جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

درست کردن کدو تنبل مسی برای دکوراسیون پاییزی

اشتراک:
نحوه ساخت کدو مسی خانه داری
استفاده از این رنگ در دکوراسیون خانه باعث گرما و ایجاد حس صمیمت در فضا می شود وکدو تنبل و استفاده ازآن مخصوص فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان است.

استفاده از رنگ های طبیعت در فصل پاییز، فضای خانه سرزنده و شاد خواهد شد. به راحتی طبق دستور زیر می توانید یک کدو تنبل مصنوعی را به زیبایی درست کرده و برای طراحی و دکوراسیون خانه اتان در فصل پائیز از آن استفاده کنید. شما میتوانید برای درست کردن کدو تنبل مسی برای دکوراسیون پاییزی و زمستان مطالب ما را دنبال کنید . نحوه ساخت کدو مسی را در پرشین وی ببینید.

نحوه ساخت کدو مسی

آنچه نیاز دارید کاغذ برای الگوورق های مسی قیچی چکشیک ساقه از برگ های مصنوعی زنجیرطلایی رنگ به طول ۳۰ سانت

طرز کار :

۱-در ابتداالگوی کدو را دانلود کرده و تصویر آن را بزرگ تر کرده و این الگو را روی کاغذ بدست آورید.

۲ – نواری از ورق های آلومینیومی مسی را در نظر گرفته و آنها را با قیچی برش بزنیدو در نهایت مانند الگوی بدست آمده به شکل کدو آن را درست کنید.

۳ – با استفاده از یک چکش، به آرامی ضربه هایی را روی آن بزنید و در واقع روی سطح آن را مانند کدوی طبیعی حکاکی کنید.سپس سوراخ هایی را روی آن به وجود آورید ، ومطمئن شوید که چند سوراخ در نزدیکی بالای کدو تنبل در دو طرف ساقه وجود دارد.

نحوه ساخت کدو مسیساخت کدو مسی برای دکوراسیون پاییزی
 ساخت کدو مسی درست کردن کدو تنبل مسی

۴ – برای درست کردن ساقه ازبرگ های مصنوعی استفاده کنید و این کار را از طریق سوراخ های نزدیک به ساقه ی کدو تنبل انجام دهید.

۵ – بالای کدو زنجیری وارد کنید و از این طریق آن را آویزان کنید.به این ترتیب یک کدوی تنبل زیبا برای دکوراسیون پاییزی خانه تان درست کرده اید.

آفتاب

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس