شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

بیوگرافی کامل فرزاد حسنی

اشتراک:
بیوگرافی فرزاد حسنی بیوگرافی افراد مشهور
در این مطلب با فرزاد حسنی که از بازیگران و مجریان توانمند می باشد آشنا می شوید. در ادامه عکس هایی از او را مشاهده می کنید . با ما همراه باشید .

فرزاد حسنی بازیگر و مجری ایرانی متولد سال ۱۳۵۶ در تهران می باشد .او در زمینه ترانه سرایی هم فعالیت دارد .او همسر سابق آزاده نامداری مجری معروف است . برنامه ای که باعث شهرت حسنی شد کوله پشتی بود که مجری آن برنامه بود . از فیلم هایی که او در ان ایفای نقش کرده می توان ثبت با سند برابر است و مسیر انحرافی را نام برد . با پرشین وی همراه باشید تا با بیوگرافی فرزاد حسنی آشنا شوید .

بیوگرافی فرزاد حسنی بازیگر و مجری

در بیوگرافی فرزاد حسنی آمده است که فرزاد حسنی در ۲۱ شهریور سال ۱۳۵۶ در محله خانی آباد تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی می‌باشد . حسنی بازیگری را در کلاس‌های حمید سمندریان و امین تارخ آموخته است . برنامهٔ تلویزیونی گفتگو محور کوله‌پشتی که به مجری‌گری او بین سال‌های ۸۳ تا ۸۶ پخش می‌گردید باعث معروف شدن او شد. وی همچنین در رادیو هم اجرای برنامه می‌پردازد.

در اردیبهشت ۱۳۹۲ فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه‌ای و در ۶ تیر ۱۳۹۲ به عقد هم درآمدند و سید حسن خمینی عاقد آن‌ها بود. اما بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند.

از فعالیت‌های فرزاد حسنی در ترانه‌سرایی می‌توان به تیتراژ ویژه برنامه نوروز۱۳۹۳
اشاره کرد که با صدای احسان خواجه امیری پخش شد. بیوگرافی فرزاد حسنی

بیوگرافی فرزاد حسنیفیلم های فرزاد حسنی

کودکی فرزاد حسنی

او می گوید زمانی که هنوز سواد نداشتم، مادرم برایم کتاب می خواند. مادرم مثل همه مامان ها خیلی اصرار داشت بچه ها خواب بعد از ظهر داشته باشند و کتاب قصه می خواند تا بخوابیم. یادم هست «تام انگشتی» جزو اولین کتاب هایی بود که برایمان خواند.
البته بیشتر وقت ها «کیهان بچه ها» می خواند که سه شنبه ها آن را می خریدیم.

جالب اینکه من و برادرم فرهاد که فقط یک سال و هشت ماه با هم اختلاف سن داریم، هر کدام یک کیهان بچه ها برای خودمان می خریدیم. درواقع، اولین ارتباط ما با مکتوبات به وسیله مادرم برقرار شد. بعدها که خودم شروع به خرید کتاب و مطالعه کردم، کتاب های
انتشارات امیرکبیر را می گرفتم. آن موقع هنوز فروشگاه های «کوروش» بود
که اسم شان شده بود «قدس». من از آنجا کتاب می خریدم.

بیوگرافی فرزاد حسنیفرزاد حسنی و مادرش

یکی از کارهایی که برای به دست آوردن کتاب می کردم، این بود که از پدر می خواستم به عنوان جایزه شاگرد اولی، برایم کتاب و نوار قصه بگیرد. یا اینکه مثلا وقتی شهربازی می رفتیم، به پدر می گفتم پولی را که می خواهید بدهید مثلا قطار تونل وحشت یا سایر وسایل بازی را سوار شوم، بدهید به خودم تا کتاب بخرم. آن موقع کنار در ورودی شهربازی، یک کتابفروشی بود که با پولی که از پدر می گرفتم،
از آنجا کتاب می خریدم.

عشق دوران کودکی فرزاد حسنی

واقعا همین قدر مذهبی هستم که می‌بینید، تظاهری در کار من نیست. من بچه خانی‌آبادم و کوچه قندی. نزدیکی بستنی آقا رضا. از یک خانواده کاملا مذهبی. به خصوص مادرم که به شدت مذهبی بود. من در دل فرهنگ آن حوزه و آن دوران بزرگ شدم. به عنوان مثال بزرگ‌ترین عشق دوران کودکی من حضرت‌امام (ره) بود. من از همان بچگی عکس‌های امام را جمع می‌کردم و موثرترین شیوه برای ساکت کردن من،
اهدای عکس امام (ره) بود. الان هم آرشیو کامل عکس‌های امام (ره) را دارم.

بیوگرافی فرزاد حسنیفرزاد حسنی و برادرانش

وقتی در ۱۲-۱۱ سالگی شاگرد اول شدم، جایزه‌ای که پدرم برایم خرید یک دوره کامل سیمای نور بود که به عکس‌های امام اختصاص داشت. حتی یک بار یکی از اقوام یک عبا برایم خرید تا من از کودکی بیشتر و بهتر بتوانم حرکات امام را انجام دهم. من با درس‌های قرآن آقای قرائتی
بزرگ شدم. مسئله من دعای کمیل آیت الله دستغیب بود. مسئله نوجوانی من،
شهادت آیت الله قدوسی بود، من با این چیزها بزرگ شدم.

علاقه فرزاد حسنی به بازیگری

در بیوگرافی فرزاد حسنی آمده است که من عاشق بازیگری در مجموعه‌های تلویزیونی هستم. اگر ۲ پیشنهاد هم زمان داشته باشم که یکی از طرف بهترین کارگردان سینمایی و دیگری از طرف بهترین کارگردان تلویزیونی مطرح شده باشد، شک نکن که پیشنهادسریال را می‌پذیرم. بازیگر تلویزیونی بودن را به بازیگر سینمایی بودن ترجیح می‌دهم. ولی قطعا این به این معنا نیست که مدیوم سینما را
نشناخته یا رعایت نکنم.

بیوگرافی فرزاد حسنیبیوگرافی فرزاد حسنی

علاقه به زبان عربی

من یک روزنامه خوان حرفه ای بودم. تا پایان دبیرستان روزی ۴ تا ۵ ساعت روزنامه و مجله می‌خواندم. همه چیز از اطلاعات هفتگی و پاورقی هایش بگیر تا نشریات طنز هفتگی. فکاهیون، طنز و کاریکاتور، دوره‌های قدیمی مجله بهلول، من حتی مجله صف را هم می‌خریدم. (مجله ارگان ارتش!) در ضمن عاشق گل آقا بودم و از شماره یک آرشیوش را دارم. در تابستان‌ها وقتی هم سن و سال‌های من کلاس انگلیسی می‌رفتند، من کلاس عربی می‌رفتم.

بیوگرافی فرزاد حسنیفرزاد حسنی در فیلم عملیات مهد کودک

جامع المقدمات را هم کامل خوانده ام. همین طور کتابی به نام زبان قرآن که مرجع تدریس قرآن در دانشگاه هاست. به عربی همیشه عشق ورزیده ام. زبان عجیبی است و به غایت حساس. یک فتحه و ضمه اشتباه، یک عدم رعایت حروف قمری و شمسی، کل جمله را عوض می‌کند. من ارتباط حسی بسیار خوبی با عربی دارم و واقعا معتقدم اگر این ارتباط حسی را بااین زبان برقرار کنی، احتمال اشتباهت در تلفظ به صفر می‌رسد.

ازدواج فرزاد حسنی و آزاده نامداری

در بیوگرافی فرزاد حسنی آمده است که سال ۹۲ برای آزاده نامداری و فرزاد حسنی،‌متفاوت شروع شد. حالا آزاده نامداری در قامتی تازه قرار بود دیده شود. او سری جدید «خانمی که شما باشی» را تهیه‌کنندگی کرد تا نامش در فهرست تهیه‌کنندگان تلویزیون جای بگیرد. از طرف دیگر فرزاد حسنی که قبل از سال تحویل سال ۹۲ با برنامه‌های رادیویی شنیدنی ویژه جشنواره فیلم فجر، به خانه‌های همه آمده بود، در سال ۹۲ با یک اثر در شبکه نمایش خانگی دیده شد.

بیوگرافی فرزاد حسنیفرزاد حسنی و مهران مدیری

«رالی ایرانی» که روایت و اجرای آن بر عهده فرزاد است، خیلی زود توانست در دل مخاطبان جا باز کند. اما این اول مسیر تازه حسنی و نامداری در سال ۹۲ بود. آنها در ماه سوم این سال، به یکباره تصمیم گرفتند، تصمیم بزرگشان را برای همه علنی کنند.
خبر ازدواج فرزاد و آزاده نامداری همه جا پیچید

فرزاد حسنی: به سن ۶۰ سالگی نخواهم رسید!

این مجری تلویزیون پس از سخن گفتن از خانواده خود و برادرانش، درباره تحصیل در رشته مکانیک
توضیح داد: «ریاضی ورزش عقل است؛ زمانی که افراد در دانشگاه با مسئله روبه‌رو
هستند و به دنبال نتیجه می‌روند. البته من از ابتدا به قصد
هنر آمدم اما رشته مکانیک را به خاطر پدر و مادرم خواندم.»

بیوگرافی فرزاد حسنیفرزاد حسنی در مسیر انحرافی

در ادامه، فرزاد حسنی با تاکید براین‌که برنامه‌های مجریان قدیمی‌تر را همیشه دنبال می‌کرده است، گفت: «به اجرای مرحوم منوچهر نوذری علاقه بسیاری داشتم و تنها دلیل مجری بودن من، آقای نوذری هستند. او به من ارتباط بی‌واسطه، صادقانه، محاوره‌ای و کاملا مردمی را یاد داد. این را با تاکید می‌توانم بگویم که مجری بهتری از منوچهر نوذری تاکنون به رادیو و تلویزیون نیامده است و آمدن آن هم به این زودی ممکن نیست.»

او همچنین درباره نخستین تجربه بازیگری خود توضیح داد: «در اولین حضورم در یک سریال، با یکتا ناصر،
نقش خواهر و برادر را بازی می‌کردیم و نقش پدر ما را بیژن بنفشه‌خواه بازی می‌کرد
(خنده) که اختلاف سنی کمی باهم داشتیم.»

فرزاد حسنی در ادامه برنامه زمانی که داشت از آرزوهای خود می‌گفت، پیش‌بینی کرد:
«حسم می‌گوید پیری را نمی‌بینم، همیشه دوست دارم پیری خودم را بازی کنم
چراکه آن سن را زندگی نخواهم کرد. به رفاقت‌مان قسم من هیچ وقت
به ۶۰ سالگی خودم فکر نکرده‌ام.»

بیوگرافی فرزاد حسنیفرزاد حسنی در کودکی

فیلم های فرزاد حسنی

ثبت با سند برابر است (۱۳۹۵)

آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند (۱۳۹۲)

عملیات مهد کودک (۱۳۹۱)

آمین خواهیم گفت (۱۳۸۹)

در امتداد شهر (۱۳۸۹)

سال‌های ابری (۱۳۹۳)

رالی ایرانی (ویدئویی) (۱۳۹۲)

رالی ایرانی ۲ (ویدئویی) (۱۳۹۷)

مسیر انحرافی (۱۳۹۱)

و…

برنامه تلویزیونی

نیم رخ

کوله پشتی

جزر و مد

سی تا سی

مژده بده

تحویل بهار

نو در دو

اکسیر

بیوگرافی فرزاد حسنیمراسم عقد فرزاد حسنی و آزاده نامداری
بیوگرافی فرزاد حسنیفرزاد حسنی و رضا رشیدپور

ویکی پدیا , خبرآنلاین , ماهنامه دیده بان , مجله زندگی ایده آل

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس