پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

شش مدل کیف برای ‌مهمانی‌های عصر و شب

اشتراک:
مدل کیف مهمانی مد و لباس
اگر شما هم از آن دسته خانم­‌هایی هستید که همواره می‌خواهید خوش استایل و جذاب باشید مطالعه این محتوا می­‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد زیرا ما در این محتوا می‌­خواهیم به معرفی چندین مدل کیف مهمانی بپردازیم.

کیف‌ها یکی از اکسسوری‌های مهم زنانه هستند که می‌توانند تیپ شما را جدید و به روز نگه دارند. یکی از مواردی که باعث جذابیت بیشتر استایل خانم­‌های خوش استایل می­‌شود استفاده از یک مدل کیف مهمانی شیک و هماهنگ با پوشش و لباس خانم‌­ها است. با ما در پرشین وی همراه بشید .

مدل کیف مهمانی

این کیف کوچک که در مجموعه تابستانه طراحانی چون شنل، ولنتینو، آرمانی و…به چشم می‌خورد، فضای کوچکی به اندازه مقداری پول، کارت بانک، موبایل و درنهایت یک رژلب دارد اما جلوه‌ای رسمیو خاص به ست تابستانی شما می‌دهد.دکوری مدرنطراحانی مانند ورساچه هم کیف‌های کوچک مناسب برای عصرانه‌های بهاری امسال به شما پیشنهاد می‌کنند اما
به شیوه‌ای متفاوت.

به نظر آنها بهتر است این کیف‌ ها دکوری متفاوت داشته باشند و به جای قفل و زنجیرهای مرسوماز نگین‌های درشت، تکه‌های ریز یا درشت جواهرات، سنگ و…برای دکورشان استفاده شده باشد. به نام کیف خیلی سخت است که اسم کیف را روی این شی کوچک بگذاریم؛ بیشتر شبیه یک اکسسوری تازه است که به ست خانم‌ها اضافه شده است.نیناریچی به جای فرم رایج و همیشگی کیف‌های کوچک، این نمونه گرد را پیشنهاد می‌کند که با اضافه کردن زنجیر کار حمل کردن آن آسان‌تر شده است.

مدل کیف مهمانیتاثیر کیف مناسب مهمانی

شیک ترین مدل کیف های زنانه

در فصل شادی هااین کیف نمونه کاملی برای زیبایی و شادابی است؛ طرح گل، چرم پوست ماری و البته کیفی کوچک کهدر دست جای می‌گیرد.تنوع مهم استچرم انتخابی کلاسیک برای کیف است و به جز خلاقیت در طراحی، تنوع جنس رابه مشتریان خود عرضه می‌کند.در همین راستا، طراحانی مثل لانوین به شما پیشنهاد می‌کنند سراغ کیفی با نقش پوست حیوانات بروید؛ کیفی که به خاطر ساده بودن، لوکس‌تر و تجملاتی‌تر به نظر می‌رسد.

کاربردی‌ترکسانی که هنگام خرید و انتخاب به کاربردی بودن کیف فکر می‌کنند دراین مدل کیف‌های کوچک سراغنمونه‌های تاشو می‌روند چون فضای بیشتری نسبت به نمونه‌های دیگر دارد و یک نکته کلیدی و قابل تامل دیگر آن این است که با تیپ‌های نیمه‌رسمی و اسپرت هماهنگی بیشتری دارد.کیف های زنانه دوشی بزرگ که بسیار جادار هستند. هر خانمی یکی از این کیف ها را باید داشته باشد. گاهی لازم است وسایل زیادی با خود حمل کنیم. مثلا خرید، دانشگاه، موقع رفتن به اداره، سفر و… انتخاب کیف های بزرگ گزینه مناسبی برای این شرایط است.

اندازه کیف برای مهمانیشیک ترین مدل کیف های زنانه

البته کیف های بزرگ در دنیای مد هم جایگاه  ویژه ای دارد. تقریبا در اوایل قرن بیستم این کیف ها به دنیای مد معرفی شدند و طرفداران زیادی در عرصه مد پیدا کردند و تا به امروز این جایگاه حفظ شده است. انتخاب کیف های بزرگ میتواند برای خانم هایی که به استایل بوهو علاقمند هستند گزینه ای مناسب باشد.کیف های دوشی بزرگ پارچه ای بیشتر برای سفر، خرید، دانشگاه مناسب تر هستند. انتخاب کیف های پارچه ای تم نسبتا اسپرت تری به استایل شما خواهد داد.

مدلکیفانتخاب فرم کیف

کیف های مینی و کوچک

البته برای هر خانمی داشتن کیفی با سایز متوسط لازم است. کیف های دستی و یا دوشی با سایز متوسط بسیار متنوع هستند و کاربردهای بسیار زیادی دارند. اکثرا کیف های دوشی زنانه  برای استایل روزمره دارای سایز متوسط هستند. زمانی که وسایل زیادی ندارید و فقط صرفا نیاز به وسایل ضروری مثل موبایل، کیف پول، جاسوئیچی و از همین اقلام  وسایل دارید نیازی به حمل کردن کیف بزرگ ندارید.

مدل کیف دستی زنانهانواع مدلهای کیف چرم

تصور کنید به یک مهمانی رسمی و یا جشن تولد، عروسی، نامزدی و…. دعوت شده اید و استایل کاملا رسمی دارید. لباس شب و مجلسی پوشیده اید. حالا به نظرتان کیف های با استایل روزمره مناسب خواهند بود؟ در این موقعیت شما باید بهترین انتخاب داشته باشید. همیشه باید چند تا کیف کلاچ و به اصطلاح رسمی داشته باشید که مناسب استایل شما باشد.

زندگی ایده آل – خبر فارسی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس