جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

دیدار سیدورف و همسر ایرانی‌ اش با خانواده رونالدو برزیلی

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 08 دسامبر 2022 اشتراک:
سیدورف و همسرش تازه ترین ها از دنیای ورزش
کلارنس سیدورف به همراه همسر ایرانی اش سپیده در قطر برای تماشای بازی های جام جهانی حضور یافته اند و دیداری با خانواده رونالدو برزیلی داشته اند.

دو ستاره سابق فوتبال جهان به همراه همسرانشان در قطر حضور یافته اند و تصویری از دیدار خود را در اینستاگرام منتشر کرده اند. در ادامه عکس های از سیدورف و همسر ایرانی‌ اش را در پرشین وی مشاهده کنید.

سیدورف و همسر ایرانی‌ اش

کلارنس سیدورف ستاره سابق تیم ملی هلند و یوونتوس به واسطه ازدواجش با یک ایرانی به نام سپیده مکرمتی یا سوفیا بیش از پیش مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است.

البته این در حالی ست که سیدورف تا یک سال پیش تصویر خاصی از همسر ایرانی‌اش منتشر نمی‌کرد، اما به یکباره با نمایش تصاویر مشترکی در صفحه شخصی‌اش باعث تعجب مخاطبینش شد.

نکته جالب توجه این است که این زوج همواره در تمام مراسم‌های مختلف در کنار یکدیگر هستند. و ستاره سابق رئال مادرید به طور مداوم با انتشار تصاویری از سوفیا در حال ابراز علاقه به همسر ایرانی‌اش است.

سیدورف و همسر ایرانی‌ اش در قطر

اما این روزها این زوج برای تماشای بازی های جام جهانی به قطر سفر کرده‌ اند. در همین رابطه ساعاتی پیش همسر سیدورف تصویری را در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده که سوژه کاربران شبکه‌ های اجتماعی شده است.

گفتنی است کلارنس سیدورف با سه تیم رئال، اینتر و میلان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

سیدورف و همسر ایرانی‌ اشسیدورف و همسر ایرانی‌ اش با خانواده رونالدو

ستاره سابق رئال مادرید در تهران

حضور اشتفان افن برگ در تهران سروصدای زیادی کرد و البته این سوال را در اذهان ایجاد کرد که چرا فدراسیون فوتبال این بزرگان را دعوت نمی‌کند؟ در همین راستا شنیدیم بعد از حضور چهره‌هایی چون ماتئوس،بره مه، افن برگ و…

در تهران ،ماه آینده کلارنس سیدورف چهره مطرح فوتبال هلند هم به ایران می‌ آید. البته او قبلا هم به کشورمان آمده بود و همان طور که می‌ دانید همسری ایرانی دارد اما مسلما باز هم حضورش جذاب خواهد بود.

دیدار سیدورف و همسر ایرانی‌ اش با خانواده رونالدو برزیلیسیدورف و همسرش

در کنار سیدورف احتمالا مارکو ماتراتزی ستاره ایتالیایی دنیای فوتبال هم به کشورمان می‌آید و حضور این دو نفر همزمان خواهد شد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد سیدوروف و ماتراتزی ۲۲ یا ۲۹ مردادماه در تهران خواهند بود و مسلما حضور آنها مثل ماتئوس و افن برگ جذابیت‌ های رسانه ای زیادی خواهد داشت.

خبر ورزشی

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس