چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

رامین رضاییان هدیه روز عشق یحیی گل‌ محمدی به پرسپولیسی‌ ها

تاریخ نشر :دوشنبه 14 فوریه 2022 اشتراک:
رامین رضاییان در پرسپولیس تازه ترین ها از دنیای ورزش
رامین رضاییان در نقل و انتقالات زمستانی کاملا غیرمنتظره با پرسپولیس به توافق رسیده و پیراهن شماره 27 را پوشیده است.

ستاره جنجالی فوتبال ایران دوباره به تیم سابق خود بازگشته و بعد از ۵ سال دوری از لیگ برتر فوتبال ایران به کشور بازگشته است. در ادامه عکس های رامین رضاییان در پرسپولیس را در پرشین وی مشاهده کنید.

رامین رضاییان در پرسپولیس

امروز رامین رضاییان پس از ۵ سال برای اولین بار در تمرین سرخپوشان حاضر می شود.تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر موفق شد نساجی را در مشهد شکست دهد. پرسپولیس که بلافاصله پس از بازی دیروز با نساجی راهی تهران شد امروز قرار است ریکاوری خود را برگزار کند.

بر اساس برنامه اعلام شده رامین رضاییان خرید جدید پرسپولیس امروز با حضور در محل تمرین سرخ‌ها اولین تمرینش با تیم خود برگزار خواهد کرد تا بدین ترتیب چهره ویژه ریکاوری روز دوشنبه پرسپولیسی‌ها لقب بگیرد.

ستاره جدید سرخپوشان پایتخت

خداحافظی با ۱۵ میلیارد تومان پول به خاطر پرسپولیس!

یکی از اختلافات رامین رضاییان با باشگاه الدحیل برسر مبلغ قراردادش با این تیم قطری بود. سران این باشگاه او را در لیست مازاد قرارداده بودند و باید طبق قانون رضایت مالی بازیکن ایرانی را جلب می‌کردند اما این پروسه نسبتا طولانی شد.

مدیران باشگاه الدحیل که می‌دانستند تیم پرسپولیس خواهان خرید بازیکن مازاد آنهاست به رامین رضاییان پیشنهاد دادند قید پول خودش را زده و به عنوان بازیکن آزاد به ایران برود!

قطری‌ها برای آن که بیشتر رضاییان را تحت فشار بگذارند عنوان کردند حاضرند پولش را بدهند ولی باید در تمرینات تیم امید الدحیل شرکت کند و…! کار به جایی رسید که مدیربرنامه‌های رضاییان نیز خسته و فرسوده به تهران برگشت و خود رامین پیگیر ماجرا شد. شنبه شب پس از توافق با پرسپولیس مدیربرنامه‌های رامین رضاییان گفت : درود به شرف رامین رضاییان!

رامین رضاییان در پرسپولیسرامین رضاییان در پرسپولیس

منظور او این بود که رضاییان برای پیوستن به پرسپولیس و فسخ قرارداد با قطری‌ها قید حدود ۱۵ میلیارد تومان پول را زد تا قرمز پوش شود. او می‌توانست تا پایان فصل جاری لیگ ستارگان قطر در این کشور بماند، به هیچ تیمی‌نرود و ۱۵ میلیارد تومان به جیب بزند اما پس از دیدن پیام‌های هواداران پرسپولیس از ایران تصمیم جدیدی گرفت و قید این پول هنگفت را زد.

قرارداد رامین رضاییان در پرسپولیس

۶ میلیارد تومان برای نیم فصل!

شاید ۶ میلیارد تومان برای نیم فصل مبلغ زیادی به نظر برسد اما فراموش نباید کرد رامین رضاییان یک بازیکن آزاد است. او کارنامه موفقی در پرسپولیس دارد و بازیکن شناخته شده ای نیز محسوب می‌شود. چه بسا باشگاه‌های متمول صنعتی در داخل ایران حاضر بودند دو یا سه برابر این مبلغ را بپردازند کمااینکه پرداخته اند!

از طرفی رامین رضاییان قید ۱۵ میلیارد تومان الدحیل را زد و بنابراین مبلغ ۶ میلیارد تومان برای چنین بازیکنی زیاد به نظر نمی‌رسد.

چرا ۶ ماهه؟!

شاید برای خیلی‌ها این پرسش به وجود آمده باشد که چرا قرارداد رامین رضاییان به جای یک سال و نیم به مدت ۶ ماه منعقد شده است. این تصمیم طرفین بوده و ظاهرا در قرارداد این بازیکن ذکر شده است با رضایت سرمربی تیم پرسپولیس این قرارداد به مدت یک سال دیگر نیز تمدید خواهد شد.

رامین رضاییان هدیه روز عشق یحیی گل‌ محمدی به پرسپولیسی‌ هاستاره پرسپولیسی ها

دوشنبه سر تمرین پرسپولیس!

ستاره پرسپولیسی ها که با پرسپولیس به توافق رسیده است صبح امروز به تهران رسید. این بازیکن روز دوشنبه اولین تمرین خود همراه با پرسپولیس را انجام خواهد داد. این تمرین پس از بازی با نساجی و ریکاوری است اما قرار است خرید جدید در تمرین به سایرین معرفی شود.

پیراهن رامین رضاییان در پرسپولیس

خیال یحیی راحت شد، رامین آماده است

رامین رضاییان این روزها مرتب با یحیی گل محمدی درارتباط بوده است. یکی از سئوالات سرمربی پرسپولیس میزان آمادگی این بازیکن بوده است. رضاییان که به قول فوتبالی‌ها یکی از بازیکنان خوش تمرین پرسپولیس محسوب می‌شود از تمرینات اختصاصی در قطر غافل نبوده و ظاهرا آماده است.

خرید جدید جمعه بازی می‌کند؟

آی تی سی رامین رضاییان رسیده و او قادر خواهد بود روز جمعه هفته جاری با صلاحدید یحیی گل محمدی برای تیمش به میدان برود. جمعه ۲۹ بهمن ماه جاری و در دیدار برگشت و انتقامی، پرسپولیس باید ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک برود.

رضاییان درخواست پیراهن شماره ۲۷ کرد!

وی خاطرات بسیار خوبی از پوشیدن پیراهن شماره ۲۷ پرسپولیس دارد. برهمین اساس او بار دیگر خواستار پوشیدن این پیراهن شد که خالی است و کسی هم آن را نپوشیده است.

البته رضاییان در قطر شماره‌های ۱۰ و ۲۳ را می‌پوشید و در تیم ملی نیز از پیراهن شماره ۲۳ استفاده می‌کرد اما در پرسپولیس با شماره ۲۷ خوش درخشید و حالا در بازگشت تصمیم گرفته است بار دیگر از همان شماره استفاده کند.

خبر ورزشی ,خبر آنلاین

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس