شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تبریک روز دختر هنرمندان از منوچهر هادی تا محسن کیایی (۸۲۳)

اشتراک:
تبریک روز دختر هنرمندان چهره ها
هنرمندان سرشناس ایرانی در شبکه های اجتماعی تصویری از دختران خود را به مناسبت روز دختر منتشر کرده اند و این روز را به آن ها و دختران کشورمان تبریک گفته اند.

همزمان با سالروز تولد حضرت معصومه (س) چهره های ایرانی این روز خاص را با انتشار تصاویری از دخترانشان تبریک گفته اند که در ادامه عکس های از این عزیزان را مشاهده می کنید. در ادامه پیام های تبریک روز دختر هنرمندان را در پرشین وی ببینید.

پیام های تبریک روز دختر هنرمندان

مطابق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اول ذیعقده روز تولد حضرت معصومه (س) به نام «روز ملی دختران » نامگذاری گردیده است و چهره های مشهور ایرانی ابن روز را به دخترانشان تبریک گفته اند.

در سری عکس های جدید چهره ها تصاویری از نیما مسیحا , آزاده نامداری , عماد طالب زاده , پانته آ بهرام , سحر زکریا , کوروش سلیمانی , تهمینه میلانی , مارال فرجاد , مهراب قاسم خانی , شیلا خداداد , آرزو افشار , سام درخشانی , منوچهر هادی , شراره رخام , رضا صادقی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

تبریک روز دختر هنرمنداننیما مسیحا :

  COMING SOON … بزودی

تبریک روز دختر هنرمندانآزاده نامداری :

 ….حالا که دختر داریم ولبخندش سهم ماست،موهای زیبایش را میبافیم و برایش آواز میخوانیم،و از داشتن مهربانی دخترانه اش غرق شادی میشویم.یک چیز مهم را به خاطر بسپاریم، ما خودمان،خود خود ما،باید مراقب دخترمان باشیم،عزت نفس او،لذت بردنش از زندگی،اینکه مستقل باشد

آزادی و انسانیت را ما یادش بدهیم،منتظر فضای آموزشی و جامعه نمانیم،که آیا بجا ودرست هستند یانه،ماباید از حقوق دخترمان دفاع کنیم،تا بعدها طلبکار جامعه نباشیم،اگر دخترمان طعم عشق راچشید تمام حقوق را برای ضمانت آزادی جسم و روحش بگیریم،تا روزی دخترمان توی راهروهای هیچ دادگاهی منتظر آزادی اش نباشد.

خلاصه روز_دختر_مبارک. ضامن آرامش،سلامتی،امنیت واستقلال دخترمان خود ما هستیم.👧👧👧 پ.ن.ست زرد👩‍👧مادر_دختری.

تبریک روز دختر هنرمندانعماد طالب زاده :

 دخترهای دوست داشتنی و بی نظیر روزتون مبارک ❤️

تبریک روز دختر هنرمندانجلیل فرجاد :

عزیزان دلم (مارال،مونا) روزتون مبارک.

تبریک روز دختر هنرمندانسحر زکریا :

 دخترکم تمام زندگیم روزت مبارک آرزو دارم چشمانت جز زیبایی نبیند، آرزو دارم در روزهای تو وتمامی دختران سرزمینم عدالت درحقتان اجرا شود که شما مادران پاک این سرزمین خواهید بود ، عاشق تو وتمام دختران این سرزمینم روزتان نه در حد یک جمله بلکه به وسعت حقتان مبارک❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

تبریک روز دختر چهره های مشهور ایرانی

تبریک روز دختر هنرمندانکوروش سلیمانی :

 🐿 … .در این ماه هایِ بیشتر ماندن در خانه که البته همچنان ادامه دارد، یکی از بهترین فرصت هایی که نصیب من شد این بود که خداراشکر توانستم بیشتر با دخترم وقت بگذرانم و با او بیشتر بازی کنم. از هفت سنگ و فوتبال و خاله بازی و کاردستی و نمایش بازی و بعضی بازی های ابداعی مخصوص خودمان بگیرید تا گرگم به هوا و قابم باشک و لِی لِی …

…و البته بیشتر از همه ی این ها اینکه کتاب هایش را بارها و بارها برایش خواندم طوری که همه را حالا بهتر از من می داند و هرجا خواب یا خستگی باعث می شود اشتباه کنم به من اتفاق و واژه ی درست را یادآوری می کند! … خلاصه اینکه این روزگار سخت شیرینی های اینچنینی هم داشت که برای من غنیمت بود و باعث شد سختی ها را بسیاری از اوقات فراموش کنم … ممنون مهرآفرین جان، دختر عزیزم؛ بابت همه ی مراقبت هایت از من در این روزگار و همیشه … عکس را روزهای آخر فروردین گرفتیم … ..

دختران! روزتان بر پدران تان _ که همه ی زندگی آنهایید _ بر مادران عزیزتان و بر خودتان بسیار مبارک 🌺🍃

تبریک روز دختر هنرمندانتهمینه میلانی :

 من و دخترم ژینا.اعتقادی به روز زن و دختر و پدر و پسر و … ندارم . دیدم دوستانم عکسشونو با دخترشون گذاشتن ، منم گذاشتم .😳

تبریک روز دختر هنرمندانمارال فرجاد :

 مادر ودختری روز دختر مبارک (عجب دختری😉)

تبریک روز دختر هنرمندانمهراب قاسم خانی :

 خوش به حالم ❤️

تبریک روز دختر هنرمندانشیلا خداداد :

 در شرایطی بقیه به دختر من احترام میگذارند که اول خودم بهش افتخار کنم و احترام بگذارم.

تبریک روز دختر هنرمندانآرزو افشار :

دختر یعنی قشنگ‌ترین هدیه هستی …..روز دختر مبارک ..

تبریک روز دختر هنرمندانسام درخشانی :

 میگن خدا کسایی رو که دوست داره بهشون دختر میده…😍👌 برکه عزیزم،فکر کنم خدا عاشق من بوده که “تو رو” بهم داده😊 روز دختر مبارک😘💙❤️ پ ن : خدا نگذره از اونایی که قدر این نعمت الهی،،یعنی فرزند رو نمیدونن(پسر و دختر)😔🖤

تبریک روز دختر هنرمندانمنوچهر هادی :

❤️ روز دختر مبارک سوفیا و دخترخاله (سیلوانا) آرزوی نشاط و خوشبختی در کنار خانواده برای همه دختران دنیا.

شراره رخامشراره رخام :

 #روز_دختر همان روز انسان است ، همان روز من ، روز شما ، روز پدر ، روز مادر ، روز پسر ؛ ….. کاش خیلی زود یادمون بیاد که #بنی_آدم_اعضای_یک_پیکرند و یادمون بیاد یه روزایی بود که آدمها همدیگه را بیشتر دوست داشتن ، 👈👈پدر عزیز کشورم ، مادر عزیز کشورم؛ هموطنان عزیزم ؛ روز انسان مبارکمون باشه💕💕💕💕💕💕

رضا صادقیرضا صادقی :

 دختران زیباى سرزمینم ، هنوزم پدران و برادران و همسرانى هستن که سراپا براى لبخند شما عشقند و حمایت ، داس تیز دستشان ، براى قلم کردن علفهاى هرز راه سخت رویاهاتان در دست دارند ، بخند دخترم من عاشقانه اشتباهت را دوست دارم و دوستانه عاشقانه هایت را همراهم .. به من قول دخترانه بده ، که همیشه بهترین خواهى بود ….. روزت مبارک گوشه دلم و روزتان مبارک دختران زیباى سرزمینم حواترین ادمهاى این خاک …..

امیررضا دلاوریامیررضا دلاوری :

امیررضا دلاوری دیار مهربونم روزت مبارک❤️ «دخترای مهربون روزتون مبارک»

استوری های تبریک روز دختر هنرمندان

برخی از چهره های مشهور کشورمان با انتشار استوری های روز دختر را تبریک گفته اند از جمله ساناز طاری ، حدیثه تهرانی ، آزاده نامداری ، خاطره حاتمی ، سردار آزمون ، پریناز ایزدیار ، مصطفی کیایی ، محسن کیایی این روز را تبریک گفته اند.

آزاده نامداریآزاده نامداری
ساناز طاریساناز طاری
حدیثه تهرانیحدیثه تهرانی
پریناز ایزدیارپریناز ایزدیار
سردار آزمونسردار آزمون
خاطره حاتمیخاطره حاتمی
محسن کیاییرز دختر محسن کیایی
مصطفی کیاییجانان دختر مصطفی کیایی
مصطفی کیاییجانان کیایی دختر مصطفی کیایی

گردآوری گروه چهره ها در پرشین وی

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس