جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

نحوه ساخت شمع دو جداره درخانه

اشتراک:
ساخت شمع دو جداره خانه داری
اگر به دنبال کار هنری هستید ما به شما ساخت شمع دو جداره را پیشنهاد میدهیم .شمع‌سازی یکی از هنرهای مدرنی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

شمع سازی از جمله هنر هایی است که در کنار لذت  بخشبودن و سادگی قابلیت درآمد زایی نیز دارد. شما می توانید به راحتی با آموزش گرفتن و تهیه لوازم شمع سازی، شمع های دست ساز خود را تولید وبه فروش برسانید. در این مجموعه اموزش که از دو قالب شمع تشکیل شده و بین این دو قالب میتوان از اشیاء مورد نظر استفاده کرد داده ایم . برای ساخت شمع دو جداره با ما در پرشین وی همراه باشید .

مواد لازم ساخت شمع دو جداره

۱- پارافین معمولی و پارافین گل

۲- گلهای مصنوعی (پلاستیکی، بلندر، طبیعی خشک شده، صدف)

۳- فتیله آماده شده

۴-قالب یک شکل در ۲ سایز

این نوع شمع را می توان به روشهای مختلف درست کرد.در یکی از این روشها، از دو قالب استفاده می شود که ابتدا پارافین معمولی را آب کرده و پساز کار گذاشتن فتیله در قالب، پارافین معمولی را در قالب می ریزیم.پس از سرد شدن آن را به روشهایی که قبلا گفته شده از قالب جدا می کنیم.

ساخت شمع دو جدارهساخت شمع
 هنر شمع‌سازیساده ترین روش شمع

در مرحله بعد با سوزن ته گرد گلها را به پارافین سفت شده وصل می کنیم و آن را پس از ردکردن فتیله از قالب سایز بزرگتر، پارافین گل را در قالب بزرگتر بریزید.نکته) هرچه سایز قالبها به هم نزدیکتر باشد گلها بهتر دیده خواهند شد.

روش دوم) در این روش ابتدا سطح قالب را چرب کرده و آنرا از پارافین گل پر کنید و تازمانی که یک لایه چند میلیمتری دور قالب سفت شود صبر کنید و بعد پارافینهای اضافه را از قالب خارج کنید.سپس فتیله گذاری کرده و گلها را (ترجیحاً مسطح تر و ظریفتر) به کناره داخلی قالب و روی پارافین سفت شده به آرامی بچسبانید.حال، پارافین معمولی را به آرامی درون قالب بریزید.البته می توانید از برچسبهای شفاف در طرحهای مختلف برای تزئین روی شمعهای آماده شده خود استفاده نمایید.

آفتاب

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس