پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

پیام تهدید خانه کاپیتان منچستریونایتد هری مگوایر و نامزدش

تاریخ نشر :یکشنبه 24 آوریل 2022 اشتراک:
هری مگوایر تازه ترین ها از دنیای ورزش
هری مگوایر مدافع منچستر یونایتد تهدید به بمب‌ گذاری در خانه اش شده و این فوتبالیست با خانواده اش روزهای بدی را سپری می کند.

مدافع سرشناس منچستر یونایتد بعد از ناکامی در این تیم از سوی هواداران متعصب این تیم تهدید به مرگ شده است و خانواده اش در شرایط بدی به سر می برند. در ادامه عکس های از هری مگوایر و نامزدش را در پرشین وی مشاهده کنید.

هری مگوایر و نامزدش

هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد ایمیلی مبنی بر تهدید بمب گذاری در خانه‌اش دریافت کرده است.

رسانه‌های انگلیسی گزارش کرده اند که هری مگوایر، که با نامزد و دو فرزند خردسال خود زندگی می‌کند، از این تهدید احساس نگرانی کرده و آن را جدی گرفته است.

مدافع شیاطین‌سرخ پس از دریافت این پیام، موضوع را به پلیس محلی گزارش داده است. در ساعات اخیر، نیروهای پلیس با حضور در منزل کاپیتان منچستریونایتد، اقدامات لازم جهت بررسی‌های اولیه را انجام داده‌اند.

وکیل مگوایر در این باره گفت: «در ۲۴ ساعت گذشته، هری تهدیدی جدی نسبت به خانه و خانواده‌اش دریافت کرده است. او این موضوع را به پلیس گزارش داده و پلیس در حال بررسی جوانب ماجرا است.»

تهدید هری مگوایر و نامزدش

او در ادامه گفت: «بدیهی است که امنیت خانواده و اطرافیانش اولویت شماره یک هری است. او به طور معمول به آماده‌سازی خود برای بازی آخر هفته ادامه خواهد داد و ما در حال حاضر در مورد جزئیات بیشتر اظهار نظر نخواهیم کرد.»

طبق گزارش «تایمز» تاکنون مورد مشکوکی از سوی گزارش نشده است. مگوایر همراه با نامزد و دو فرزندش در خانه اشاره شده زندگی می‌کند و بابت اتفاقات پیش‌آمده شوکه شده‌اند.

مگوایر در این فصل و به ویژه در بازیهای اخیر منچستریونایتد عملکرد ضعیف و پراشتباهی داشته و به شدت مورد انتقاد هواداران منچستریونایتد و کارشناسان فوتبال قرار گرفته است.

هری مگوایر و نامزدشهری مگوایر و نامزدش

 روزهای سخت کاپیتان منچستریونایتد

مگوایر در روزهای اخیر به سوژه اصلی رسانه‌های انگلیسی تبدیل شده، چرا که تهدید به بمب‌گذاری در خانه این بازیکن توجه بسیاری را جلب کرده است.
این مدافع انگلیسی در چند هفته اخیر نمایش بسیار ضعیفی را در ترکیب یونایتد ارائه کرده و همین موضوع خشم بسیاری از هواداران این تیم را به همراه داشته است.

او در جریان بازی برابر لیورپول که با شکست ۰-۴ شیاطین سرخ همراه شد نیز در ترکیب این تیم حضور داشت و مانند چند هفته اخیر باز هم نتوانست عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد و این موضوع آتش خشم هواداران این تیم را شعله‌ورتر کرد.

هری مگوایر و نامزدشکاپیتان منچستر یونایتد

روزنامه سان همچنین اعلام کرده که همسر و دو دختر هری برای یک ماه آینده به خانه‌ای امن منتقل شده‌اند و این بازیکن نیز قرار است در خانه یکی از هم تیمی‌هایش حضور داشته باشد. این در حالی است که پلیس چندین بار خانه او را مورد بازرسی قرار داده اما هیچ چیز پیدا نکرده است.

یکی از منابع نزدیک به این بازیکن به سان گفته که این تهدید ارسال شده به هری بسیار جدی بوده و در آن تاکید شده که در صورت عدم جدایی از یونایتد، او را به قتل خواهند رساند. این منبع همچنین تاکید کرده که همسر این بازیکن از شرایط ایجاد شده به شدت ناراحت است.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس