پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

دیدار جرارد پیکه و پسرانش در یک رستوران در میامی بدون شکیرا

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 04 مه 2023 اشتراک:
جرارد پیکه تازه ترین ها از دنیای ورزش
جرارد پیکه که برای دیدن پسرانش ساشا و میلان به آمریکا سفر کرده بود در یک رستوران شیک ایتالیایی همراه با فرزندانش شکار عکاسان شده و گفته می شود فرزندان شکیرا از پدرشان خواسته اند تنها با آنها دیدار کند.

فرزندان شکیرا برای دیدار با پدر خود شرط گذاشته اند و به او گفته اند که در میامی دوست ندارند با نامزد وی روبرو شوند و به همین خاطر ستاره سابق بارسا بدونه نامزدش به دیدار فرزندانش رفته است. در ادامه تصویری از رستوران گردی جرارد پیکه و پسرانش را در پرشین وی مشاهده کنید.

جرارد پیکه و پسرانش

ستاره سابق بارسلونا اخیراً به همراه دو فرزندش، ساشا و میلان، در یک رستوران ایتالیایی به نام La Leggenda Pizzeria در ساحل میامی دیده شده است. او به تازگی برای دیدار با فرزندانش راهی آمریکا شده و تصمیم گرفته فرزندانش را به این پیتزا فروشی معروف میامی ببرد.

عکس های گرفته شده توسط پاپاراتزی ها، پیکه را با دو فرزندش در رستوران پس از خوردن پیتزا نشان می‌ دهد که مشغول کار با موبایل و همچنین گپ زدن با یکدیگر هستند.

پیکه علاقه خاصی به این رستوران دارد و قبلا همراه با شکیرا هم بارها در آن دیده شده بود.

جرارد پیکه و پسرانشجرارد پیکه و پسرانش در رستوران

حمایت فرزندان شکیرا از وی

اگرچه شکیرا به میامی رفته و کیلومترها از بارسلونا دور شده اما به نظر نمی‌رسد که مشکلاتش با جرارد پیکه تمامی داشته باشد. شخصیت‌های دیگری نیز در این موضوع دخیل هستند؛ میلان و ساشا و نامزد فعلی پیکه «کلارا چیا»، و این واقعیت که بچه‌ها دوست ندارند وقتی پدرشان به آمریکا می‌آید کلارا را با خود به همراه بیاورد.

شکیرا بارسلونا را ترک کرد و فرزندانش را به میامی برد تا زندگی جدیدی را آغاز کند، اما پیکه طبق توافقی که با شکیرا انجام داده می‌تواند هر ماه ده روز با فرزندانش باشد. پیکه به تنهایی به آمریکا رفت تا فرزندانش را ببیند زیرا آنها دوست نداشتند با نامزد پدرشان روبرو شوند.

با توجه به اظهارات خبرنگار مشهور «جوردی مارتین» که بسیار حواسش به همه جزئیات مربوط به رابطه خواننده کلمبیایی و فوتبالیست اسپانیایی بوده، شکیرا نمی‌خواهد فرزندانش هیچ رابطه‌ای با کلارا داشته باشند و به نظر می‌رسد که بچه‌ها طرف مادرشان هستند.

دیدار جرارد پیکه و پسرانش در یک رستوران در میامی بدون شکیراستاره سابق بارسلونا و فرزندانش

دیدار جرارد پیکه و پسرانش در میامی

«ما نمی‌خواهیم با او باشیم». یکی از شرط‌هایی که بچه‌ها برای پیکه گذاشته‌اند این است که وقتی در میامی با آنها ملاقات می‌کند بدون نامزدش باشد. بچه‌ها حتی نمی‌خواهند کلارا را ببینند. این پاپاراتزی با اشاره به صحبت‌های ساشا و میلان گفت: «لطفا،ً ما نمی‌خواهیم در ده روزی که در میامی هستی با او باشیم.»

میلان و ساشا از مادرشان حمایت می‌کنند

تصمیم این بچه‌ها نشان می‌دهد که آنها طرف مادرشان، که در ماه‌ های اخیر رنج‌های زیادی را متحمل شده، هستند و از او حمایت می‌کنند. اما در عین حال دوست دارند که ده روز از هر ماه را با پدرشان بگذرانند، البته به شرطی که تنها باشد. پاپاراتزی مشهور گفت: «به نظرم بچه‌ها خیلی به مادرشان وابسته هستند. آنها دیدند که او چه دوران سختی را پشت سر گذاشت.»

خبر ورزشی , خبر انلاین

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس