پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصاویر پنت‌ هاوس گرانقیمت روی کین اسطوره منچستریونایتد در دوبلین

تاریخ نشر :شنبه 21 ژانویه 2023 اشتراک:
روی کین تازه ترین ها از دنیای ورزش
بر اساس گزارش‌ها، روی کین اسطوره منچستریونایتد در گران‌ترین مجموعه دوبلین، آپارتمانی خریداری کرده است.این مرد ایرلندی از سال ۱۹۹۷ با همسرش ازدواج کرده و دارای پنج فرزند و دو نوه است. اما کین که به ندرت در مورد زندگی شخصی خود صحبت می‌کند، اعتراف کرد که اولین قرار ملاقات او و همسرش به طرز وحشتناکی بد پیش رفت.

اسطوره منچستر یونایتد و همسرش به تازگی برای نزدیکی به مادرش گران ترین آپارتمان در دوبلین ایرلند را خریداری کرده است. در ادامه تصاویری از خانه روی کین را در پرشین وی مشاهده کنید.

خانه روی کین

روی کین اخیرا در لنز‌داون پِلِیس، بهترین منطقه شهر دوبلین، آپارتمانی به ارزش ۵٫۷ میلیون پوند خرید که گفته می شود گران‌ترین آپارتمان دوبلین و ایرلند است. آپارتمانی که در بهترین مجتمع دوبلین واقع شده است.

لنزداون پِلِیس منطقه‌ای به وسعت ۶٫۷ هکتار است که در آن بهترین و گران‌ترین آپارتمان‌های دوبلین قرار دارند(۲۱۵ آپارتمان) که ارزش‌شان بین ۷۲۲ هزار پوند تا ۵٫۷ میلیون پوند ت خمین زده می شود. طبق گزارش آیرش تایمز، کین ۵۱ ساله و همسرش ترزا دویل، در کریسمس این ملک را خریداری کردند.

لازم به ذکر است که روی کین سال هاست در عمارت بزرگی واقع در چشایر منچستر اقامت دارد ولی به خاطر مادرش در طول سال بارها به ایرلند می رود.

خانه روی کینخانه روی کین در ایرلند

کاپیتان سابق منچستر یونایتد

وقتی صحبت از عصبانی‌ترین فرد فوتبالی به میان می‌آید، نام روی کین می‌درخشد! اسطوره ۵۰ ساله منچستریونایتد به عنوان کارشناس فوتبال در چند وقت اخیر همچنان تماشاگران را سرگرم کرده است.

تیم‌های امروز لیگ برتر، از جمله آرسنال، منچستریونایتد و لیورپول مالکان آمریکایی دارند. با این حال، کین به هیچ وجه آن‌ها را دوست ندارد. اصرار دارد که آن‌ها مربیانی با پوست برنزه و دندان‌های ردیف می‌خواهند.

«انگار این موضوع در حال ورود به بازی است، بیشتر در انگلیس با تعداد بالای مالکان خارجی. به ویژه آمریکایی‌ها. به نظر می‌رسد آن‌ها مربیانی را دوست دارند که سوت دور گردن خود می‌اندازند، برنزه می‌کنند و دندان‌های سفید دارند.»

خانه روی کین و همسرش

بر اساس گزارش‌ها، روی کین اسطوره منچستریونایتد در گران‌ترین مجموعه دوبلین، آپارتمانی خریداری کرده است.

این مرد ایرلندی از سال ۱۹۹۷ با همسرش ازدواج کرده و دارای پنج فرزند و دو نوه است. اما کین که به ندرت در مورد زندگی شخصی خود صحبت می‌کند، اعتراف کرد که اولین قرار ملاقات او و همسرش به طرز وحشتناکی بد پیش رفت.

خانه روی کینپنت هوس شیک روی کین

او گفت: «روز اول او را به جنگل بردم و با هم چرخی زدیم. به او گفتم دوست داری به سینما برویم؟ چون حداقل در سینما به فیلم توجه می‌کنی و مجبور نیستی زیاد حرف بزنی.

او گفت نه دیروز با دوستانم به سینما رفته بودم. من هم گفتم خب فیلم‌های دیگری هم هستند که می‌شود تماشا کرد! گفتم می‌خواهی برویم نوشیدنی بخوریم؟ و او گفت نه…

من هم به سمت ماشین برگشتم و سوار شدم، همه اینها در عرض ۱۰، ۱۵ دقیقه اتفاق افتاد و او گفت: داری چه کار می‌کنی؟ گفتم نمی‌خواهی نوشیدنی بخوری، نمی‌خواهی سینما بروی، دیگر چکار کنیم؟

او از ماشین پیاده شد. به او گفتم هفته بعد همدیگر را ببینیم؟ گفت فکر نمی‌کنم، و در ماشین را کوبید و رفت. این اولین قرار ما بود و ما هنوز زیر یک سقف با همیم.»

ورزش سه , خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس