جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

رضا رشیدپور مجری معروف در کنسرت علیرضا قربانی در تهران

تاریخ نشر :جمعه 22 جولای 2022 اشتراک:
رضا رشیدپور مجری معروف در کنسرت علیرضا قربانی در تهران اخبار گوناگون
رضا رشید پور یکی از سرشناس ترین مجریان صدا و سیماست که البته فعالیت های دیگری نیز دارد. رضا رشیدپور مجری معروف در کنسرت علیرضا قربانی خواننده در تهران را در ادامه ببینید.

علیرضا قربانی از خوش صدا ترین خواننده های ایرانی است که که تیتراز چند سریال از ماندگارترین کارهای اوست. مدار صفر درجه و شب دهم مشهور ترین تیتراژهایی است که اقای قربانی برای تلویزیون خوانده است. کنسرت علیرضا قربانی ۱۴۰۱ با حضور رضا رشید پور را در پرشین وی ببینید.

کنسرت علیرضا قربانی ۱۴۰۱

نمانده در دلم دگر توان دوری … مردم عاشقانه ترانه ‌خواندند و همدلانه عاشقی کردند. چه بغض‌هایی که در آن لحظه‌ها ترک برداشت و چه صورتهایی که بارانی شد.
انگار که آهی مشترک در سینه‌های مردم است که گاه گاهی طغیان می‌کند از حنجره‌های بی فریاد.
این چند ثانیه را با اجازه‌ی علیرضای عزیزم منتشر می‌کنم که شاید بهانه‌ای برای فریاد عشق در خلوت احساس شما هم بشود.

پ.ن.
علیرضا جان قربانی، امشب در هدایت این همدلی آهنگین، استادانه عمل کردی و نفس گرم و چشمان بارانی این مردم نجیب، نشان زرین برای ماندگاری تو در موسیقی فاخر ایرانی است. درود بر تو و گروه هنرمندت.

علی‌رضا قربانی (زاده ۱۵ بهمن ۱۳۵۱ در تهران)، خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی است. وی در ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی آواز و تصنیف می‌خواند.

رضا رشیدپور مجری رضا رشیدپور مجری معروف

وی از دوران کودکی به مدت چندین سال به فراگیری هنر قرائت قرآن نزد استادان مختلف پرداخت و در این راه موفق به کسب مدارج مختلف گردید.

تصانیف قدیمی خواننده مشهور

تصانیف قدیمی را از کودکی با علاقهٔ فراوان می‌خواند، با موسیقی اصیل ایرانی رشد کرد و از سال ۱۳۶۳ به طور جدی به فراگیری ردیف آوازی، تلفیق شعر و موسیقی، بینش و زیبایی شناسی در آواز ایران پرداخت. وی در این راه از محضر خسرو سلطانی، بهروزعابدینی، مهدی فلاح، حسین عمومی و احمد ابراهیمی و رضوی سروستانی بهره‌مند گردید.

تصانیف قدیمی خواننده مشهورعلیرضا قربانی

علی‌رضا قربانی تاکنون در بسیاری از فستیوال‌های مهم موسیقی در نقاط مختلف دنیا به اجرای برنامه پرداخته‌است که حاصل برخی از این اجراها به صورت لوح فشرده در اروپا انتشار یافته‌است.

علیرضا قربانیکنسرت علیرضا قربانی

از سال ۱۳۷۸ به عنوان خواننده ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی به اجرای برنامه‌های متعدد در داخل و خارج از کشور پرداخته‌است

اینستاگرام ـ باشگاه خبرنگاران

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
تصاویر خبری
بیشتر >
آرون گروپس