پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

اگر قصد خرید خرید ساعت شیک دارید این مطلب را از دست ندهید

اشتراک:
مد و لباس
ساعت مچی ها با توجه به نوع عملکرد، جنس، کاربرد، سبک انواع مختلفی دارند. انواع ساعت مچی را به شما معرفی کرده ایم تا با توجه به نیازتان بهترین انتخاب را داشته باشید. با ما همراه باشید .

خانم‌های شیک پوش همیشه به دنبال بهترین و خاص‌ترین‌ها هستند. در این مطلب قصد داریم بهترین برندهای ساعت مچی زنانه و مردانه  را به شما معرفی کنیم. انواع ساعت مچی را در پرشین وی ببینید.

انواع ساعت مچی

قبل از اینکه وارد بازار شوید و خرید را آغاز کنید، باید مشخص کنید که چه توقعی از ساعت خوددارید.آپشن ها، رنگ و مدل و محل استفاده از ساعت را حتما از قبل تعیین کنید و با چشمانی
باز و حواسی جمع در بازار حاضر شوید تا در زمان انتخاب و خرید به مشکل برنخورید یا اینکه بعداز خرید پشیمان نشوید.اگر قصدتان این است که ساعتی شبیه به فیلم های علمی و تخیلی پیدا کنید و با آپشن های عجیب و غریبش دنیا را نجات دهید، مسلما تیرتان به خطا می رود، از ساعت فقط باید زمان با بپرسید!

 انواع ساعت مچیراهنمای خرید ساعت رولکس

شکل ساعت اول از همه باید تکلیفتان را با شکل و قاب ساعت مشخص کنید؛ دایره، لوزی، مثلث، بیضی یا مربع- مستطیل،شکل هایی هستند که بیشتر از بقیه استفاده می شوند.معمولا جوان ها بیشتر از ساعت های دایره ای شکل استفاده می کنند چون اهم اسپرت تر است و هماینکه تنوع مدلی بیشتری دارد.انتخاب شکل صفحه، رنگ و اندازه بیشتر از هرچیزی سلیقه ای است.شما ممکن است با اینکه مچ دست لاغری دارید، ساعتی با قاب بزرگ را بپسندید یا اینکه با وجود اینکه رنگ پوستتان تیره است، رنگ زغالی را به عنوان رنگ ساعت انتخاب کنید، پس قانون خاصی در این باره وجود ندارد.

سایز ساعت مچیخرید ساعت مچی مردانه

بهترین برند ساعت مچی

اگر می خواهید ساعت را با رنگ لباس و شکل لباستان ست کنید، می توانید از ساعت هایی که زیادگران نیستند و رنگ ها، مدل ها و شکل های مختلفی دارند، استفاده کنید.اگر هم می خواهید فقط یک ساعت داشته باشید، می توانید ساعتی را انتخاب کنید که یا رنگی رنگی هستندکه به همه لباس هایتان بیاید یا از جنسی که رنگ لباس شما را انعکاس می دهند.طول عمر ساعتقاب و بدنه ساعت ها از آلومینیوم، تیتانیوم و استیل ساخته می شود.بسته به اینکه کدام جنس را بیشتر دوست دارید و می پسندید، نگهداری و مراقب از هر کدام از آنها
هم متفاوت است.

تیتانیوم از همه سخت تر است و مسلما از همه دیرتر خراب می شود.جنس آلومینیوم هم معمولا در ساعت هایی که در سوئیس ساخته می شوند، استفاده می شود ولی تمامی این نوع
مواد آلی به شوینده، مثل وایتکس که دشمن سرسخت انواع ساعت ها هستند، حساسند.به جز مواد شوینده شیمیایی، اگر از عطرها و اسپری ها استفاده می کند، هم به سوراخ تر شدن لایهاوزون کمک کرده اید و هم اینکه ساعت تان را کدرتر و مات تر کرده اید.کرم های دست و صورت و کرم های ضدآفتاب هم به جز اینکه باعث می شوند که ساعت جرم بگیرد،عمر آنها را هم کم می کند.

نکات مهمی که قبل از خرید ساعتساعت هوشمند

شناخت انواع ساعت مچی

مقاومت ساعت در این قسمت باید مشخص کنید که چقدر می خواهید، دست به جیب شوید و پول خرج کنید، اگر تهجیبتان خالی است و مدت هاست رنگ اسکناس سبز را به خود ندیده و یک جورهایی تبدیل شده به محل جنش حشره ها، کلا بی خیال مقاومت ساعت شوید و از اولین دستفروش کنار خیابان، ساعت بخرید اما اگر حساببانکی پری دارید، و نگران هزینه ها نیستید، با خیال راحت به سراغ مجموعه های ضدها یا همان مقاومت هابروید.مجموعه ضدها شامل ضدزنگ (Stainless Steel)، ضدضربه (Shock Resistance) و ضدآب (Water Resistance) و پوشیده با محافظ کریستال (Crystallized) هستندبا حروف اختصاری علامت گذاری می شوند.

ماندگاری ساعت انواع ساعت مچی هوشمند

بروشور را دریابیدبه جز اینکه موقع خرید، می توانید از خریدار میزان ضدبودن ساعتی را که می خواهید بخرید بپرسید، می توانیددر بروشور مدل ساعت هم از کم و کیف کار سر دربیاورید.
یادتان باشد که هر ساعت ضدآبی در هر شرایطی به آب مقاوم نیست.شما نمی توانید با ساعتی که درجه بندی یک دارد، غواصی کنید چون حتما خراب می شود.ساعت هایی که درجه بندی یک دارند، فقط در صورتی که در معرض رطوبت قرار بگیرند یا به طور تصادفی روی آنها آب ریخته شود، مقاوم هستند.میزان حساسیت ضدآبی اغلب روی بروشور ساعت ها ذکر می شود، مثلا ۲۰۰Wr که یعنی شما تا عمق ۲۰۰ متردر زیر آب می توانید از ساعت خود استفاده کنید، بدون اینکه نگران آسیبی باشید که ممکن است به آن برسد.

همشهری  –  واسط کالا

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس