سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

زیباترین تصاویر از فرزندان دیوید تیلور کشتی گیر امریکایی بر روی تشک

تاریخ نشر :سه‌شنبه 21 ژوئن 2022 اشتراک:
دیوید تیلور تازه ترین ها از دنیای ورزش
همسر و فرزندان دیوید تیلور کشتی‌ گیر مطرح آمریکایی و رقیب سرسخت حسن یزدانی در تمرینات او حضور یافتند و دخترانش با وی بر روی تشک سرشاخ شدند.

ستاره کشتی آزاد آمریکا تصاویری زیبا از سرشاخ شدن با دخترانش بر روی تشک کشتی را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. در ادامه عکس های از فرزندان دیوید تیلور را در پرشین وی مشاهده کنید.

فرزندان دیوید تیلور

دیوید تیلور ستاره کشتی آزاد آمریکا در وزن ۸۶ کیلوگرم موفق شد در مسابقه انتخابی که اوایل خردادماه بین او و زاهد والنسیا برگزار شد، به پیروزی برسد و بار دیگر نماینده این کشور در مسابقات جهانی صربستان شود که شهریورماه امسال در بلگراد برگزار می‌ شود.

این کشتی‌گیر که مدال طلای جهان و المپیک را در کارنامه دارد و از رقیبان سرسخت حسن یزدانی به شمار می‌رود این روزها تمرینات خود را پیگیری می‌ کند. تمرینات او در حالی انجام می‌شود که همسر و دو فرزندش از نزدیک در تمرینات حضور داشتند. دختران تیلور با در آغوش گرفتن پدر دقایقی را در سالن کشتی و در کنار تیلور بودند.

فرزندان دیوید تیلورفرزندان دیوید تیلور

جادوگر به دنبال انتقام از پادشاه کشتی

مسابقه انتخابی کشتی آزاد آمریکا در حالی در پنج وزن دوم برگزار شد که دیوید تیلور موفق شد با شکست زاهد والنسیا دوبنده تیم ملی کشورش را برای مسابقات جهانی صربستان برتن کند.

وی با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود نوشت: خوشحالم این فرصت را پیدا کردم تا دوباره نماینده آمریکا در مسابقات جهانی صربستان باشم. از همه کسانی که مرا حمایت کردند تشکر می‌کنم‌. این مدال طلا تقدیم به هواداران، به سراغ مدال طلای دیگر خواهم رفت.

به نظر می‌رسد تیلور با شکستی که در مسابقات جهانی نروژ مقابل حسن یزدانی داشت، حالا به فکر جبران است. باید دید در صورت رویایی این ۲ کشتی‌گیر در صربستان، برنده این دوئل کدام یک خواهد بود؟ جادوگر یا پادشاه؟

با برگزاری مسابقه انتخابی ترکیب آمریکا در کشتی آزاد مشخص شد. مسابقات جهانی قرار است شهریورماه در صربستان برگزار شود.

دیوید تیلوردختر بانمک تیلور

همسر و فرزندان دیوید تیلور

دیوید تیلور، همسرش کندرا را در محیطی کاملاً منحصر به فرد ملاقات کرد؛ بر روی تشک کشتی. این زوج که آن زمان ۱۰ ساله بودند در مسابقات ملی در رنو نوادا به مصاف هم رفتند. تیلور برنده شد و آن‌ها بعد از گذشت ۲۰ سال هنوز با یکدیگر هستند.

تیلور موفقیت‌هایش را مدیون همسرش می‌داند. در مورد همسرش کندرا می‌گوید: «او دائماً سعی می‌کند به من کمک کند، راهنمایی‌ام می‌کند، و هر موقع تمرکزم را از دست می‌دهم کمکم می‌کند تا دوباره متمرکز شوم.

بدون همسرم هیچ کاری نمی‌توانستم انجام بدهم. همیشه من را در اولویت قرار می‌دهد و من واقعاً نمی‌توانم آنطور که باید از او تشکر کنم جز اینکه هر روز او را در آغوش بگیرم و از ته قلبم بگویم دوستت دارم.» این زوج دو دختر زیبا دارند.

فارس , خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس