جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

نمونه هایی جدید از زیباترین تزیینات و چیدمان و دکوراسیون خانه

اشتراک:
تزیینات و چیدمان کریسمس مد و لباس
یکی از تزیینات کم هزینه جشن کریسمس ساخت حلقه های گل و استفاده از وسایل دیگر است جهت استفاده از تزیینات مینیاتوری برای تزیین دکوراسیون کریسمس با ما همراه باشید .

کریسمس به اعتقاد بسیاری از افراد یکی از بزرگترین جشن‌های دنیاست که مردم در این زمان کوچه ها و خیابان‌ها را چراغانی می‌کنند دکوراسیون مناسب کریسمس و تزیینات و چیدمان کریسمس  را در پرشین وی ببینید.

تزیینات و چیدمان کریسمس

یکی از تزیینات کم هزینه جشن کریسمس ساخت حلقه های گل است که به راحتی با کمک هر نوع برگ سبز رنگی می توان ساخت. معمولا از این حلقه های گل برای در ورودی خانه، تزیین درخت کریسمس و بر روی دیوارها استفاده می شود. اگر می خواهید مطابق مد پیش بروید امسال حلقه های گل خود را کمی ساده تر تزیین کنید. پس حلقه گل سال های گذشته را که معمولا با برگ های درخت کاج ساخته می شد، بازنشسته و همانند تصویر بالا حلقه گلی از برگ های اکالیپتوس و میوه های ریز خشک شده، درست کنید. یک حلقه کلاسیک و ساده مخصوص این ایام.

تزیینات کم هزینه جشندکوراسیون مناسب کریسمس

می توانید برای تزیین دکوراسیون خانه خود برای ایام کریسمس به وسایلی که رایج و ضروری است، بسنده کنید و چه چیزی رایج تر از درخت کریسمس؟ درختی که در تصویر مشاهده می کنید به ساده ترین شکل ممکن تزیین شده است. این درخت تنها با چند ریسه نور سفید و چند آویز برف به زیبایی و بدون هیچ زرق و برق اضافه ای دکور شده است و بسیار ایده آل برای یک اتاق نشیمن مدرن.

دکوراسیون سال نوی میلادیدکوراسیون کریسمس

ایده دکوراسیون کریسمسی

همانطور که گفتیم یک درخت کریسمس بزرگ از واجبات و ضرورت های تزیین کریسمس است، اما به هر حال تزیینی گران و پر دردسر. چرا به جای آن چند درخت مینیاتوری جذاب را بر روی شومینه و میز اتاق نشیمن خود اضافه نکنیم؟ تنها با کمی فکر و خلاقیت می توانید زیباترین تزیینات دکوراسیون را برای کریسمس داشته باشید. حتی می توانید با استفاده از چند برگ و چند تنه درخت برش خورده و مقداری چسب این درختان مینیاتوری زیبا را بسازید و برای هر گوشه از خانه خود تزیینات جذابی داشته باشید.می توانید هدیه ها را همانند تصویر بالا از کاغذهای ساده، چند متر نخ کنفی و کمی ساقه و برگ سبز کادوپیچ کنید. اکالیپتوس و برگ شمشاد برای این کار بسیار مناسب هستند.

تزیینات شب کریسمسگیاهان تزیین کریسمسی

اگر دلتان درخت کریسمس می خواهد ولی نمی توانید آن را در خانه داشته باشید، می توانید امسال کمی با جایگزینی یک درخت شماتیک، خلاقانه تر عمل کنید. تصویری که در بالا می بینید یک درخت کریسمس است که برای ساخت آن از چند تکه چوب، چراغ‌های سفید و زیور آلات کاغذی استفاده شده است. این ایده بسیار خوبی است برای آپارتمان های کوچک، اتاق های مهمان یا هر مکانی که در آن امکان نگه داری و مراقبت از درخت طبیعی وجود ندارد.کریسمس امسال، طبیعت را با تزیین شاخه های خشک به خانه های خود بیاورید.

حلقه های گل برای در ورودی خانهتزیینات زیبا و شیک
تزیینات سال نوچیدمان و تزئین درخت کریسمس

تزئین درخت کریسمس

با تزیین شاخه های خشک به همراه آویزهای گوی و ستاره های طلایی و نقره ای یک لوستر ساده و بسیار ارزان درست کنید. آن لوستر را در بالای میز و بالای تخت خواب خود نصب کنید و اتاق خود را به سرزمین عجایب زمستانی تبدیل ‌کنید و از تماشایش لذت ببرید.یکی از سنت های مسیحیان برای کریسمس در زمان ویکتوریا، خشک کردن پرتقال و سایر میوه ها بود. طبق گفته کارشناسان فنگ شویی نیز پرتقال های خشک شده در سال جدید خانه را پاکسازی می کنند. شما می توانید برای ایجاد یک تزیین رنگارنگ خوش طعم به عصر ویکتوریا بروید و این حلقه های نارنجی را با لیمو و رزماری تزیین و کنار در ورودی نصب کنید.

چیدانه  –  راسخون

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس