جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

بیوگرافی کامل لاله صبوری

اشتراک:
بیوگرافی لاله صبوری بیوگرافی افراد مشهور
در این مطلب با لاله صبوری که از بازیگران سینما و تلویزیون می باشد آشنا می شوید .در ادامه عکس هایی از او را مشاهده می کنید . با ما همراه باشید .

لاله صبوری بازیگر ایرانی و متولد سال ۱۳۴۸ در تهران می باشد .او در سن کم ازدواج ناموفقی داشته است و بعد از ان با مردی که متولد آمریکا می باشد ازدواج کرده است و هم اکنون سه فرزند دارد . از فیلم های این بازیگر می توان جنگ ۷۷ , اکسیژن , لژیونر و معراجی ها را نام برد . با پرشین وی همراه باشید تا با بیوگرافی لاله صبوری آشنا شوید .

بیوگرافی لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون

در بیوگرافی لاله صبوری آمده است که او متولد سال ۱۳۴۸ در تهران می باشد .

ازدواج لاله صبوری در سن کم

لاله صبوری می گوید من وقتی، خیلی کم سن و سال بودم ازدواج کردم و در ۱۷ سالگی ام باردار شدم. وقتی تازه وارد ۱۸ سالگی شدم پسر اولم «بهداد» به دنیا اومد، گاهی وقت ها با دوستانم به شوخی می گوییم من از وقتی یادم هست مادر بودم و اصلا نمی دانم زندگی بدون مادرشدن چه طعمی دارد.

در هرحال به نظر من، مادرشدن باعث کامل شدن یک زن می شود. آنهایی که تجربه این حس را دارند به خوبی می دانند که بعد از تولد یک بچه، یک زن به لحاظ اخلاقی تغییرات زیادی می کند و از این جهت وارد یک فاز متفاوت از زندگی می شود.

بیوگرافی لاله صبوریلاله صبوری به همراه همسر دوم و فرزندشان

وقتی شما در سن و سال کم بچه دار می شوید قطعا این بچه دار شدن دردسرهای خاص خودش را دارد. چون مشکلات برای یک زنی که در آستانه جوانی قرار دارد و به نوعی کم تجربه است به مراتب بیشتر است، بی تردید اگر حمایت مادرم در آن مقطع نبود، من نمی توانستم از پسرم به خوبی مراقبت کنم و به دیگر کارهایم هم رسیدگی کنم.

سه سال بعد از بچه اولم، دوباره بچه دار شدم و دخترم «هلیا» به دنیا آمد، با به دنیا آمدن دخترم، شاید مشکلاتم در نگهداری آنها بیشتر شد، اما به همان نسبت از مادرشدن لذت می بردم.

همسر دوم لاله صبوری

خوشبختانه همسرم مردی بسیار همراه و مهربان است. شاید اگر او تا این حد همراه و خوب نبود نمی توانستم در ادامه راه موفق شوم، ایشان متولد آمریکا هستند و تازه هشت سال است که برای زندگی به ایران آمده اند، شغل همسرم در زمینه صنعتی است و فعالیتی در عرصه هنر به شکل جدی ندارند، اما هنر را بسیار دوست دارند و درک می کنند. این روحیه ایشان باعث شده که من بتوانم بین زندگی شخصی و کاری ام بالانس ایجاد کنم.

بیوگرافی لاله صبوریبیوگرافی لاله صبوری

ورزش کردن لاله صبوری

من سال‌ها به‌شدت اهل ورزش بودم. همه دوستان و همکارانم می‌دانستند موقع غیبتم حتما در سالن‌های ورزشی هستم. هر ورزش جدیدی به سالن‌های ورزشی اضافه می‌شد، من سریع در کلاس‌ها شرکت می‌کردم و آخرین کلاس ورزشی‌ام «میها بادی تیک» بود که ورزشی کاملا حرفه‌ای و سنگین است. این ورزش هم نوعی از بدن‌سازی است که با مربی خصوصی مدتی آن را دنبال کردم اما چند ماهی است
ویروس تنبلی به من حمله کرده و حسابی از ورزش دور شده‌ام.

آشپزی به سبک لاله صبوری

یکی از مزایای مرغ این است که روش‌های پخت آن واقعا متنوع است. روش‌های معمول آن را می‌توانیم در منزل درست کنیم و مدل گریل شده یا کباب را هم می‌توان به راحتی در پیک‌نیک‌ها و خارج از منزل درست کرد. در روش خانگی که مدل ساده پخت مرغ است، من کاملا به روش‌های سنتی وفا دارم. در کل من مدل مامان‌ها غذا می‌پزم و غذا پختن را هم از مادرم یاد گرفته‌ام. در این روش از سبزیجات معطر، فلفل دلمه و پیاز مفصل استفاده می‌کنم و ابتدا مرغ را سرخ می‌کنم و بعد با آب خیلی کم و شعله ملایم آن را می‌پزم. اصولا از زودپز و ماکروویو برای پخت مرغ استفاده نمی‌کنم
و حتما هم در پایان از ادویه و به خصوص زعفران استفاده می‌کنم.

بیوگرافی لاله صبوریلاله صبوری و سحر زکریا

روش باربیکیو مرغ هم که جان می‌دهد برای پیک‌نیک (می‌خندد). البته ما در خانه هم زیاد این غذا را درست می‌کنیم. در این مدل پخت مرغ مواد و ادویه‌هایی که مرغ در آنها قرار می‌گیرد خیلی مهم است. این مواد نباید آنقدری باشد که مزه خود مرغ از بین برود. من از پیاز و زعفران و کمی فلفل سیاه و آبلیمو استفاده می‌کنم و همان‌طور که گفتم سعی می‌کنم به اندازه‌ای از ادویه‌جات استفاده کنم که طعم مرغ عوض نشود.

بیشتر بدانید گفتگو با لاله صبوری

بیشترین فعالیت شما در تلویزیون بود، در حالی که ظرفیت بسیار خوبی برای نقش‌های
سینمایی داشتید و دارید. چرا در سینما اتفاق خوبی برایتان نیفتاده است؟

بخش زیادی از آن، تقصیر خودم بود. در زمان شروع فعالیتم در تلویزیون، خیلی‌ها به من توصیه‌هایی دراین زمینه کردند. من تنها بازیگر خانمی بودم که کار کمدی انجام می‌دادم و به یک شهرت غیرعادی و غیرمعمولی رسیده بودم. آنموقع نقشهایی در سینما به من پیشنهاد شد. مثلا در اولین کار سینمایی که حدود ۲۰ سال پیش به سروش صحت پیشنهاد شد، من هم بودم. کار آقای سیامک شایقی بود و تعداد دیگری از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در آن بازی می‌کردند. اما من گفتم از این کارها نمی‌کنم و حتما باید نقش اول فیلم را بازی کنم و… بارها این پیشنهادات اتفاق افتاد و من نپذیرفتم.
احساس می‌کردم حتما باید کار ویژه‌ای برای من نوشته شود. بعدها هم یکی دو کار
در سینما کردم که اصلا راهی به اکران پیدا نکرد و در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

بیوگرافی لاله صبوریلاله صبوری و پسرش

بازی در «شوخی کردم» چطور پیشنهاد شد؟

مثل همه کارهای دیگر، دستیار برنامه‌ریز کار با من تماس گرفتند و دعوت به کار کردند.

در زندگی شخصی تان چقدر اهل کتاب خواندن هستید؟ تازه ترین کتابی که خواندید چه بود؟

خیلی زیاد اتفاقاً این روزها مشغول خواندن کتابی با نام «مصیبت های شاغل بودن»
نوشته آلن دو باتن هستم که کتاب به شدت جذابی است و خواندنش را
به همه توصیه می کنم. بیوگرافی لاله صبوری

بیوگرافی لاله صبوریعکس های لاله صبوری

فیلم های لاله صبوری

لژیونر

سیگنال موجود است

خانه‌ای روی تپه

معراجی‌ها

شوخی کردم

بانویی دیگر

کمربندها را ببندیم

و…

بیوگرافی لاله صبوریلاله صبوری و همسرش
بیوگرافی لاله صبوریلاله صبوری و پدر و مادرش
بیوگرافی لاله صبوریبیوگرافی لاله صبوری بازیگر
بیوگرافی لاله صبوریلاله صبوری

ویکی پدیا , مجله خانواده سبز , مجله زندگی ایده آل , جام جم , شیکه ایران

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس