جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

عروسی حامد حدادی با تم ورزشی و حضور بسکتبالیست های مشهور

تاریخ نشر :یکشنبه 19 ژوئن 2022 اشتراک:
عروسی حامد حدادی تازه ترین ها از دنیای ورزش
حامد حدادی کاپیتان تیم ملی با تیپ دامادی خود و تم ورزشی تصاویری در اینستاگرام منتشر کرد و از عروسی خود خبر داده است.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان به جرگه متاهلین پیوسته و تصاویری از استایل دامادی اش را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. در ادامه عکس های از مراسم عروسی حامد حدادی را در پرشین وی مشاهده کنید.

عروسی حامد حدادی

حامد حدادی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال به جرگه متاهلین پیوست. نکته جالب توجه در عکسی که او به مناسبت ازدواجش منتشر کرده، تم بسکتبالی است!

حدادی که سابقه حضور در بسکتبال NBA را هم در کارنامه دارد در حال حاضر عضو تیم سیچوان چین است.

ملی پوش بسکتبال ایران شب گذشته و با حضور جمعی از ورزشکاران ایرانی مراسم ازدواج ملی پوش مشهور حضر یافته بودند.

عروسی حامد حدادیملی پوشان در عروسی حامد حدادی

ستاره تیم ملی بسکتبال

حامد حدادی (زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۶۴ در اهواز) بازیکن عرب اهوازی بسکتبال اهل ایران عضو تیم ملی بسکتبال ایران و باشگاه نهنگ‌های آبی سیچوآن است. حدادی اولین لژیونر و بازیکن ایرانی بوده که در ان بی ای بازی کرده‌ است.

عروسی حامد حدادیتیپ دامادی ستاره تیم ملی

او با قد ۲۲۲ سانتیمتری خود در پست سنتر بازی می‌کند. وی در تیم های پیکان، صبا باتری، حفاری اهواز، پتروشیمی بندر امام، مهرام تهران، النصر امارات و ممفیس گریزلیز در ان بی ای بازی کرده‌ است.

عروسی حامد حدادی و شرط مهم همسرش

حامد حدادی ستاره ۳۶ ساله بسکتبال ایران که مدتی را در لیگ چین سپری کرد، حالا با بازگشت به ایران تمرینات خود را برای رهایی از مصدومیت انجام می‌دهد تا برای حضور در اردوی تیم ملی آماده شود.

وی که امروز در برنامه «سلام صبح بخیر» حاضر شده بود، درباره وضعیت چین و مسائل مختلف صحبت کرد و همچنین در بخشی از گفت‌وگوی خود با مجری برنامه از ازدواجش خبر داد و گفت همسرش تمایل دارد او خارج از ایران بازی کند.

عروسی حامد حدادیحامد حدادی

ملی پوش بسکتبال ایران در این باره گفت: خدا را شکر ازدواج کردیم و خیلی از شرایط راضی هستیم. همسرم دوست دارد کلا در خارج از کشور بازی کنم اما می‌گوید هر جا شرایطت بهتر بود، همان را انجام بده.

خبرانلاین , خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس