پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

انتخاب لباس برای چاق خوش تیپ

اشتراک:
نحوه پوشش افراد چاق مد و لباس
احتمالا یکی از مشکلات خیلی از ما برای حضور در مهمانی ها و دیدارهای خودمانی مدل لباسی باشد که می خواهیم برتن کنیم و مورد توجه اطرافیان مان قرار بگیریم. با ما همراه باشید.

اگرچه اندام متناسب باعث جذابیت بیشتر می شود اما این بدین معنی نیست که افراد چاق نمی توانند زیبا و جذاب باشند. تنها چیزی که این افراد باید بدانند شیوه درست لباس پوشیدن است نحوه پوشش افراد چاق را در پرشین وی ببینید.

نحوه پوشش افراد چاق

مدت هاست که لباس ها فقط مخصوص افراد لاغر و متناسب تولید نمی شود و بسیاری از برندهای معروف دنیا،اقدام به طراحی لباس های زیبا و خوش برش برای افراد چاق یا دچار اضافه وزنکرده اند.البته همیشه ترجیح بر این است که وزن اضافه را با روش های صحیح کنار بگذاریم و اندام متناسبی داشته باشیم اما مادامی که برای این کار آمادگی نداشته و اقدامی نکرده ایم، نباید فقط لباس های گشاد و بیشکل بپوشیم و خودمان را از خوش تیپی محروم کنیم!

 نحوه پوشش افراد چاقاصول شیک پوشی

فقط کافی است باید و نبایدهای این راه را بشناسند! ۱.بلوز روشن مناسب شما نیست وقتی بالاتنه تان چاق تر است، رنگ بلوز انتخابی شما بهتر است تیره باشد وشلوار متناسب با اندام شماهم شلوارهای پاچه گشاد یا دامن های بلند است؛ استفاده از یک دستمال گردن باطرحی ساده، زیبابی لباس های شما را تکمیل می کند.● هوشمندانه لباس بپوشید ۲.لباس گشاد ممنوع! اصلا مهم نیست که سایز شما xxxxL است یا کمتر و حتی بیشتر! لطفا طبیعی رفتار کنید

لباس مناسب افراد چاقلباس‌های مناسب خانم‌های چاق

انتخاب لباس  و نحوه پوشش افراد چاق

و اینقدر اصرار نداشته باشید که اندام تان را بپوشانید.باور کنید با پوشیدن لباس های بزرگتر از سایز واقعی خودتان، شما لاغرتر نشان داده نمی شوید که هیچ، بلکهاطرافیان فکر می کنند خیلی چاق تر از این هستید! بهتر است هنگام انتخاب لباس، لباس های خوش دوختی پیداکنید که با برش های متفاوت، شکست دید ایجاد کرده و باعث اعتماد به نفس شما شود.لباس هایی که به
صورتی بدشکل و نامناسب از بدن آویزان می شود و برای شما گشاد هستند، تنها شما را از آنچه که واقعا هستید

طرز پوشش افراد چاقترفندهای شیک پوشی

پیراهن کمردار را فراموش نکنید در پیراهن های کمردار، شما می توانید قسمت بالا و کمر خود را طوری تنظیم کنید که برآمدگی و انحنای بدن شما را کاملا درست و متناسب نشان بدهد: چسبیده و اندازه و متناسب بدن،اما نه خیلی تنگ. پارچه های نرم و لطیف، می تواند چاقی قسمت بالا و پایین بدن شما را بپوشاند، درحالی که پارچه های سفت و شق و رق، خطوطی غیر طبیعی ایجاد می کنند.یقه هفت، با لبه برگرد یا بدون آن، هر ۲ برای خانم هایی که بالاتنه بزرگی دارند، می تواند اثر مشابهی بگذارد.

لباسهای مناسب برای چاق تر ها

● پاهای چاق ۴.کفش های بند دار نپوشید وجود بند (نازک و پهن فرقی نمی کند!) روی قوزک پا، پایین ساق پا رادرشت تر و بزرگ تر نشان می دهد.شما می توانید در عوض پاشنه های سه  و نحوه پوشش افراد چاق گوش و تو پر را امتحان کنید که ضخامت کف پا رابا ماهیچه ساق پای شما متناسب و متعادل می کند و همچنین نسبت به پاشنه های بلند معمولی تکیه گاه بهتری برای شما ایجاد می کند.
.ژاکت ها و پلیورهای بزرگ و شل نپوشید یک پلیور بزرگ شما را بزرگ و چاق تر از آنچه هستید،نشان می دهد.

اصول شیک ‌پوشیتکنیک و مهارت در لباس پوشیدن

بدترین ژاکت ها آن هایی هستند که روی کمر و بالای پاها خطوط و راه های برجسته ای دارند که باعث جلب توجه  نحوه پوشش افراد چاق به آن قسمت ها می شود و خط کلی بدن شما را تفکیک و مشخص میکند.رنگارنگ نپوشید! بهتر است به جای این که رنگ بلوز و شلوارتان خیلی متفاوت باشد، لباس های هم رنگ یارنگ های نزدیک به هم انتخاب کنید؛ در عوض دیگر اندازه شکم، نشیمنگاه، پهلو و …توی ذوق نمی زند! ۷.از پارچه های صاف و نرم استفاده نکنید! اگر پهلو و پایین تنه تان چاق است، بهتر است به جایدامن های راسته با پارچه های نرم و لطیف، از دامن پلیسه استفاده کنید.

اصول شیک پوشی برای افراد چاقنکاتی برای شیک پوشی

لازم نیست شلوارهای راسته را فراموش کنید نحوه پوشش افراد چاق چه کسی گفته که شلوارهای راسته و چسبان فقط برای افراد لاغر است؟اگر بالای پای چاقی دارید اما قدتان بلند است، یک تونیک با یک شلوار راسته کاملا برازنده تان خواهد بود.● بستن کمربند ۹.کمربندتان را روی شکم تان نبندید! این که دور کمر شلوار، یک فضای خالی وجود دارد، دلیل بر این نیست که شما حتما باید کمربند ببندید؛ حالا اگر اصراری به استفاده از آن دارید، سعی کنید کمربندتان را زیر شکم،یعنی درست در انتهای تی شرت تان ببندید، زیرا فضای اضافه تری ایجاد می شود که کسی متوجه آن نخواهد شد.

ساعد نیوز  – مجله تصویر زندگی

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس