جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

همه چیز درباره سوفیا تومالا همسر خواننده‌های معروف و نامزد تنیس‌ باز جوان

تاریخ نشر :شنبه 19 فوریه 2022 اشتراک:
سوفیا تومالا تازه ترین ها از دنیای ورزش
الکساندر زورف به تازگی با مدل و مجری آلمانی سوفیا تومالا که از وی بزرگتر می باشد در رابطه می باشد.

بازیگر و مدل مشهور آلمانی به تازگی با تنیس باز جوان و معروف در رابطه می باشد و به همین خاطر سوزه رسانه ها شده است. در ادامه عکس های از سوفیا تومالا را در پرشین وی مشاهده کنید.

سوفیا تومالا

تومالای ۳۲ ساله بازیگر آلمانی، مجری و همچنین مدل است. تومالا از این جهت مشهور است که دختر بازیگران سیمونه تومالا و آندره وترس است.

او همچنین به خاطر رابطه با خواننده آلمانی گروه معروف «رامشتین» به نام «تیل لیندمن» و آهنگساز بریتانیایی «گاوین رازدیل» خبرساز شده بود. اکنون مردم در مورد رابطه جدید سوفیا که با یک ورزشکار معروف است، کنجکاوند.

از ستاره رقص تا کیک بوکسینگ!

تومالا در سال ۲۰۱۰ عنوان «ستاره رقص» در مسابقه «بیایید برقصیم» را به‌دست آورد. علاوه بر این در سال ۲۰۱۰ توسط FHM به عنوان سومین زن جذاب شناخته شد و در سال ۲۰۱۵ در لیست ۲۵ ستاره زیبای آلمان قرار گرفت.

او در تاریخ ۶ اکتبر ۱۹۸۹ در برلین متولد شد و تا ۷ سالگی در برلین ماند و بعد با مادرش به کلن رفت. مانند مادرش، سرگرمی سوفیا هم کیک‌بوکسینگ بود و در نوجوانی در چندین مبارزه آماتور هم شرکت کرد.

از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ در مدرسه رقص، بازیگری و آواز کنستانتین در بوخوم تحصیل کرد. در سال ۲۰۰۶ اولین نقش خود در تلویزیون را در سریال جنایی Commissario Laurenti ایفا کرد.

سوفیا تومالاعکس های سوفیا تومالا

در ۳۰ ژانویه ۲۰۱۵ مجری دهمین مراسم Semper Opera Ball در درسدن شد. همچنین در سال ۲۰۱۶ عضور هیئت داوران مسابقه رقص شبکه RTL شد. او همچنین داور نمایش خالکوبی Pain & Fame هم شد.

از خواننده‌ ها تا ورزشکاران

وی لیست بلند بالایی از روابط عاشقانه‌اش دارد. از آوریل ۲۰۱۱ تا نوامبر ۲۰۱۵ با خواننده آلمانی «تیل لیندمن» در ارتباط بود. سوفیا تتوی صورت تیل را روی بازوی خود و تتوی دیگری از نام کوچک خودش بر پشت گردنش دارد.

پس از جدایی از تیل، سوفیا با «اندی لاپلگوا» خواننده راک نوروژی، ازدواج کرد و از ژوئن ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ با او بود. در سال ۲۰۱۷ با گاوین رازدیل خواننده انگلیسی رابطه خود را شروع کرد.

گاوین یک بار گفته بود که رابطه‌اش با سوفیا خیلی جدی است. گاوین قبل از سوفیا با خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی «گوئن استفانی» ازدواج کرده بود.

وی بعد از آن به سراغ ورزشکاران رفت و رابطه عاشقانه‌ای با فوتبالیست آلمانی لوریس کاریوس داشت. سوفیا و بازیکن لیورپول در دسامبر ۲۰۱۸ در ساحل میامی با هم دیده شدند و در ترکیه زمانی که لوریس در بشیکتاش توپ می‌زد، با هم زندگی می‌کردند.

سوفیا تومالاالکساندر زِوِرف و نامزدش

اما خبری از ازدواج در میان نبود. سوفیا در حال حاضر با تنیسور و قهرمان المپیک الکساندر زِوِرف است. طبق گزارش‌ها این زوج ۴ سال قبل از طریق یک دوست مشترک با هم آشنا شدند. آن زمان زِوِرف تنها ۲۰ سال داشت. حالا سوفیای ۳۲ ساله با الکساندر ۲۴ ساله رابطه دارد.

دارایی خالص سوفیا تومالا

در سال ۲۰۲۱ ارزش دارایی خالص سوفیا تومالا ۳ میلیون دلار ت خمین زده شد. منبع اصلی درآمد او از طریق بازی در فیلم‌ها و نمایش‌ها، تبلیغات، آگهی‌های تلویزیونی و قراردادهای مدلینگ است.

اگر چه وی هنوز ارزش دارایی خالص خود را فاش نکرده اما در طول دوران حرفه‌ای‌ اش درآمدهای هنگفتی به‌دست آورده است. از سوی دیگر، ارزش دارایی خالص مادر سوفیا، سیمونه تومالا بیش از ۳ میلیون دلار است. شکی نیست که سوفیا زندگی خیلی مجلل و لوکسی دارد زیرا لباس‌ های گران‌ ترین طراحان را می‌ پوشد.

خبرورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس