جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

مسلمان شدن کلارنس سیدورف اسطوره هلندی به خاطر همسر ایرانی اش

تاریخ نشر :شنبه 05 مارس 2022 اشتراک:
مسلمان شدن کلارنس سیدورف تازه ترین ها از دنیای ورزش
کلارنس سیدورف هافبک سابق تیم ملی فوتبال هلند به خاطر همسر ایرانی اش مسلمان شده است.

اسطوره هلندی فوتبال و ستاره پیشین تیم های  رئال‌ مادرید و میلان با انتشار تصویری در صحفه شخصی خود از اسلام آوردنش خبر داده است. در ادامه جزئیات مسلمان شدن کلارنس سیدورف را در پرشین وی مشاهده کنید.

مسلمان شدن کلارنس سیدورف

کلارنس سیدورف در اینستاگرام خود مسلمان شدنش را تایید کرد اما اعلام کرد که نامش را عوض نکرده است.او در پیامی اینستاگرامی دلیل مسلمان شدنش را همسر ایرانی اش سوفیا«سپیده» مکرمتی اعلام کرده است.

روز گذشته رسانه ها مدعی شدند که کلارنس سیدورف اسطوره هلندی فوتبال و ستاره پیشین تیم‌های رئال‌مادرید و میلان مسلمان شده است.

او که گفته می شد نامش را به یونس تغییر داده است در پیام اینستاگرامی توضیحاتی درباره مسلمان شدنش ارائه و آن را تایید کرد.

با این حال سیدورف اعلام کرد که نامش را تغییر نداده و با همان اسمی که خانواده اش برایش گذاشته بودند به زندگی ادامه می دهد.

کلارنس با ابراز خوشحالی و تشکر از همه کسانی که مسلمان شدنش را تبریک گفتند عامل اصلی تصمیمش را سوفیا همسر ایرانی اش معرفی کرد که اسلام را به او آموخته است. در ادامه جزئیات مسلمان شدن کلارنس سیدورف را می بینید.

مسلمان شدن کلارنس سیدورفکلارنس سیدورف

همسر ستاره سابق رئال مادرید

کلارنس ۴۵ ساله چند سال پیش با سپیده با نام مستعار «سوفیا» آشنا شده، زنی که مقیم کانادا بوده و به میلان و دبی هم رفت و آمد دارد. برخی منابع می‌گویند او دانش‌آموخته الکترونیک است و برخی منابع رشته تحصیلی او را بازرگانی اعلام کرده‌اند. این زن ایرانی در پروفایل اینستاگرامش خودش را سفیر جهانی «اسکاویا» و سفیر حسن‌نیت بنیاد «هرثور» معرفی کرده است.

تا ۱۰ ماه پیش کلارنس در صفحه اینستاگرامش عکسی از سپیده منتشر نکرده بود، اما حالا نه تنها با این زن ایرانی عکس در اینستاگرامش دارد، بلکه همواره در مراسم‌های مختلف در کنار یکدیگر هستند. سپیده مکرمتی دو فرزند هم به نام‌ های نیما و دیاکو از ازدواج قبلی‌اش دارد. این در حالی است که سیدورف چند ماه قبل با انتشار تصاویری اعلام کرد که با دختری ایرانی و مسلمان به نام سوفیا مکرمتی نامزد کرده است.

مسلمان شدن کلارنس سیدورفکلارنس سیدورف و همسرش

جزئیات مسلمان شدن کلارنس سیدورف

یکی از ستاره‌های درخشان نسل خودش بود که تجربه بازی با پیراهن رئال مادرید، اینتر و میلان را در کارنامه دارد.

این ستاره سابق میلان ساعاتی پیش با انتشار پستی در اینستاگرام رسمی خود اعلام کرد که به دین اسلام پیوسته است.
سیدورف در این پست نوشت:« تشکری مخصوص از همه پیام‌های زیبایی که برای تبریک پیوستن من به خانواده مسلمانان ارسال کردید.

من بسیار خوشحال هستم که به تمامی برادران و خواهرانم در سراسر دنیا خصوصا سوفیای عزیزم پیوستم که بیشتر از هرکسی معنای عمیق اسلام را به من یاد داده است.»

این ملی‌پوش سابق هلند در ادامه با اشاره به این برخلاف بسیاری دیگر تصمیمی برای تغییر نامش نگرفته اضافه کرد:« من نامم را تغییر ندادم و همچنان با نامی که والدینم برای من انتخاب کردند ادامه خواهم داد، کلارنس سیدورف! با عشق برای تمامی انسان‌ها در سراسر جهان.»

از هشتگ‌ های مورد استفاده سیدورف در این پست مشخص است که او به صورت رسمی در یکی از مراکز دینی کشور امارات دین خود را تغییر داده و مسلمان شده است.

ورزش سه , عصر ایران , خبرانلاین

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس