پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصاویر دیدنی از خانواده بازیکنان منچسترسیتی در جشن قهرمانی

تاریخ نشر :دوشنبه 22 مه 2023 اشتراک:
بازیکنان منچسترسیتی تازه ترین ها از دنیای ورزش
ستاره‌ های منچسترسیتی شب گذشته قهرمانی را با پپ گواردیولار سرمرب محبوب این تیم و خاناوده خود جشن گرفتند و این شادی را با ان ها سهیم شده اند و گفتنی است در این جشن قهرمانی اکثر فوتبالیست ها حضور داشتند.

به ترتیب تیم های فوتبال منچستر سیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شدند و تیم میلان قهرمان سری آ ایتالیا و پاری سن ژرمن نیز قهرمان لوشامپیونه شدند. در ادامه عکس های از شادی خانواده بازیکنان منچسترسیتی در جشن قهرمانی را در پرشین وی مشاهده کنید.

خانواده بازیکنان منچسترسیتی

زمان جشن و پایکوبی در اتحاد فرا رسید و همسران و نامزدهای جذاب بازیکنان من‌سیتی هم وارد عمل شدند. سیتیزن‌ها پیش از این در روز شنبه به لطف شکست آرسنال مقابل ناتینگهام فارست، سومین قهرمانی در لیگ برتر در ۴ سال را کسب کرده بودند. آنها روز یکشنبه مقابل چلسی بازی کردند و با گل خولیان آلوارس ۱-۰ پیروز شدند و جام به تیم اهدا شد.

خانواده بازیکنان منچسترسیتیادرسون و همسرش با فرزندانشان

شرکای زندگی فوتبالیست‌ها و فرزندانشان هم به آنها در زمین پیوستند تا در جشن قهرمانی سهیم باشند. ادرسون و همسرش لائس مورائس در کنار فرزندانشان، یاسمین، لورا و هنریکه، در کنار جام عکس گرفتند.

خانواده بازیکنان منچسترسیتیریاض محرز و همسر و دخترش

ریاض محرز دخترش میلا را روی شانه خود بلند کرده بود و در کنار همسرش تیلور وارد لبخند می‌ زد. کوین دی‌بروینه هم با همسرش میشل لاکروا و فرزندانشان، میسون، رم و سوری در کنار جام معروف عکس گرفتند.

تصاویر دیدنی از خانواده بازیکنان منچسترسیتی در جشن قهرمانیپپ گواردیولا و دخترش

پپ گواردیولا و دخترش ماریا

سرمربی منچستر سیتی گونه دختر ۲۰ ساله خود ماریا را بوسید، در حالیکه مادر، پدر و برادرش نیز در زمین اتحاد دیده شدند. ارلینگ هالند و نامزدش ایزابل هاگسنگ یوهانسن نیز از قهرمانی لذت می‌بردند.

جشن سیتی با به صدا درآمدن سوت پایان آغاز شد و بازیکنان قبل از اهدای جام خود را به رختکن رساندند. دوربین‌ های اسکای اسپورت آنها را تعقیب کردند و صحنه‌های وحشیانه داخل رختکن را ثبت کردند.

کوین دی‌ بروینهکوین دی‌ بروینه

رودری، هافبک اسپانیایی در حال بالا بردن آبجو با هم‌ تیمی‌ هایش دیده شد و برناردو سیلوا پیتزا می‌ خورد و جک گریلیش با هم‌ تیمی‌ ها و کارکنان آواز می‌ خواند.

ارلینگ هالند و نامزدشارلینگ هالند و نامزدش

شادی خانواده بازیکنان منچسترسیتی

کاپیتان گوندوغان بلافاصله پس از جشن در توییتر نوشت: «کمک به باشگاه برای کسب سومین عنوان قهرمانی متوالی در لیگ برتر، چیز بسیار خاصی است. لیگ برتر بدون شک سخت‌ ترین و رقابتی‌ ترین لیگ در جهان است، و همین ثابت می‌ کند که چه دستاورد بزرگی به دست آوردیم.

این تیم بسیار با استعداد و خاص است و کاپیتان بودن در این فصل یک امتیاز بزرگ بوده است. کسب این جام برای سومین بار متوالی و پنجمین بار در عرض شش سال باورنکردنی است. فصلی بود که هرگز فراموشش نمی‌ کنم.»

فوتبالیست ستاره منچسترسیتی و خانواده اش

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس