جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

معمای جالب | تعداد مکعب قرمز

اشتراک:
معمای جالب تعداد مکعب قرمز پیامک و تبریک تولد
در معمای جالب تصویری زیر شما باید تعداد مکعب قرمز به کار رفته شده در سطح بیرونی یک بنا پس از پایان کار ساختمان را حدس بزنید

در این معمای بسیار جالب باید وجه قرمز مکعب ها در سطح بیرونی باشد. معماهای مکعب و مکعب روبیک همیشه طرفداران زیادی دارند زیرا برای ذهن فوق العاده مناسب می باشند در ادامه با معمای جالب تعداد مکعب قرمز آشنا شده و تا جایی که امکان دارد سعی کنید خودتان به جواب صحیح برسید با ما همراه شوید این معما از درجه دشواره نسبتا متوسطی برخوردار می باشد

معمای جالب تعداد مکعب قرمز

مطابق شکل برای ساخت این پروژه عظیم و مکعب بزرگ، به ۲۷ مکعب کوچک نیاز داریم. که فقط سطح بیرونی این بنا به رنگ قرمز می باشد .پس از اتمام کار این بنا، چند مکعب کوچک فقط و فقط دو سطح (وجه) آن قرمز رنگ است؟؟

معمای جالب تعداد مکعب قرمزمعمای تعداد مکعب قرمز

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

خوب است بدانید: رکورد حل معمای مکعب روبیک شکسته شد

به نقل از پایگاه اینترنتی تک اکسپلور، اواخر ماه میلادی گذشته جی فلاتلند و پائول رز دستگاه رباتیکی را ارائه کردند که معمای یک مکعب روبیک را بسیار سریعتر از انسان و به واقع در ۱،۰۴۷ ثانیه حل کرد.

این ربات مجهز به یک دوربین وب، چند موتور کوچک و یک رابط بود که امکان چرخاندن مکعب را برای آن فراهم می کند.

دوربین ربات یاد شده اطلاعات دریافتی را به یک الگوریتم شناخته شده ارسال می کرد که راه حل معما را با استفاده از کمترین تعداد حرکت، به دست می داد.

فلاتلند و رز بار دیگر عملکرد ربات خود را در حضور یکصد نفر از جمله یک داور رسمی گینس به نمایش گذاشتند. ربات این بار معما را در ۰،۹۰۰ ثانیه حل کرد. این همه در حالی است که با استعدادترین انسان معمای روبیک را در ۵ ثانیه حل می کند.

 معمای مکعب روبیکمعمای مکعب روبیک

با این حال، فلاتلند معتقد است که زمان رکورد داری رباتش احتمالا کوتاه خواهد بود، زیرا تلاش های دیگری در این زمینه در جهان در جریان است.

مکعب روبیک یک جورچین مکانیکی است که در سال ۱۹۷۴ توسط یک مجسمه ساز و پروفسور معمار مجارستانی به نام ارنو روبیک ابداع شد.

هر مکعب روبیک کلاسیک ۶ وجه و در هر وجه ۹ تکه و هر وجه دارای یک رنگ است، در نتیجه کلا دارای ۶ رنگ است.زمان مورد نیاز این ربات برای حل معما به عنوان یک رکورد جهانی به ثبت رسیده است.

پاسخ معمای جالب تعداد مکعب قرمز :

۱۲ مکعب فقط با دو وجه قرمز داریم.۸ مکعب فقط با ۳ وجه قرمز داریم۱ مکعب کاملا بی رنگ داریم.

میهن بلاگ , جام جم آنلاین

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس