شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جشن تولد ۱۲ سالگی جونیور در تعطیلات خاطره‌ انگیز خانواده رونالدو در مایورکا

تاریخ نشر :دوشنبه 20 ژوئن 2022 اشتراک:
رونالدو و پسرش تازه ترین ها از دنیای ورزش
کریستیانو جونیور پسر رونالدو تولد 12 سالگی اش را با تم کاملا فوتبالی در تعطیلات خانواده اش در مایورکا جشن گرفته و پدرش برای وی سنگ تمام گذاشته است.

فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد زادروز ۱۲ سالگی فرزند ارشدش کریستیانو جونیور را در مایورکا برپا کرده و خانواده و دوستانش حضور داشتند. در ادامه عکس های از جشن تولد پسر رونالدو را در پرشین وی مشاهده کنید.

جشن تولد پسر رونالدو

کریستیانو رونالدو در کنار خانواده تولد ۱۲ سالگی پسرش را با کیکی با تم فوتبال جشن گرفت و در تعطیلات حسابی به خود استراحت داد.

جونیور در مایورکا کیک تولدش با تم فوتبالی دریافت کرد و در کنار خانواده‌اش از جشن تولد ۱۲ سالگی خود لذت برد.

رونالدو در روزی که پسرش ۱۲ ساله شد عکس‌هایی در اینستاگرامش منتشر کرد و دل هوادارانش را گرم کرد.

رونی بزرگ‌ترین فرزند رونالدو است و کوچکترین‌شان دو ماه پیش متولد شد. او در حال حاضر ستاره‌ ای درخشان در آکادمی منچستریونایتد است و با پسر وین رونی «کای» هماهنگی خوبی در زمین برقرار کرده است.

«رون و رو» در زمان رهبری سر الکس فرگوسن یک زوج کشنده برای قرمزها بودند و در سال ۲۰۰۸ با هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند. و حالا انگار پسران‌ شان راه پدرها را پیش می‌ گیرند.

جشن تولد پسر رونالدوکریستیانو جونیور

عکس های جشن تولد پسر رونالدو

رونالدو تعطیلاتش را در کنار نامزدش جورجینا و ۵ فرزندش در مایورکا می‌گذراند. این اسطوره شگفتی‌ساز توانسته سطح آمادگی جسمانی خود را تا الان که ۳۷ ساله است همچنان به صورت حرفه‌ای حفظ کند.

این ویژگی رونالدو به فرزندش هم منتقل شده و رونالدو جونیور اغلب در حال تمرینات سخت دیده می‌شود و انگار دارد جا پای پدرش می‌گذارد.

ملی‌پوش پرتغالی به زودی به بازی‌های پیش فصل بازخواهد گشت و برای دومین فصل بازگشت به اولدترافورد آماده می‌ شود. با وجود شایعات مبنی بر اینکه این فوق‌ ستاره در برنامه‌های اریک تن‌هاخ نخواهد بود، به نظر می‌رسد که سرمربی هلندی تمایل به حفظ رونالدو دارد.

جشن تولد پسر رونالدوجشن تولد پسر رونالدو

شیاطین سرخ در این فصل لیگ برتر را با یک شروع کابوس‌ آمیز آغاز کردند. اریک تن‌هاخ در سومین بازی خود با لیورپول بازی می‌ کند و باید قبل از پایان ماه اکتبر از سد تمام چهار تیم برتر فصل گذشته بگذرد.

تعطیلات خانواده ستاره پرتغالی در مایورکا

پسر رونالدو در تیم نونهالان منچستریونایتد در کنار کای پسر وین رونی بازی می کند. رونالدو و خانواده اش در حال سپری کردن تعطیلات در مایورکا هستند. ستاره پرتغالی در سن ۳۷ سالگی هم چنان آمادگی بدنی فوق العاده ای دارد و تا جایی که بتواند با حجم عضلاتش پز می دهد. کریستیانو با وجود شایعات پرشمار به نظر می رسد که فصل آینده زیر نظر تن هاگ در اولدترافورد حضور خواهد داشت.

خبر ورزشی , فوتبالی

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس