جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تعبیر خواب سالاد , خوردن سالاد در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب سالاد , خوردن سالاد در خواب چه تعبیری دارد؟
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در خواب خود را در حال خوردن سالاد ببینید که ممکن است با سس و یا بدون سس باشد .برای اینکه بدانید این خواب چه تعبیری دارد در ادامه با ما همراه باشید .

معبران تعابیر متفاوتی برای دیدن سالاد در خواب آورده اند .مطیعی تهرانی معتقد است سالاد در خواب نماد نعمت است . سالاد با سس در خواب به معنای غم و اندوه است .آنلی بیتون درباره تعبیر خواب سالاد می گوید سالاد درست کردن در خواب به معنای ازدواج با مردی دمدمی مزاج است .با پرشین وی همراه باشید.

تعبیر خواب سالاد به روایت معبران

در روانشناسی یونگ دیدن سالاد در خواب اینگونه تعبیر شده است که اگر در خواب خود سالاد دیدید یعنی لازم است که ابراز احساسات کنید و با دیدی مثبت به زندگی نگاه کنید . از طرفی چون سالاد غذایی سالم است دیدنش در خواب می تواند از اهمیت شما به سلامتی خبر دهد .

تعبیر دیدن سالاد در خواب

تعبیر خواب سالاد به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

سالاد در خواب به معنای خیر و خوبی و نعمت است به شرطی که بدون سس باشد.

تعبیر سالاد با سس در خواب

منوچهر تهرانی اینگونه بیان می کند

اگر در خواب سالاد ببینید که به آن چاشنی و سس زده باشید نشان از غم و ناراحتی دارد .اگر در خواب ببینید مهمان هستید و سالاد در بشقاب خود می کشید و به دنبال سس و چاشنی می گردید خوب است و گاه بلا و فتنه. پس در مورد سالادی که سس یا چاشنی مثل آب لیمو، سرکه، مایونز، فلفل و ادویه دیگر داشته باشد حرف نمی زنیم چون دانستیم وجود چاشنی و سس اثر نیک سالاد را در رویا ها از بین می برد و نعمت و خوشی و خرمی را به غم و اندوه می آلاید.حالا اگر سالاد چاشنی و سس نداشته باشد به نسبت مواد تشکیل دهنده آن و رنگی که دارد فرق می کند و تفاوت هائی به وجود می آید.

تعبیر سالاد با مواد مختلف در خواب

مطیعی تهرانی می گوید

سالاد اگر هویج داشته باشد شما زردی آن را در خواب تشخیص دهید خوب نیست چرا که هویج زرد یا زردک اثر نیک سالاد را از بین می برد و خبر از بیماری می دهد. اگر سالاد، کاهو و تخم مرغ داشته باشد نیکو خوابی است کاهو خرمی و سر سبزی و نشاط است و تخم مرغ نعمت و برکت یا نه اگر سالاد در خواب شما گوجه فرنگی داشته باشد و شما ترشی گوجه فرنگی را بچشید خوب نیست چون شما دچار هیجانی می شوید که در نتیجه شما را اندوهگین می کندو اگر فقط سرخی گوجه را ببینید و ترشی آن را نچشید خبر از هیجان است. خیار اگر سبزی و طراوت آن محسوس باشد نشاط است و خبر از سبک شدن از غم. وجود لوبیا در سالادنیز برکت و نعمت است.

تعبیر خوردن سالاد در خواب

آنلی بیتون می گوید :

سالاد خوردن در خواب ، علامت آن است که با مردمی ناپاک حشر و نشر پیدا خواهید کرد .

تعبیر سالاد درست کردن در خواب

آنلی بیتون درباره تعبیر خواب سالاد می گوید :

اگر دختری خواب ببیند سالاد درست می کند ، علامت آن است که با فردی دمدمی مزاج نامزد می کند.

بانک جامع تعبیر خواب , خواب و رویا

برچسب ها:
اخبار مرتبط:


آرون گروپس