جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

این رنگ آرامش بخش و زیبا برای لباس!!

اشتراک:
تاثیر رنگ لباس در روحیه مد و لباس
استفاده درست از رنگ ها برای دکوراسیون و رنگ لباس بسیار اهمیت دارد زیرا رنگ ها تاثیر زیادی روی روحیه افراد دارد و باعث میش وند حال ما تغییرات مثبتی داشته باشد. با رنگ های شاد اشنا شوید .

یکی از نکاتی که برای انتخاب لباس باید به آن توجه کنید انتخاب رنگ لباس است. رنگ‌های زرد و سبز و آبی از بهترین رنگ‌ها برای سلامتی روحیات افراد هستند تاثیر رنگ لباس در روحیه را در پرشین وی ببینید و در انتخاب رنگ های لباستان دقت کنید.

تاثیر رنگ لباس در روحیه

انتخاب رنگ صورتی برای لباس نشان دهنده این است که شخص دارای انرژی مثبت بوده و محبت را به اطراف خود پخش می‌کند.رنگ صورتی، در واقع قرمز کم رنگ است و معمولاً نشانگر عشق است .این رنگ اثر آرام‌بخشی دارد و نشانه عشق، عاطفه، مصاحبت، یگانگی و علاقه به زیبائی است.صورتی متمایل به قرمز، عاطفه و از خودگذشتگی واقعی را نشان می‌دهد در حالی‌که صورتی کدر می‌تواند نشانه ناپختگی، وابستگیو نیازمندی باشد.همچنین رنگ صورتی در کم کردن اشتها موثر است بنابراین می‌تواند برای درمان‌های رژیمی سودمند باشد.

تاثیر رنگ لباس در روحیه پوشیدن لباس‌های رنگی

استفاده از رنگ صورتی در لباسمعمولا کسانی که لباس‌های روشن می‌پوشند افرادی مهربان و شوخ طبع هستند که به دنبال صلح و صفا و آرامشهستند.انتخاب این نوع رنگ‌ها نشان دهنده این است که این افراد دارای انرژی مثبت بوده و محبت را به اطرافخود پخش می‌کنند.استفاده از رنگ‌های ملایم در طراحی لباس خانم‌ها شخصیت ملایم‌تری را نشان می‌دهد و در روزهای سرد زمستانی باعث افزایش روحیه و ایجاد حالت شادابی می‌شود.

تاثیر شگفت انگیز رنگ لباستاثیر رنگ لباس بر اعتماد به نفس

پوشیدن لباس‌های رنگی

صورتی، رنگ آرام‌بخشطیف رنگ صورتی با توجه به مقدار سفیدی که به رنگ قرمز اضافه می‌شود متفاوت است و مجموعه‌ای از رنگ‌هایگرم تا سرد را دربرمی‌گیرد.با توجه به اینکه وجود سفید در رنگ صورتی باعث از بین رفتن درخشندگی آن شده است، استفاده از اینرنگ در وسعت زیاد مشکلی ایجاد نمی‌کند.با وجود این استفاده از رنگ‌های دیگر برای ایجاد هماهنگی در لباس‌ها کار مناسبی است.

استفاده از رنگ قهوه‌ای در کنار صورتی ترکیبی سنگین به وجود می‌آورد.همنشینی صورتی و خاکستری ترکیبی راحت و آرام می‌سازد و ترکیب سفید یا کرم با صورتی حس جوانی ونشاط را چند برابر می‌کند.ترکیب آبی و صورتی حس خنکی را به فرد منتقل می‌کند و هماهنگی آن با رنگ بنفش قدرت بیشتری به آن می‌بخشد.

رنگ آرام بخشانتخاب رنگ لباس

قرمز :باعث افزایش فشار خون می شود چیزی که باعث ماندگاری در ذهن می گردد. بنابراین وقتی که می خواهیم امری را ارائه کنیم می توانیم رنگ قرمز را در لباس های خود بگنجانیم. قرمز می تواند منجر به تکانشگری شود به همین دلیل بهتر است در موارد زیر از آن استفاده نکرد:هنگام انتقال اخبار ناگوار، در مقابل مخاطبان سخت و طبقات متخاصم یا هنگام جمع آوری هزینه ها. کروات قرمز نشانگر جسارت، اراده و قدرت می باشد.

رنگ های شاد و روحیه افراد درمان افسردگی

رنگهای پوشاک کودکان

مشکی : این رنگ کمد لباس بسیاری از خانم ها را اشغال کرده است با این طرز تفکر که این رنگ فرد را لاغر تر نشان می دهد، که البته صحت ندارد. مشکی رنگی شهری و شیک است. کاستی ها را می پوشاند ولی در لاغر نشان دادن نقشی ندارد و از طرفی ممکن است باعث حس ناهنجاری شود. کروات مشکی نشانگر قدرت، وقار، کمال و سردی است.

پوشیدن لباس های شاد تأثیر رنگ لباس بر روحیه افراد

زرد : رنگ جلب توجه که نمی توان آن را نادیده گرفت. برجسته ترین رنگ در طبیعت، گرم و ساطع کننده مثبت اندیشی. رنگی پر انرژی بالا که به همین علت خیلی مناسب محیط کار نمی باشد. به طور کلی زرد برای کودکان پر جنب و جوش مناسب نمی باشد. ترکیب زرد و مشکی هشدار دهنده و ترسناک است. در طبیعت نیز استفاده از این رنگ ها نشانگر خطر می باشد. کروات زرد پیام علاقه، هوشیاری، مثبت اندیشی، اعتماد به نفس و برونگرایی را منتقل می کند

هنرآنلاین  –  طرحستان

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس