جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ایده ای جالب و زیبا برای بستن شال گردن

اشتراک:
مدل های بستن شال گردن مد و لباس
اکسسوری گردن همیشه جذاب و زیباست. ایده ای جالب و زیبا برای بستن شال گردن را در این مقاله به نمایش گذاشته ایم مدل های جدید بستن شال گردن را در این مجموعه ببینید با ما همراه باشید .

شال گردن اکسسوری ضروری و دوست داشتنی فصل زمستان است که‌ علاوه‌ بر گرم کردن، استایل تان را زیباتر جلوه‌ میدهد مدل های بستن شال گردن را با تصویر به شما اموزش داده ایم برای دیدن مدل های مختلف با ما همراه باشید .

مدل های بستن شال گردن

در این سری مقاله مدل بستن شال گردن را به شما آموزش می دهیم.ابتدا شال را دور گردن تان انداخته و یک دور کامل مانند تصویر دور گردنتان بپیچید.سپس دو سر شال را از پایین گره شلی بزنید.سپس حلقه پیچیده شده دور گردن تان را شل کرده و گره را داخل آن انداخته و سفت کنید.شال را به دور گردن خود بیندازید طوری یک طرف آن بلندتر از طرف دیگر باشد، سپس طرف بلندتر را یک دور به دور گردنتان بیندازید و در قسمت جلوی گردن صاف کنید. سعی کنید دو طرف شال در قسمت جلوی گردن تان به یک اندازه باشد.

مدل های بستن شال گردننحوه بستن شال گردن رینگی

اگر چه این مدل یکی از ساده ترین مدل های انداختن شال گردن است اما از این جهت که هم ساده و کلاسیک و هم همیشه روی مد است، محبوبیت زیادی دارد. هنگام انداختن این مدل شال گردن حواس تان باشد که با باقی لباس هایتان همخوانی داشته باشد. خوبی این مدل آن است که با هر تیپی جور در می آید. شما می توانید آن را هم روی لباس هایی چون کت و ژاکت بیاندازید و هم زیر آنها قرار دهید.می توانید شال گردن تان را با یک گره ساده در قسمت جلو یا کنار گردنتان ببندید.

 نحوه بستن اکسسوری گردن حلقه ایآموزش بستن شال گردن
آموزش بستن اکسسوری گردن کوتاهطرز بستن شال گردن دخترانه

آموزش بستن شال گردن

شال گردن را از وسط تا کنید و از پشت دور گردنتان بیندازید، سپس دو طرف آزاد شال را داخل قسمت حلقه بسته شده ی شال کنید و تا جایی که راحت هستید گره را محکم نمایید.این مدل با کت چرم بسیار زیبا می شود و یک راه عالی برای بستن و استفاده از یک شال در روزهای سرد می باشد. – در ابتدا شال را دور گردن می اندازیم و دو طرف آن را آویزان می گذاریم. – یک طرف آن را ثابت نگه داشته و مجددا آن را دور گردن می پیچانیم.

 مدل شیک بستن شال گردن زمستانینحوه‌بستن شال گردن زنانه

– دوباره سر همان طرف شال را در نظر گرفته و آن را از داخل قسمتی که دور گردن پیچیده شده است عبور می دهیم تا دو سر شال از زیر بیرون بیایند. – در آخر دو سر شال را به هم گره زده و آن را دقیقا جلوی گردن تنظیم می کنیم.اگر شالی دارید که گره خورده است و یا اینکه کهنه شده و دیگر علاقه ای به استفاده از آن ندارید ،می توانید طبق روش زیر آن را طوری ببندید ،که به نظر برسد تازه این شال را خریداری کرده اید و از استفاده مجدد آن لذت ببرید در ابتدا شالی را در نظر بگیرید که آنقدر در کمد لباستان باقی مانده که گره خورده است و یا اینکه خودتان شال را دور سر بیاندازید و دو سر آن را گره بزنید.

جدیدترین روش‌های بستن شال گردن ی بستن شال گردن زمستانی

بستن شال گردن زمستانی

– سپس مانند تصویر یک دور آن را بپیچید و بعد آن را از سر عبور دهید. – در نهایت، دو حلقه ی دایره ای به وجود می آید که کمی آن را شل کنید و دقت داشته باشید که گره ی ایجاد شده در ابتدای کار حتما پشت سر بیافتد.این مدل ساده ترین روش می باشد که اگر وقت کافی ندارید و کمی عجله دارید ، می توانید بسیار سریع از این روش استفاده کنید. – در ابتدا شال را دور سر انداخته و سپس دو سر شال را از روی هم عبور می دهیم . – سپس یک طرف آن را دور گردن می پیچانیم . – در نهایت دو سر شال را به هم گره می زنیم و آنرا کاملا تنظیم می کنیم.

سیمرغ  –  ویستا

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس