جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ارزشمندترین فوتبالیست های جهان از نظر موسسه آماری مطالعاتی

تاریخ نشر :چهارشنبه 08 ژانویه 2020 اشتراک:
ارزشمندترین فوتبالیست های جهان تازه ترین ها از دنیای ورزش
یک موسسه آماری مطالعاتی لیستی از ارزشمندترین فوتبالیست های جهان را منتشر کرد .

طبق آمار مؤسسه آماری و مطالعات فوتبال CIES کیلیان امباپه مهاجم ۲۱ ساله پاری‌سن‌ژرمن ارزشمندترین فوتبالیست جهان شناخته شد. جالب است بدانید اثری از اسم کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در لیست منتشر شده نیست . رحیم استرلینگ به عنوان دومین فوتبالیست برتر معرفی شد . با پرشین وی همراه باشید تا با ارزشمندترین فوتبالیست های جهان آشنا شوید.

لیست ارزشمندترین فوتبالیست های جهان

یک مؤسسه آماری مطالعاتی مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن را به عنوان ارزشمندترین بازیکن حال حاضر دنیای فوتبال معرفی کرد.

نام کیلیان امباپه در صدر رده‌بندی ارزشمندترین بازیکنان فوتبال جهان از سوی مؤسسه آماری و مطالعات فوتبال CIES قرار گرفت. این در حالیست که نام لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در جمع سه بازیکن برتر این رده‌بندی قرار ندارد.

طبق تخمین این مؤسسه سوئیسی، مهاجم ۲۱ ساله‌ای که سال ۲۰۱۷ با قراردادی به ارزش ۱۷۰ میلیون یورو از موناکو به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، در حال حاضر ارزشی معادل ۲۶۵ میلیون یورو دارد که او را حتی بالاتر از هم‌تیمی برزیلی‌اش نیمار قرار می‌دهد، کسی که همزمان با او با قراردادی ۲۲۲ میلیون یورویی از بارسلونا به پاریسی‌ها پیوست. در همین حال مؤسسه CIES ارزش فعلی نیمار ۲۷ ساله را در حدود ۱۰۰ میلیون یورو برآورده است.

ارزشمندترین فوتبالیست های جهانارزشمندترین فوتبالیست جهان

در رده دوم ارزشمندترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان از نگاه CIES، رحیم استرلینگ، بال انگلیسی منچسترسیتی با ارزش تقریبی ۲۲۳ میلیون یورو در جایگاه دوم است. محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول با ارزشی معادل ۱۷۵ میلیون یورو در جایگاه سوم قرار دارد. لیونل مسی، برترین بازیکن حال حاضر دنیای فوتبال که اخیراً ششمین توپ طلایش را هم کسب کرد، با ارزشی معادل ۱۲۵ میلیون یورو و کریستیانو رونالدوی ۸۰.۳ میلیون یورویی هم به ترتیب در رده‌های هشتم و چهل و نهم قرار دارند.

فهرست ارزشمندترین فوتبالیست های جهان

۱۰ بازیکن برتر حال حاضر دنیای فوتبال طبق رده‌بندی CIES به شرح زیر است:

۱- کیلیان امباپه (فرانسه) ۲۶۵.۲ میلیون یورو

۲- رحیم استرلینگ (انگلیس) ۲۲۳.۷ میلیون یورو

۳- محمد صلاح (مصر) ۱۷۵.۱ میلیون یورو

۴- جیدن سانچو (انگلیس) ۱۶۸.۹ میلیون یورو

۵- سادیو مانه (سنگال) ۱۵۵.۶ میلیون یورو

۶- هری کین (انگلیس) ۱۵۰.۵ میلیون یورو

۷- مارکوس رشفورد (انگلیس) ۱۳۴.۳ میلیون یورو

۸- لیونل مسی (آرژانتین) ۱۲۵.۵ میلیون یورو

۹- آنتوان گریزمن (فرانسه) ۱۲۳.۶ میلیون یورو

۱۰- لائوتارو مارتینس (آرژانتین) ۱۱۵.۷ میلیون یورو

تسنیم

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس