پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

انتخاب رنگین ترین مدل لباس های رنگی پاییز!

اشتراک:
مد و لباس
در این مطلب ما سعی می‌کنیم که رنگ های مخصوص پاییز و زمستان شرح بدهیم. رنگ‌هایی که مناسب این فصول هستند و جلوه خاصی دارند. با ما همراه باشید .

پاییز پادشاه فصل هاست و فصل رنگ های متنوع است. بسیاری از افراد با فرا رسیدن فصل پاییز و سرد تر شدن هوا، لباس های تابستانی خود را با لباس های نسبتا گرم پاییزه تعویض می کنند. انتخاب لباس های رنگی پاییز را در پرشین وی ببینید.

لباس های رنگی پاییز

از انتخاب رنگین لذت ببرید و ببینید چطور گل‏های بنفش و صورتی ملایم روی یک زمینه ملایم نشسته اند وخودنمایی می کنند! این مانتو ظرف چند ثانیه شما را پر از روحیه و احساس زیبایی خواهد کرد، ضمن اینکه روی چهره تان هم موجی از روشنایی می اندازد که باعث بهتر به نظر رسیدن پوست شما خواهد شدسته به سلیقه تان رنگ یکی از گل ها را به عنوان رنگ شال در نظر بگیرید و بقیه اجزای ست را انتخاب کنید.پیشنهاد ما این است که سراغ بنفش ملایم بروید.با رعایت این قوانین کم کم صدای لباس‏ها را می‏شنوید که خودشان شما را راهنمایی می کنند.

لباس های رنگی پاییزهفت رنگ پاییزی

نیم بوت‏ها نسبت به بوت‏ها رسمی‏تر هستند و می‏توانید با خیال راحت در مجالس رسمی سراغ شان بروید، بهخصوص اگر پاشنه های چوبی و جنس جیر داشته باشند برای زمستان مناسب‏تر و گرمتر به نظر می‏رسند.فقط یادتان باشد آخر وقت برای خریدشان بروید تا پاها در بزرگ ترین وضعیت خودشان باشند و کفش‏ها بعدا شمارا اذیت نکنند و به پاها فشار نیاورند.

راهنمای انتخاب رنگ لباس پاییزی

شلوار طوسی ملایم، سفید و کرم هر سه در کنار مجموعه شما به خوبی می‏نشینند.پیشنهاد می‏کنیم شلوار طوسی ملایم و یک کیف بنفش یا سرخابی تیره را به مجموعه اضافه کنید. این دستکاری در رنگ‏ها روحیه تان را شاد می کند.با رنگ ها بازی کنیدهنگام پوشیدن مانتو، در انتخاب رنگ ها دقت کافی به خرج دهید.پیداست که شال سبز روی رنگ های گرم این مانتو، جلوه خاصی به ظاهرتان می بخشد.برای انتخاب ساعت براساس این دو رنگ می‏توانید بند طلایی و صفحه سبز که مکمل قرمز است را انتخاب کنید.

لباس پاییزیانتخاب رنگ لباس در فصل پاییز

سبز تیره رنگ کاج‏هاست، درختانی که در زمستان هم سرسبزند به همین خاطر برای تکمیل این مجموعه با خیالراحت سراغ سبز تیره بروید.برای کیف می‏توانید این رنگ را با قهوه ای سوخته هم ترکیب کنید.شباهت این ترکیب رنگ ها به طبیعت، ظاهرتان را سرشار از انرژی خواهد کرد.صورتی کم‌رنگ (یا پودری صورتی) اغلب با احساسات عاشقانه ارتباط دارد. نگران نباشید و سعی کنید دخترانه نگاه کنید، سفید، براندی، سبز تیره و حتی سیاه و سفید با صورتی یک ست بسیار مناسب می‌باشد. در لباس‌های خودتان حتما یک رنگ صورتی به کار ببرید تا به استایل خودتان ظرافت زنانه بدهید.

مد پاییزرنگ‌های مناسب لباس برای پاییز

انتخاب رنگین ترین مدل لباس

آبی تیره، رنگی است که در عین کلاسیک بودنش زیبایی خاصی دارد. خز، جیر یا آیتم‌های چرمی از رنگ آبی تیره (آبی کبالت و آبی دریایی) اعتماد به نفس را به ترکیب شما اضافه می‌کند. هر سایه‌ای از خانواده آبی، سفید، نارنجی و سیاه با این رنگ مناسب و برازنده است.این سایه محبوب اغلب به نام ماریون، قرمز شرابی و یا مارسالا نامیده می‌شود. رنگی که می‌تواند به عنوان یک مکمل قوی برای رنگ‌های دیگر و یا به تنهایی برای هر مناسبتی استفاده بشود. زیبایی که در رنگ مارسالا وجود دارد، شما رو جذاب می کند.

لباس های رنگی پاییزترکیب رنگ‌های لباس‌های پاییزی
لباس های رنگی پاییزرنگ های مناسب لباس

به نظر می‌رسد که سایه‌های نارنجی می‌توانند یکی دیگر از رنگ‌های مد نظر در کمد لباس‌های شما باشن. ست‌های پاییز و زمستان غنی از اکسسوری های نارنجی رنگ هستد (از نارنگی تا مرجان). تنالینه صورتی نارنجی تا مرجانی رنگ‌هایی هستند.سایه های بنفش به تدریج جای سایر رنگ های مرسوم را می گیرند. بنفش یکی از بهترین رنگ‌هایی است که می‌توانید برای فصل پاییز بر روی آن حساب کنید. بنفش با آبی تیره و یا در ترکیب با اکسسوری‌های بنفش مانند کیف‌های زنانه دستی، روسری زنانه و کلاه بهترین ست‌ها را می‌سازند.

لایت مد  – راسخون

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس