جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

بازیگر فیلم خورشید سیمرغ بهترین تیکه جشنواره را گرفت!

تاریخ نشر :سه‌شنبه 11 فوریه 2020 اشتراک:
بازیگر فیلم خورشید اخبار گوناگون
کودکان کار بازیگر فیلم خورشید در نشست خبری حضور داشتند و صحنه های جالبی را خلق کردند

روز گذشته جشنواره فیلم فجر میزبان فیلم خورشید و عواملش بود. بعد از اکران فیلم خورشید در نشست خبری این فیلم عوامل و بازیگران فیلم حضور پیدا کردند. در این میان کودکان کار این فیلم نیز حضور داشتند. در پرشین وی صحبت های جالب کودک کار بازیگر فیلم خورشید را می بینید

تیکه بازیگر فیلم خورشید

جمله جالب یکی از کودکان کار بازیگر فیلم «خورشید»: کم باید گریه کنم؟

ویدئو صحبت جالب بازیگر فیلم خورشید

جزئیات بیشتر درباره نشست خبری فیلم خورشید

نشست خبری جدیدترین فیلم مجیدی درحالی برگزار شد که تعدادی از کودکان کار در این نشست حاضر شدند.

در ابتدای این نشست صانعی منتقد سینما گفت که این فیلم ما را به یاد دوران
طلایی کارهای آقای مجیدی مانند بچه های آسمان، به رنگ خدا و … انداخت.
می‌توان این فیلم را طلوع دوباره آقای مجیدی در سینمای ایران نام نهاد. ما امسال
فیلم‌های زیاد با پلان‌های شلوغ و بازی‌های فرمی و بدون قاعده دیدیم. اما این
فیلم با قصه شسته و روایت ساده و بازی های سرحال نگاه هوشمندانه مجیدی
است که در آثار دیگر و قدیمی ایشان که درباره کودکان است دیدیدم.

بازیگر فیلم خورشیدبازیگر فیلم خورشید در نشست خبری

ایشان کاشف بازی های کودک هم است. بازی های خوب این کار بسیار جالب و زیبا بود. فیلم ریتم بسیار خوبی دارد البته یک سوم پایانی مشکل ریتم دارد و کند می‌شود. داستانک‌های اضافی که می‌شود بهتر است حذف شود تا مخاطب خسته نشود. اشاره‌ای هم بکنم به استفاده هوشمندانه از نور که ارتباط با نام فیلم دارد. از نور در سایه روشن‌ها و در حقیقت جاهایی که فضا تاریک‌تر است که علی قصه ما ناامید است و رنج دارد، جاهایی که امید و نشاط دارد روشن است این استفاده هویت‌مند از نور است که در آثار آقای مجیدی نیز قبلاً دیده شده است.

نشست خبری فیلم خورشید

بنان درباره دیر رسیدن فیلم به جشنواره گفت : ما با دیر رسیدن به جشنواره ضرر کردیم و دوست داشتیم که فیلم بتواند در جشنواره باشد تا در آرا نیز باشد. درباره داوری باید بگویم که در سنوات قبل که فیلم‌های زیادی بود که دیر رسیده است ولی پخشد شد. پسرکشی نیز جایگزین ما و وارد مسابقه شد و داوری می‌شود. فیلم تقریباً بخش عمده آن آماده و به داوری داده شد کارهای فنی دیگری داشت که مانعی برای رساندن فیلم به جشنواره نبود. اگر می خواستیم که همه کارهای فنی انجام شود فیلم های دیگر استدیوها عقب می ماندند. بنابراین استثنایی در کار نبوده است.

بازیگر فیلم خورشیدعوامل فیلم خورشید

هومن بهمنش در این باره توضیح داد: قانون فجر دو بخش دارد یکی داوری و دیگری اکران عمومی است. تمام جشنواره‌های دنیا حداکثر ۳ اکران دارد که مردمی است که از آن جاماندیم و از آرا هم حذف شده است. تصحیح رنگ دو روز و نیم انجام شده است در حالی که در هالیوود چندماه زمان می‌برد. قانون این است که فیلم نمی‌تواند در بخش تماشاگران اکران شود و این اتفاق افتاد.

وی در ادامه گفت: صادقانه بگویم که وقاقعیت این است که فیلم ما برای آماده شدن بسیار دوران سختی را گذراند خصوصاً به خاطر بچه ها. به جد معتقد بودم که امکان رسیدن فیلم وجود ندارد اما همیشه سوتفاهم زیادی در این باره می‌شود. می‌دانستم که به نظر کیفیت کار خوبی انجام نخواهد شد. اما تعمداً دوست داشتم که در جشنواره خودمان اکران شود و بعد به جشنواره های خارجی برود. برای همین خواستم که به هر شکلی که است به این جشنواره برسد.

آخرین خبر و تسنیم

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
تصاویر خبری
بیشتر >
آرون گروپس