جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

بیوگرافی کامل لیندا کیانی

اشتراک:
بیوگرافی لیندا کیانی بیوگرافی افراد مشهور
در این مطلب با لیندا کیانی که از بازیگران سینما و تلویزیون می باشد آشنا می شوید . در ادامه عکس هایی از او را مشاهده می کنید . با ما همراه باشید .

لیندا کیانی بازیگر ایرانی و متولد سال ۱۳۵۹ در آبادان می باشد .او در رشته فلسفه تحصیل کرده و مدرک کارشناسی ارشد دارد . اولین فیلمی که او بازی کرده است ساعت شنی نام دارد . از دیگر فیلم های او می توان دیدن این فیلم جرم است , اکسیدان , دلدادگان و پرستاران را نام برد . با پرشین وی همراه باشید تا با بیوگرافی  لیندا کیانی آشنا شوید .

بیوگرافی لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون

در بیوگرافی لیندا کیانی آمده است که او متولد ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان می باشد .

او  یک خواهر و ۴ برادر دارد. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده‌است. فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد.

بیوگرافی لیندا کیانیبیوگرافی لیندا کیانی

پس از این دوره، در کلاس‌های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد؛ و با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد. لیندا کیانی پیشنهاد بازی در سریال پربیننده شهرزاد را رد کرد.

دلیلبازی نکردن لیندا کیانی در سریال شهرزاد

اتفاقا خودم خیلی دوست داشتم با آقای فتحی کار کنم ولی نقشی که قرار بود در این سریال بازی کنم دچار یکسری تغییرات شد که با هم به این نتیجه رسیدیم که من در این کار بازی نکنم. نقشی که ابتدا نوشته شده بود، برای من هم اتفاق خوبی می توانست باشد اما بعدها خاصیت اصلی اش را از دست داد و من نتوانستم آن را بازی کنم.

بیوگرافی لیندا کیانیلیندا کیانی

نظر لیندا کیانی درباره بازی در تلویزیون

در تلویزیون نمی‌گذارند آزادانه بازی کنی و فقط از تو می‌خواهند به ساده‌ترین و نجیب‌ترین شکل ممکن بازی داشته باشی درنتیجه همه نقش‌ها یک خروجی دارند. این‌گونه از تو می‌خواهند و همین عامل نیز موجب می‌شود تا همه یک‌شکل باشند حتی نوع لباس پوشیدن همه یکسان است و هیچ تفاوتی با بقیه ندارد.

صحبت های لیندا کیانی درباره حسن فتحی

کیانی برای اولین بار درباره همکاری نافرجام با حسن فتحی گفت و اشاره کرد: قرار بود که در «زمانه» بازی کنم حتی جلوی دوربین هم رفتم و بازی هم کردم. یک ماه روی نقشم تمرکز کرده بودم و معلم گرفته بودم و برای اینکه با شغل وکالت خوب آشنا شوم مرتب به دادگستری می‌رفتم و پرونده قتل‌ها را مرور می‌کردم و خیلی روی آن نقش کار کردم اما در نهایت حسن فتحی گفت که بازی من را دوست ندارد و این همکاری منتفی شد. اوایل نسبت به ایشان دلخوری داشتم اما بعد ناراحتی‌ام برطرف شد.

بیوگرافی لیندا کیانیلیندا کیانی و خواهرش در کودکی

بیشتر بدانید گفتگو با لیندا کیانی

چرا اینقدر در سینما کم فروغی و در تلویزیون پرفروغ؟

– سینمایی هایی که به من پیشنهاد می شود اینقدر معمولی است که ترجیح می دهم در یک سریال خوب بازی کنم تا یک فیلم معمولی. الان دچار یک ترس بزرگ از بازی کردن در سینما شده ام، اینقدر روی پیشنهادهای سینمایی ام فکرح و تحقیق می کنم که در نهایت هر بار به این نتیجه می رسم که نروم بهتر است. حس می کنم در سینما یک ذره بین خیلی قوی روی کار آدم است که هر چقدر هم خوب باشی ممکن است به خاطر کم کاری بقیه زیر سوال بروی. من تجربه این را داشته ام که به خاطر یکی دوتا از کارهای سینمایی ام که خودم هم می دانم خیلی بد بوده زیر خنجر انتقادات وحشتناک رفتم. روی تیم خیلی حساس شده ام.

روی فیلمنامه به شدت زوم می کنم و همینطور بازیگرانی که قرار است با آنها کار کنم. وقتی می بینیم که بازیگران تراز اول با سر پیشنهاد بازی در کارهای سیروس مقدم را در تلویزیون می پذیرند خب چرا باید بیایم و ریسک کنم و در سینما کاری را بپذیرم که آخرش اتفاق دلچسبی از آب درنمی آید؟

بیوگرافی لیندا کیانیبیوگرافی لیندا کیانی بازیگر

ماجرای آن عکسی که از تو در اینترنت پخش شده و همه می گویند همسرت است، چیست؟

– من ازدواج نکرده ام و این عکس را در پشت صحنه یک تله فیلم با ایمان حضرتی گرفتم، همین.

فیلم های لیندا کیانی

چشم و گوش بسته (۱۳۹۸)

بازیوو (۱۳۹۷)

دیدن این فیلم جرم است! (۱۳۹۷)

پالتو شتری (۱۳۹۷)

زعفرانیه ۱۴ تیر (۱۳۹۷)

گارد ساحلی

پشت بام تهران

و…

بیوگرافی لیندا کیانیلیندا کیانی و مادرش
بیوگرافی لیندا کیانیعکس های لیندا کیانی
بیوگرافی لیندا کیانیلیندا کیانی در خجالت نکش
بیوگرافی لیندا کیانیلیندا کیانی در روسیه
بیوگرافی لیندا کیانیلیندا کیانی بازیگر

ویکی پدیا , روزنامه تماشا , هفته نامه چلچراغ , هنر آنلاین

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس