شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

عکس جدید کاپیتان سابق استقلال وریا غفوری و فرزندانش

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 21 جولای 2022 اشتراک:
وریا غفوری تازه ترین ها از دنیای ورزش
وریا غفوری فوتبالیست سرشناس ایرانی تاخواسته در صدر اخبار قرار دارد بعد از اتمام بازی ایران وی از تیم استقلال خط خورده است.

کاپیتان سابق آبی پوشان که در سکوت خبری به سر می برد و هنوز آینده فوتبالی شا در هاله ای از ابهام می باشد دو فرزند به نام های بارین و رادین دارد در ادامه عکس های از وریا غفوری و فرزندانش را در پرشین وی مشاهده کنید.

وریا غفوری و فرزندانش

وریا غفوری بازیکن فوتبال در پست مدافع راست در ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ در شهر سنندج کردستان است. وی از سال ۱۳۸۹ فوتبال حرفه‌ای خود را در باشگاه پاس همدان شروع کرد و سپس در تیم‌ های شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان اصفهان و استقلال توپ زده است.

کاپیتان محوب آبی ها از سوی کارلوس کی‌ روش در سال ۱۳۹۳ به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و در بیشتر اردوهای تیم ملی حضور داشت. وریا غفوری در تمامی بازی‌های جام ملت‌ های آسیا ۲۰۱۵ به صورت فیکس در زمین حضور داشت و یکی از بازیکنان تأثیر گذار تیم ملی در آن دوره از مسابقات بود.

وریا غفوری و فرزندانشوریا غفوری و فرزندانش

علت جدایی کاپیتان از استقلال

وریا غفوری از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود که منتظر تماس مسئولان باشگاه برای تمدید قرارداد است اما مسئولان استقلال هربار به دلایلی از پاسخ صریح به این درخواست وریا غفوری دوری کردند و در نهایت اعلام شد که تماس با وی برای تمدید قرارداد به تصمیم ریکاردو ساپیتنو سرمربی جدید استقلال، بستگی دارد.

او نیز که به دلیل عدم تماس مسئولان استقلال، ناراحت شده بود و نگران آینده فوتبالی‌اش شده بود تصمیم به جدایی از استقلال گرفت.

عکس جدید کاپیتان سابق استقلال وریا غفوری و فرزندانشبارین و رادین فرزندان کاپیتان استقلالی ها

هنوز مقصد وریا غفوری برای لیگ پیش رو مشخص نیست اما تیم فولاد خوزستان به عنوان اصلی‌ترین مقصد وی به حساب میاید.

وریا غفوری و فرزندانش بارین و رادین

وریا غفوری با مونا اردلان ازدواج کرده و یک پسر بنام رادین و یک دختر بنام بارین دارند.

این فوتبالیست از جمله ورزشکارانی است که به طور معمول به رخداد‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی واکنش نشان می‌دهد که البته این واکنش‌ها گاه با حواشی فراوانی برای وی، همراه بوده است.

گردآوری گروه ورزش پرشین وی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس