پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

سلبریتی های مشهور خارجی که می‌ خواستند ورزشکار حرفه‌ ای شوند

تاریخ نشر :دوشنبه 28 فوریه 2022 اشتراک:
سلبریتی های مشهور تازه ترین ها از دنیای ورزش
برخی از بازیگران مشهور و سلبریتی‌ ها روزی می خواستند ورزشکار حرفه ای شوند و در این راه تلاش بسیار کردند.

هستند در میان چهره های معروف خارجی که دوست دارند یک ورزشکار حرفه ای باشند و در این راه تلاش خود را نیز کرده اند. در ادامه با بازیگران و سلبریتی های مشهور که قصد داشتند ورزشکار حرفه ای باشند در پرشین وی آشنا می شوید.

سلبریتی های مشهور

خیلی از ورزشکاران مشتاق در نهایت موفق نمی‌شوند به عنوان یک حرفه‌ای در رشته مربوطه به کار خود ادامه بدهند. این شامل تعدادی از چهره‌های معروفی می‌شود که می‌خواستند ورزشکار حرفه‌ای شوند اما به شیوه دیگری برای خود نامی دست و پا کردند.

نشریه «سان» هفت نفر از سلبریتی های مشهور را معرفی می کند که در رشته‌ های ورزشی مختلف تقریباً موفق بوده‌اند.

گوردون رمزی (فوتبال)

رمزی قبل از اینکه سرآشپز مشهوری بشود، رؤیای فوتبالیست حرفه‌ای شدن را دنبال می‌کرد. در ۱۵ سالگی پیشنهاد پیوستن به رنجرز را داشت اما در نهایت به دلیل چندین مصدومیت مجبور به کناره‌گیری از این ورزش شد.

گوردون رمزیگوردون رمزی

با وجود اینکه نتوانست به عنوان فوتبالیست کار کند، از توانایی‌های آشپزی خود استفاده کرد و در میزبانی مسابقات Soccer Aid (مسابقات خیریه سالانه بریتانیا) جایگاهی برای خود دست و پا کرد. رستوران او ۱۶ ستاره میشلین (استاندارد رتبه‌بندی رستوران‌ها) را دارد.

دواین جانسون (فوتبال آمریکایی)

دواین جانسون ملقب به «راک» یکی از مشهورترین کشتی‌گیران WWE در تمام دوران‌هاست. راک که ۱۰ بار قهرمان جهان شده، دشمنی نمادینی با ستاره‌هایی مانند استون کلداستیو آستین، تری پل اچ و جان سینا داشت.

اما قبل از اینکه پا به داخل رینگ بگذارد فوتبال آمریکایی بازی می‌کرد. او در دانشگاه میامی به عنوان تکل دفاعی بازی می‌ کرد و عضو تیم قهرمان کشور در سال ۱۹۹۱ بوده است و برای مسابقات سال ۱۹۹۵ ثبت‌نام کرد اما انتخاب نشد.

چهره های مشهور خارجی

جیسون استتهم (شیرجه)

در میان سلبریتی های مشهور این مورد ممکن است خیلی‌ ها را شگفت‌ زده کند. قبل از اینکه استاتهم هالیوودی بشود بخشی از تیم ملی شیرجه بریتانیا بوده است. و موفق هم بود!

در اوایل ۲۰ سالگی نماینده انگلیس در بازیهای مشترک‌المنافع ۱۹۹۰ بود و رتبه دهم را کسب کرد. علاوه بر این، استاتهم با وینی جونز بزرگ شد که برای ویمبلدون بازی می‌کرد و سپس در کنار استاتهم در فیلم «قفل، انبار و دو بشکه باروت» به ایفای نقش پرداخت.

کیت میدلتون (هاکی)

سلبریتی های مشهورکیت میدلتون

شاید وی الان یکی از اعضای اصلی خاندان سلطنتی بریتانیا باشد اما زمانی ورزشکاری پرشور بود. دوشس کمبریج برای تیم هاکی روی چمن دبیرستان خود بازی می‌کرد و در دانشگاه هم به این ورزش ادامه داد. پس از ملاقات با شاهزاده ویلیام، با تیم هاکی المپیک زنان در لندن ۲۰۱۲ در یک جلسه تمرینی شرکت کرد.

تری کروز (فوتبال آمریکایی)

تری کروز، ستاره بروکلین ناین-ناین، به خاطر بازی در نقش ستوان تری جفوردز در نمایشی کمدی آمریکایی معروف است. اما این بازیگر عضلانی و خوش هیکل زمانی فوتبال آمریکایی بازی می‌کرد و خیلی بیشتر از «راک» در زمین فوتبال موفق بود.

سلبریتی های مشهورتری کروز

ورزش کردن سلبریتی های مشهور

در سال ۱۹۹۱، تیم لس آنجلس رامز او را به خدمت گرفت و در مجموع ۳۲ بازی در سه فصل برای رامز، سن دیگو چارجرز و واشنگتن ردسکینز انجام داد.

جیجی حدید (والیبال)

جیجی حدید با حرفه مدلینگ خود را به یک ستاره جهانی تبدیل کرده است. اما در نوجوانی کاپیتان تیم والیبال دبیرستان خود بود و زمانی امیدوار بود که والیبالیست حرفه‌ای شود. وقتی در برنامه جیمی فالون در سال ۲۰۱۹ از او در مورد روزهای بازی پرسیده شد، گفت: «احتمالاً اگر آن موقع من را می‌دیدی از من می‌ ترسیدی.»

سلبریتی های مشهورلوئیس تاملینسون

لوئیس تاملینسون (فوتبال)

در سال ۲۰۱۳ وقتی که گروه پاپ «وان دایرکشن» قله‌ های جهان را در مینوردید، لوئیس تاملینسون سعی می‌کرد فوتبالیستی مشهور باشد. ۹ سال پیش با باشگاه شهر خود «دانکاستر راورز» قرارداد امضا کرد.

آن زمان در این مورد گفت: «واقعاً باورنکردنی است. من همیشه طرفدار فوتبال بوده‌ام و بازی‌های زیادی را از نزدیک تماشا میکردم. الان عضو این باشگاه هستم و این فوق‌العاده است.» اما تاملینسون تنها توانست در تیم ذخیره حضور پیدا کند و ۵۰۰۰ نفر برای تماشای او می‌آمدند.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس