پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

نکاتی برای اینکه بهترین استایل را با شومیزهای شیک داشته باشید

اشتراک:
مدل شومیز و شلوار مد و لباس
شومیزها از آن دسته لباس­‌هایی هستند که هم در استایل­‌های رسمی و هم در استایل­‌های غیررسمی حضور دارند. برای انتخاب بهترین گزینه با ما همراه باشید.

شومیز یکی از لباس های متفاوت و در عین حال شیک و جذاب بانوان است که به عنوان یک پوشش مناسب برای مجالس رسمی یا مهمانی ها استفاده قرارمیگیرد مدل شومیز و شلوار را در پرشین وی ببینید.

مدل شومیز و شلوار

ما به شما نشان می‌دهیم چطور می‌توانید با یک شومیز سفید ساده، سبک‌های متفاوتی از پوشش را تجربه کنید؛ ازپوشش کلاسیک گرفته تا پوشش‌های مدرن امروزی!یک پیراهن سفید کافی استبلوز سفید از آن دست لباس‌هایی است که باید در کمد هر خانمی حداقل یک مدل از آن پیدا شود.اصلا گاهی یک پیراهن سفید ساده برای همه مهمانی‌های مدل شومیز و شلوار شما کافی است.آن هم به این دلیل که لباس سفید در میان انبوه لباس‌های رنگارنگ شما نقش یک عنصر حیاتی را بازی می‌کند.فقط کافی است بدانید کجا و چگونه از آن استفاده کنید و با چه ترکیبی آن را بپوشید تا به بهترین انتخاب​ها برسید.

مدل شومیز و شلوار نکته در انتخاب شومیز مناسب

درخشان بودن در عین سادگیزمانی که قرار است ظاهری رسمی داشته باشید، یک شومیزسفید ساده برش‌دار با ساسون‌هایی که آن را قاب‌ تنتان می‌کند، بهترین انتخاب برای شماست.البته به شرطی که آن را با یک کت هماهنگ کنید، به همین سادگی! ما به شما خواهیم گفت برایرسیدن به بهترین مدل شومیز و شلوار باید به چه جزئیاتی توجه کنید.شومیز شما باید کاملا قاب ‌تنتان باشد.نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ و نه زیاد کوتاه( وقتی که می‌نشینید بلوز باید کاملا کمر شما رابپوشاند).در انتخاب سایز باید این نکته را در نظر بگیرد که قرار است روی شومیزتان یک کت بپوشید.

مدل شومیز و شلوار شومیز طرح‌دار

بلوز و شومیز

مدل یقه شومیز شما ایجاب می‌کند که سراغ گردنبند‌های بلند بروید.یک کت یقه انگلیسی برش‌دار با همان شومیز یقه مردانه، بهترین ترکیب را برای مهمانی‌های رسمی و نیمه‌رسمی می‌سازد.دقت کنید که در این ترکیب باید سراغ مدل شومیز و شلوار کت‌های تک‌ دکمه با یقه باریک بلند بروید تا شومیز سفید شمابه اندازه کافی به چشم بیاید. کفش‌های عروسکی نقطه تکمیل ظاهر شما هستند.ه یک دامن میدی(زیر زانو) نیاز دارید.در انتخاب این دامن دقت کنید، اگر دنبال یک ظاهر نیمه‌رسمی هستید مثل دامن پیشنهادی ما سراغ پارچه‌های طرح‌دار بروید.البته مشروط بر اینکه بین طرح‌های دامن و رنگ کت درجه‌ای از هماهنگی‌ وجود داشته باشد.اما اگر می‌خواهید ظاهرتان رسمی‌تر به‌نظر برسد در انتخاب پارچه‌ای یک دست با کت‌تان (از نظر جنس و رنگ) تردیدنکنید.

مدل شومیز و شلوار استایل رسمی با شومیز

در این ترکیب باید دور کیف‌های بزرگ را خط بکشید.کیف‌های کوچک ترجیحا همرنگ با کتی که انتخاب می‌کنید شما را به ظاهر مناسب‌تری می‌رساند.کلاسیک اما متفاوتممکن است شومیزهایی که درست مثل پیراهن مردانه طراحی شده‌اند، یعنی بدون برش هستند، کمی آزاد والبته بلند، چندان توجه شما را به‌خودشان جلب نکنند؛ اما همین شومیز‌ها به شرط اینکه درست ترکیب شوند، به شماظاهری کلاسیک و در عین حال متفاوت می‌بخشند.ما به شما خواهیم گفت در این سبک، برای رسیدن به بهترین ترکیب باید چه جزئیاتی را در نظر بگیرید.

مدل شومیز و شلوار مدل های شومیز زنانه

استایل شومیز و بلوز

در انتخاب این شومیز باید سراغ مدل‌هایی بروید که ترجیحا دکمه مخفی داشته باشند.حالا کافی است به حاشیه یقه و لبه جلویی لباس‌تان و حتی جیب آن یک نوار مغزی ظریف مشکی اضافه کنید.چون قرار است این شومیز را با یک شلوار مشکی بپوشید.دقت کنید که شومیز انتخابی شما باید به اندازه کافی بلند باشد(چیزی حدود ۳۰ سانتی‌متر پایین‌تر از خط کمر شما).قرار است به ظاهری کلاسیک برسید پس طبیعی است که سراغ کفش‌های نوک‌تیز بروید.یک رنگ متفاوت که در ظاهر هیچ ربطی به ظاهر سفید و مشکی شما ندارد همه چیز را تکمیل می‌کند.

مدل شومیز و شلوار شومیز شلوار و مانتو

برای درهم شکستن سردی رنگ سفید و مشکی سراغ یک کیف به رنگ گرم بروید.یادتان باشد هر چه ظاهر کیف‌تان اسپرت‌تر و اندازه آن کوچک‌تر باشد به هدف نزدیک‌تر می شوید.برای اینکه ظاهر کلاسیک شما تکمیل شود به یک شلوار پارچه‌ای راسته گشاد نیاز دارید.یادتان باشد، برای اینکه از مد روز خیلی دور نشوید سراغ شلوارهای پاچه گشاد نروید.در این ترکیب شلوارهای راسته گشاد که ردی از رنگ سفید هم در آنها به چشم می‌خورد به‌مراتب انتخاب مناسب‌تریهستند.جوان​های رسمی حالا قرار است با بلوز سفیدتان ظاهری کاملا غیررسمی و اسپرت را تجربه کنید.ما به شما خواهیم گفت در این سبک، برای رسیدن به بهترین ترکیب باید چه جزئیاتی را در نظر بگیرید.

ایده ال  –  میهن فال

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس