جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جدیدترین ساعت ۲ میلیاردی در دستان لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی

تاریخ نشر :شنبه 20 آگوست 2022 اشتراک:
لیونل مسی تازه ترین ها از دنیای ورزش
به تازگی نشریه اسپانیایی ساعت مچی جدید و مجلل لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن را سوژه خود قرار داده است و تصویری را منتشر کرده است.

فوق ستاره پاری سن ژرمن زمزمه های از بازگشت او به بارسلونا مطرح شده و به تازگی رسانه ها به تعطیلات لاکچری این ستاره فوتبال پرداخته اند. در ادامه تصاویری از ساعت لیونل مسی را در پرشین وی مشاهده کنید.

ساعت لیونل مسی

نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا در گزارشی به ایام تعطیلات لیونل مسی اسطوره باشگاه بارسلونا و فوق ستاره کنونی پاری سن ژرمن پرداخت.

مهمترین نکته در این گزارش نشریه اسپانیایی ساعت مجلل و چند میلیاردی ستاره آرژانتینی بود که در آخرین پست خود در اینستاگرام در کنار همسرش از این ساعت رونمایی کرد.

نشریه اسپانیایی درباره این ساعت مجلل و خبرساز نوشت: لیونل مسی ساعتی مچی با برند (Patek Philippe ۵۹۸۰/R) به ارزش بیش از ۶۶ هزار یورو(بیش از ۲ میلیارد تومان) در مهمانی اخیرش به دست کرد. این از دریچه کشتی الهام گرفته شده و دارای نقش برجسته افقی است. هم بدنه و هم نشانگرها از طلای ۱۸ عیار هستند.

این فوق ستاره دارنده ۷ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا است که برای اولین بار بعد از ۱۶ سال نامش در لیست نامزدهای کسب توپ طلا ۲۰۲۲ قرار نگرفت.

ساعت لیونل مسیساعت لیونل مسی

انتقاد تند به برخورد امپاپه با ستاره آرژانتینی

کیلین امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن از زمانی که به تلاشهای رئال مادرید برای جذب او پاسخ منفی داد و قراردادش را با PSG تمدید کرد زنجیره‌ای از واکنش‌ های عجیب و غریب را به نمایش گذاشته که او و این تیم را با تنش مواجه کرده است.

اتفاق‌های اخیر به خصوص درگیری او با نیمار و تنه زدن به لیونل مسی انتقادهایی بی‌ سابقه به ستاره فرانسوی وارد کرده و او را در رختکن تیم هم منزوی کرده است.

وین رونی با اشاره به رفتار امباپه به ستاره بزرگی مثل او می‌ گوید تا کنون کسی را با این حد از خود بزرگ‌ بینی ندیده است. رونی در ادامه گفت یک نفر باید به این فوتبالیست ۲۲ساله بگوید ستاره آرژانتینی کیست.

ساعت لیونل مسیعکس لیونل مسی در دبی

ساعت لیونل مسی در امارات

اسطوره آرژانتینی پاری سن ژرمن روز گذشته از نمایشگاه اکسپو دبی دیدار کرد و حضور این اعجوبه فوتبال در امارات خبرساز شد.

در همین زمینه نشریه «اکیپ» فرانسه از هدیه ویژه اماراتی ها به لیونل مسی فوق ستاره پاری سن ژرمن پرده برداشتند. مسی در حین بازدید از نمایشگاه دبی ساعتی ویژه رونمایی کرد.

ارزش این ساعت ویژه ۶۰۰ هزار دلار(نزدیک به ۱۷ میلیارد تومان) می رسد. مسی بعد از بازدید از دبی راهی قطر شد تا میهمان قطری ها در کمتر از یک سال مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ باشد.

خبر انلاین , ورزش سه , فارس

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس