپن ها ضدسرطان هستند. این محققان مخصوصاً به آقایان توصیه می‌کنند که گوجه فرنگی بیشتری مصرف کنند زیرا آن‌ها را در برابر سرطان پروستات مقاوم می‌کند. باید بدانید که گوجه فرنگی بخشی از رژیم غذایی مدیترانه ای است، رژیمی که خطر ابتلا سرطان را کاهش می دهد.

تزیین گوجه فرنگی به شکل کفشدوزکتزیین گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک

٢- گوجه فرنگی بخورید تا سکته مغزی نکنید

گوجه‌فرنگی خطر سکته‌ی مغزی را کاهش می‌دهد. می‌پرسید چرا؟ به خاطر اینکه لیکوپن موجود در این میوه اکسایش چربی‌ها را کاهش می‌دهد. این اکسایش باعث تشکیل پلاک‌های عروقی می‌شود و این رسوب چربی‌ها باعث مسدود شدن رگ‌ها شده و خطر سکته‌ی مغزی را بالا می‌برد. اگر از فشارخون بالا هم رنج می‌برید حتماً گوجه فرنگی بیشتری میل کنید. توصیه می کنیم صبح ها به صورت ناشتا یک لیوان آب گوجه فرنگی بنوشید.

تزیین گوجه فرنگی به شکل کفشدوزکتزیین گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک

٣- گوجه فرنگی خستگی هایتان را به دست باد می‌دهد

گوجه فرنگی حاوی ویتامین‌های زیادی از جمله ویتامین A، C، B3، B6، E و k می‌باشد. از بین این ویتامین‌ها ویتامین C برای مقابله با خستگی و ایجاد احساس نشاط و سرزندگی فوق‌العاده است. ویتامین C نقش زیادی در حفاظت از سلول‌ها دارد و اثرات رادیکال‌های آزاد و آلاینده‌ها را کاهش می‌دهد. البته توجه داشته باشید زمانی اثر این ویتامین چند برابر می‌شود که آنتی‌اکسیدان‌های دیگری مانند کاروتنوئیدها و پولی فنول های بیشتری هم جذب کنید. گوجه‌فرنگی سرشار از ویتامین C و کاروتنوئیدهاست و برای همین هم یک میوه‌ی ضدپیری محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید همیشه جوان و شاداب بمانید گوجه فرنگی را دریابید.

تزیین گوجه فرنگی به شکل کفشدوزکتزیین گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک

برترینها / تبیان

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس