پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

زندگی شکیرا از طلاق جنجالی از جرارد پیکه تا جایزه بهترین زن سال

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 27 آوریل 2023 اشتراک:
شکیرا تازه ترین ها از دنیای ورزش
آهنگ‌ هایی که شکیرا خواننده کلمبیایی خلق کرد او را در صدر فهرست بهترین‌ ها قرار داد و اکنون او از شرایط سخت زندگی اش برای خود موفقیت چشمگیر و فوق العاده ای ساخته و جایزه بهترین زن سال را به دست آورده است.

انگار خواننده کلمبیایی توانسته خود را با شرایط جدیدش وفق بدهد و به طور خاصی خبرساز و شگفت انگیز به نظر می رساند در دنیای خودش با آهنگ های که خلق کرده است. در ادامه جزئیات زندگی شکیرا خواننده کلمبیایی را در پرشین وی مشاهده کنید.

زندگی شکیرا خواننده کلمبیایی

خواننده کلمبیایی که روزهای سختی را بعد از جدایی از جرارد پیکه می‌ گذراند، از دل‌ شکستی و غم و درد خود به شیوه‌ ای مثبت استفاده کرده و آهنگ‌ هایی خلق کرد که او را در صدر فهرست بهترین‌ ها قرار دادند.

شکیرا پس از گذراندن یکی از سخت‌ ترین سال‌ های زندگی شخصی خود، به تدریج در حال بهبودی است و از موفقیت حرفه‌ای و زندگی جدیدش در میامی لذت می‌برد. علاوه بر همه اینها، او در جشن زنان لاتین در موسیقی بیلبورد به عنوان زن لاتین سال انتخاب شد.

شکیرا سال گذشته از نامزد سابقش جرارد پیکه جدا شد و این زوج دو فرزند به نام‌های میلان و ساشا دارند که هر دو با مادرشان می‌ مانند.

زندگی شکیرازوج سابق و فرزندانشان

لیلا کوبو، مدیر محتوای لاتین/اسپانیایی بیلبورد می‌گوید: «افراد لاتین در سراسر جهان در زمینه موسیقی شخصی به قدرت رسیده‌اند. شکیرا کاملا به تنهایی جنبشی را ایجاد کرد و امروزه با ظرافت، استعداد شگفت‌ انگیز و سنت دیرینه کمک به جامعه قدرتمندتر از همیشه ظاهر شده است. او تعریف زن در موسیقی است.»

دستاورد خواننده کلمبیایی در موسیقی

در مقاله‌ای که توسط بیلبورد منتشر شده، به تمام دستاوردهای زندگی شکیرا اشاره شده، علاوه بر این که او نوعی انقلاب زنانه را به راه انداخته و از دل شکستگی خود به شیوه‌ای مثبت بهره برده است.

بیلبورد خاطرنشان کرد: «شکیرا در چند ماه گذشته چهار آهنگ به بازار ارائه کرد که هر ۴ مورد در رتبه ۱ جدول لاتین بیلبورد قرار گرفتند و این خواننده ۱۴ رکورد جهانی گینس را شکست.

زندگی شکیرا از طلاق جنجالی از جرارد پیکه تا جایزه بهترین زن سالشکیرا

او در طول مسیرش چیزی شبیه به انقلاب زنانه را به وجود آورد. سوپراستار کلمبیایی نشان داد که آسیب‌پذیر بودن اشکالی ندارد، و یکی از سخت‌ترین سال‌های زندگی خود را به بازگشتی بی‌سابقه به موسیقی اسپانیایی تبدیل کرد.»

شکیرا در طول زندگی حرفه‌ای موفق خود بیش از ۹۰ میلیون آلبوم فروخت.

زندگی شکیرا و جرارد پیکه

خواننده مشهور کلمبیایی درباره از هم پاشیدگی دنیایش پس از جدایی از ستاره سابق بارسلونا صحبت کرد و گفت که الان حس بهتری دارد.

لحظه گفتن حقیقت برای شکیرا فرا رسیده است. این خواننده کلمبیایی از زمان جدایی از جرارد پیکه برای دومین بار مصاحبه کرد و از حقایق گفت.

او در گفتگو با خبرنگار مکزیکی انریکه آسودو در شبکه تلویسیا، توضیح داد که جدایی چه تأثیری بر او گذاشت، به خصوص این که جدایی به دلیل خیانت بود. هواداران مدت‌ ها بود که در انتظار شنیدن حرف های شکیرا بودند و این مصاحبه بلافاصله در کل جهان وایرال شد.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس