جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

آشنایی با برترین دوربین های عکاسی دیجیتال جهان+عکس

اشتراک:
آشنایی با برترین دوربین های عکاسی دیجیتال جهان+عکس مهارت های زندگی
در سالهای اخیر با معرفی دوربین های دیجیتال و حذف فیلم های قدیمی از دوربین های عکاسی ، انقلابی واقعی در این امر پدید آمده است. با توجه به نزدیکی سال نو و این مسئله که بسیاری از خانواده ها برای ثبت خاطرات خود در تعطیلات نوروزی قصد خرید دوربین عکاسی را دارند در این […]

در سالهای اخیر با معرفی دوربین های دیجیتال و حذف فیلم های قدیمی از دوربین های عکاسی ، انقلابی واقعی در این امر پدید آمده است. با توجه به نزدیکی سال نو و این مسئله که بسیاری از خانواده ها برای ثبت خاطرات خود در تعطیلات نوروزی قصد خرید دوربین عکاسی را دارند در این مطلب قصد داریم تا شما را با ۱۰ دوربین برتر عکاسی آشنا کنیم.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، دوربین های عکاسی از جمله مهمترین وسایل برای ثبت و ضبط خاطرات گوناگون در حافظه بشر هستند. این دوربین ها با بیش از یک قرن سابقه از سالهای دور در زندگی بشر حضور داشته و به ثبت لحظات مهم پرداخته اند. در سالهای اخیر با معرفی دوربین های دیجیتال و حذف فیلم های قدیمی از دوربین های عکاسی ، انقلابی واقعی در این امر پدید آمده است. با توجه به نزدیکی سال نو و این مسئله که بسیاری از خانواده ها برای ثبت خاطرات خود در تعطیلات نوروزی قصد خرید دوربین عکاسی را دارند ،در این مطلب قصد داریم تا شما را با ۱۰ دوربین برتر عکاسی آشنا کنیم.

مدل FinePix X10 از شرکت Fujifilm
یک دوربین با ظاهری بسیاری عادی و به نوعی شبیه به دوربین های قدیمی که البته کیفیتی بسیار مناسب دارد. چشمی این دوربین به نسبت سایر دوربین های دیجیتال بزرگتر است. لنزهایی به قطر ۲۸ تا ۱۱۲ میلی متر بر روی این دوربین قابل نصب هستند. سنسورهای حساس و نیرومند نصب شده بر روی این دوربین به همراه قابلیت زوم سریع این دوربین را به انتخابی مناسب تبدیل کرده است. این دوربین عکاسی با قیمت ۴۶۵ پوند به بازار عرضه شده است.

مدل Cyber_ Shot DSC_HX9V از شرکت Sony
مدل HX9V بر پایه مدل HX7V با قابلیت بزرگنمایی ۱۶ برابری و ثبات بالای تصویر ، سامانه GPS ، قطب نما و قابلیت فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و با قیمت ۲۳۰ پوند به بازار عرضه شده است.

مدل Lumix DMC_FT3 از شرکت Panasonic
یک دوربین عکاسی کوچک و سبک از شرکت پاناسونیک که قابلیت های مناسبی را در یک فضای کوچک جمع کرده است. سامانه مکان یاب جهانی ، قطب نما ، مسافت و ارتفاع سنج و همچنین قابلیت کار با دستکش راحت و فیلم برداری با کیفیت HD از جمله قابلیت های این دوربین است. البته باید متذکر شد که کیفیت عکس برداری این دوربین از فیلم برداری آن بهتر است. این دوربین با قیمت ۲۵۰ پوند به بازار عرضه شده است.

مدل PowerShot S95 از شرکت Canon
یک دوربین کوچک دیجیتال از شرکت کنون که با قیمت ۲۴۵ پوند به بازار عرضه شده است. یکی از اصلی ترین قابلیتهای این دوربین عکاسی حلقه فلزی نصب شده در اطراف لنز است که به لنز اجازه می دهد تا به راحتی و با دقت بیشتر عمل بزرگ نمایی را انجام دهد.

مدل Coolpix P7100 از شرکت Nikon
این مدل جدید از دوربین عکاسی بر پایه مدل P7000 ساخته شده است و نسبت به مدل قبلی از کنترل بهتر و کیفیت بهتر تصاویر برخوردار است. این دوربین با قیمتی در حدود ۳۳۵ پوند به بازار عرضه شده است.

مدل PL 150 از شرکت Samsung
یک دوربین با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی که دارای یک صفحه LCD ثانویه در جلوی دوربین نیز است. این دوربین قابلیت های بزرگ نمایی خاصی داشته و می تواند با یزرگ نمایی بر روی چهره افراد به تهیه عکسهای پورتره اقدام کند. این دوربین از صفحه کنترلی ساده و همچنین سامانه ثبات بخشی به تصاویر بهره برده و با قیمتی در حدود ۱۲۵ پوند به بازار عرضه شده است.

مدل Coolpix S9100 از شرکت Nikon
یک دوربین کوچک و ارزان قیمت از شرکت نیکون که مهمترین قابلیت آن توانایی بزرگ نمایی ۱۸ برابری آن است. این دوربین تصاویری با کیفیت بالا با تفیکیک رنگ و نور مناسب تهیه کرده و با قیمتی در حدود ۱۷۵ پوند به بازار عرضه شده است.

مدل lumix DMC_TZ20 از شرکت Panasonic
یک دوربین مناسب و زیبا از شرکت پاناسونیک با سیستم مکان یاب جهانی ، صفحه کنترل لمسی و قابلیت بزرگنمایی ۱۶ تا ۲۱ برابری به بازار عرضه شده است. کار با این دوربین بسیار ساده بوده و با قیمتی در حدود ۲۰۰ پوند به بازار عرضه شده است.

مدل XZ-1 از شرکت Olympus
این دوربین داری یک لنز با واکنش بسیار بالا یعنی مدل f1.8 Zuiko مجهز شده و قابلیت تهیه عکس در شرایطی با نور کم را دارد. این دوربین دارای یک صفحه کنترل دستی است و البته نکته منفی این دوربین این است که وضوح این عکس ها خیلی بالا نیست. این دوربین با قیمت ۲۹۰ پوند به بازار عرضه شده است.

مدل Coolpix P300 از شرکت Nikon
این مدل از دوربین عکاسی ترکیب یک بدنه مستحکم فلزی و یک سیستم کنترل دستی با کیفیت بالای عکس برداری و سیستم دوگانه حفظ ثبات تصویر به همراه قیمت پایین ۱۹۰ پوندی از این دوربین انتخاب مناسبی ساخته است. این دوربین عکاسی تا حدودی در بخش کنترل دارای ضعف است و در صورتی که سیستم کنترل بهتری بهره می برد انتخاب بهتری می بود

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
مهارت های زندگی
بیشتر >
آرون گروپس