سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

پاییزفصل بالاپوش‌های مختلف

اشتراک:
پارچه های مناسب فصل پاییز مد و لباس
پوشیدن لباس های پاییزی مانند ژاکت سایز بزرگ و سویشرت از جمله لباس های پرطرفدار در فصل پاییز هستند. یکی از آیتم های مهم در استایل پاییزی سویشرت های باکیفیت هستند . با ما همراه باشید .

فصل پاییز به عنوان بهترین فصل برای رنگ ها است و همیشه پر از ایده های جذاب و بی پایان لباس برای افراد خوش استایل و شیک پوش است. فصلی که مناسب پوشیدن لباس ها و پارچه های رنگارنگ و جذاب است. پارچه های مناسب فصل پاییز را در پرشین وی ببینید.

پارچه های مناسب فصل پاییز

هوا فوق‌العاده است این روزها خنکی بادهای پاییزی را روی صورتتان حس می‌کنید.کافی است کمی نوک بینی‌تان یخ کند و انگشت‌هایتان، سرما را به خود بکشد تا به خودتان بیایید: «آخ کاش
ژاکت همراهم بود» بهتر است تا هوا سردتر نشده، از معجزه روسری‌های بزرگ پشمی غافل نشوید.حتی اگر خودتان هم نداشته باشید، مادر و مادربزرگ و خاله و عمه از این روسری‌ها فراوان دارند.

روسری‌هایی که می‌توانید دور تنتان بپیچید.حالا هم گرما را حس می‌کنید و هم زیبایی را.به غیر از این روسری‌ها، شال، ژاکت، شنل و انواع بالاپوش برای پاییز وجود دارند که با هر ظاهری دلنشینند.قرار نیست زیاد خرج کنید.همان قدیمی‌ها را از کمد در بیاورید و با یک ست کردن ساده، تبدیل به نقطه عطفی در خوش‌تیپی شوید.برای استفاده از این بالاپوش- با هر شکلی، از شنل تا اورکت- باید چند نکته را بدانید.

پارچه های مناسب فصل پاییزانواع پارچه های پاییزه

دلتان می‌خواهد؟  رنگ‌بندی این بخش از پوشش بهتر است خیلی خاص نباشد.رنگ‌های تیره به دلیل جذب نور و گرمای بیشتر برای پوشش رویی بهتر است.از طرف دیگر با بسیاری از رنگ‌های دیگر هماهنگ می‌شود.مشکی، دودی، قهوه‌ای و خاکستری از رنگ‌های خوب هستند.▪ دوست دارید از این رنگ‌های تکراری استفاده نکنید؟ اصلاً سخت نیست.به جای اینکه به دنبال پوششی با رنگ‌های ویژه بگردید، سنجاق‌های بزرگ را با تزئینات رنگ دلخواهتان داشته باشید وجایی به پوششتان وصل کنید.

معرفی انواع پارچه های مناسب

اگر روسری را دورتان می‌پیچید، محل اتصال دو لبه‌اش، اگر ژاکت دارید، لبه پایین، سمت راست ▪ اگر شنل می‌اندازید،جایی نزدیک شانه‌ها.▪ اگر بالاپوشتان نقش‌دار است، دقت کنید، کمترین رنگی که در آن به کار رفته، چیست.حالا می‌توانید کیف و کفشتان را با آن هماهنگ کنید.همیشه دورترین نقطه را برای ست کردن رنگ انتخاب کنید تا تکرار، کمتر به چشم بیاید.▪ بر خلاف لباس‌های تابستانه، در لباس‌های پاییزه حتی بیش از زمستانه‌ها می‌توانید از گره، زیپ، دگمه و نخ و روبان استفاده کنید.

انواع تیشرت و بلوز پرکاربرد استایل‌های پاییز

امسال انواع گره، بیش از سایر اتصالات در پوشش، بازار را در دست گرفته.برای انتخاب ژاکت می‌توانید از نوعی بردارید که با یک گره کوچک کنار بالاتنه‌تان بسته می‌شود.قطعا این مدل بر مدل‌های دگمه‌ای ترجیح دارد. اگر مانتو یا بلوزتان طرح‌دار است – که بهتر است در پاییز نباشد- لطفا قید بالاپوش طرح‌دار را بزنید.قرار نیست دیگران با دیدن ظاهر شما یاد کاغذهای کادویی بیفتند.

قبل از به تن کردن بالاپوش، آستین‌های مانتو را پایین بزنید.در غیر این صورت آستین مانتو لوله می‌شود و دیگر به تنهایی نمی‌توانید آن را از زیر آستین ژاکت پایینبکشید. بدون در نظر گرفتن مد، جو و هر امر زودگذر دیگر، استفاده از صندل در فصل پاییز –حتی اگرهوا هنوز گرم و بهاری باشد- بعد از فروپاشی امپراتوری روم منسوخ شده است.مخصوصا اگر در بالا، شنل یا ژاکت یا کت به تن کرده باشید.

برای اینکه شنل یا شالی که دورتان پیچیده‌اید، کمی رسمی‌تر به نظر برسد، با خودش کاری نداشته باشید.فقط پوشش زیر را از اجزای رسمی، مثل شلوار راسته نیمه‌پشمی تا روی قوزک پا، مانتوی ساده و راسته (ونه گشاد و چین‌دار) و کفش جلو‌بسته ساده و رسمی انتخاب کنید.حالا حتی اگر پشت شنلتان عکس هری پاتر هم باشد، فقط یک اشتباه فنی به حساب خواهد آمد.
یادتان باشد برای بالاپوش هرگز با گرمکن ورزشی از چاردیواری منزل خارج نشوید، مگر برای ورزش کردن.

انتخاب لباس مناسب فصل پاییزراهنمای لباس پوشیدن

پارچه های مناسب پاییز و زمستان

یادتان باشد در پوشش‌های اوائل پاییز که هوا هنوز خیلی سرد نشده رنگ‌ها می‌توانند تکراری باشند ولی فقط یکبار.کفش نخودی با شال نخودی خوب است ولی اگر مانتویتان هم نخودی باشد، هماهنگی به هم می‌خورد.خیلی‌ها معتقدند هنوز هم کاپشن مشکی بهترین مد پاییزه برای بالاپوش است که کنارش نخواهیم گذاشت.بله؛ ولی به مدل کاپشن هم بستگی دارد و البته جنسش.

استفاده از لباس مناسب در فصول مختلف ضرور‌تا به این معنا نیست که مثلا برای پوشش زمستانی از لباس‌هایضخیم و سنگین استفاده کنید.شما می‌توانید حتی چند نمونه سبک را با هم همراه کنید و از ترکیب آنها ظاهری متفاوت برای خود دستو پا کنید. در صورتی که پایین‌تنه بزرگی دارید، حواستان باشد که ژاکت، کت یا کاپشن سبکتان، چاک پشت نداشته باشد.
خانم‌هایی که در ترکیب اندامشان چنین خصوصیتی هست، بهتر است از چاک کنار استفاده کنند یا اصلاً بی‌خیال آن شوند. لطفا توجه کنید.

انتخاب اتفاقی پارچه‌های نقش‌دار معمولا ترکیب مناسبی به وجود نمی‌آورد.مثل هر انتخاب اتفاقی دیگری. لطفا وقتی دنبال لباس برای پوشیدن می‌گردید هر چیزی به نظرتان خوب آمد، در کنار هم نگذارید.به ترکیب آن هم فکر کنید. سلیقه خودتان مهم‌ترین بخش انتخاب است.باور کنید.

گسترش نیوز  –  وقت مد

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس