یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

مراسم اسکار ۲۰۲۲ و شوکه کننده ترین و فراموش ترین لحظه های آن

تاریخ نشر :سه‌شنبه 29 مارس 2022 اشتراک:
مراسم اسکار ۲۰۲۲ اخبار گوناگون
از سیلی زدن بهترین بازیگر مرد به صورت مجری گرفته تا حضور لیدی گاگا و اجرای بیانسه و ... مراسم اسکار ۲۰۲۲ حاوی چند رویداد و اتفاق شوکه کننده و همچنین فراموش نشدنی بود که همیشه در تاریخچه اسکار باقی می ماند.

نود و چهارمین مراسم اهدای جوایز اسکار در سال ۲۰۲۲ به دلیل وجود برخی از اتفاقات دور از انتظار، می تواند از جمله شوکه کننده ترین مراسم های اسکار در تاریخچه چندین ساله آن باشد! در زیر برخی از فراموش نشدنی ترین لحظات مراسم اسکار ۲۰۲۲ را می بینید.

مراسم اسکار ۲۰۲۲

اسکار ۲۰۲۲ حاوی چندین لحظه خاص و فراموش نشدنی بود که پس از پایان مراسم هنوز سوژه داغ رسانه ها باقی مانده است.

ویل اسمیت سیلی محکمی به صورت مجری مراسم اسکار زد

بدون هیچ بحثی شوکه کننده ترین رویداد مراسم اسکار ۲۰۲۲ لحظه ای بود که به گزارش پرشین وی بازیگر مشهور ویل اسمیت به دفاع از همسرش جادا پینکت اسمیت سیلی محکمی به صورت کریس راک زد. مجری انتخابی اسکار، سر طاس همسر اسمیت را موضوع شوخی خود قرار داده بود. اسمیت پس از سیلی به صورت مجری در ادامه فریاد زد: “با دهن کثیفت اسم زن منو نبر!”

اتفاقات مراسم اسکار ۲۰۲۲سیلی زدن ویل اسمیت به کریس راک

پس از گذشت این ماجرا، در طول مراسم ویل اسمیت توانست جایزه بهترین بازیگر مرد نقش اول را برای نقش آفرینی در فیلم “پادشاه ریچارد” کسب کند. اسمیت در انتهای حرف هایش در زمان دریافت جایزه گفت: “امیدوارم آکادمی (اسکار) دوباره مرا دعوت کند!”

مراسم اسکار ۲۰۲۲ویل اسمیت برنده بهترین بازیگر مرد اسکار

دیدی نقش میانجی را بازی کرد

شان کامز رپر و بازیگر معروف به “دیدی” پس از اتفاق شوکه کننده سیلی زدن ویل اسمیت به کریس راک، سعی کرد به نحوی جو آشفته مراسم اسکار ۲۰۲۲ را بهتر کند. بنابراین گفت: “نمی دانستیم قرار است امسال هیجان انگیزترین مراسم اسکار تاریخ را داشته باشیم. ویل و کریس ما این مسئله را با عشق حل می کنیم.”

شان کامزمیانجی گری دیدی

تروی کوتسور بازیگر ناشنوا جایزه اسکار دریافت کرد

کوتسور بازیگر فیلم کودا دومین بازیگر ناشنواست که در تاریخ اسکار توانسته جایزه اسکار بهترین بازیگر را در نقش مکمل کسب کند. در سال ۱۹۸۶ بازیگری به نام مارلی ماتلین موفق به کسب این جایزه شده بود. کوتسور در مراسم های اهدای جوایز انتخاب منتقدان، بفتا، گلدن گلوب، اس ای جی و … نیز برای نقش آفرینی در این فیلم انتخاب شده بود.

تروی کوتسوربازیگر ناشنوا تروی کوتسور

لحظه ای که امی شومر با لباس عنکبوتی وارد صحنه شد

امی شومر یکی دیگر از مجری های امسال مراسم اسکار بود که با لباسی کاملا به شکل مرد عنکبوتی در صحنه اسکار ظاهر شد و از مجری دیگر حاضر در صحنه پرسید: “قرار بود به شکل شخصیت مورد علاقه مان لباس بپوشیم، درسته؟” و بعد در حالی که از سقف آویزان مانده بود گفت: “نمی دانم چطور می توانم پایین بیایم …”

عکس های مراسم اسکار ۲۰۲۲امی شومر با لباس مرد عنکبوتی

بیانسه اجرایی تماشایی به نمایش گذاشت

بیانسه مراسم اسکار ۲۰۲۲ را با اجرای ترانه فیلم “پادشاه ریچارد، آهنگی به نام “زنده باش” آغاز کرد. بیانسه برای ساخت این آهنگ کاندید جایزه بهترین ترانه فیلم اسکار نیز شده بود. او در این صحنه لباسی به رنگ سبز مایل به زرد به تن دارد و گروه بزرگی از موزیسین های دیگر در صحنه نیز به همین رنگ، لباس پوشیده بودند.

خواننده مشهور بیانسهاجرای بیانسه در اسکار

لحظه ویژه خواهر و برادری

بیلی آیلیش و برادرش فینیس برای آهنگ فیلم “زمانی برای مردن نیست” جایزه اسکار را کسب کردند و به گزارش پرشین وی در انتها از مهمترین افراد زندگی شان تشکر کرده و گفتند: “ما می خواهیم از والدینمان تشکر کنیم که همیشه بزرگترین الهام بخش و قهرمان ما هستند.”

بیلی آیلیشبیلی آیلیش و برادرش و کسب جایزه بهترین آهنگ فیلم

یاد کردن از فیلم پدر خوانده

پنجاه سال پس از ساخت فیلم پدرخوانده، رابرت دنیرو، فرانسیس فورد کوپولا و آل پاچینو در کنار هم روی صحنه مراسم اسکار ۲۰۲۲ ایستادند تا از یکی از معروف ترین فیلم های تاریخ سینما یعنی “پدرخوانده” یادی کنند.

فیلم پدرخواندهرابرت دنیرو و فرانسیس فورد کوپولا و آل پاچینو

لیدی گاگا و لایزا مینلی

یکی دیگر از صحنه های جالبی که نظرها را به خود جلب کرد لحظه ای بود که لیدی گاگا و لایزا مینلی (هنرپیشه برنده اسکار)برای معرفی بهترین فیلم اسکار، وارد صحنه شدند. ولی مینلی در بیان بخش مربوط به خودش برای اعلام برنده دچار مشکل شد، گاگا به آرامی زمزمه کرد: “هواتو دارم” و منیلی در جواب گفت: “میدونم”.

لیدی گاگا در اسکارلیدی گاگا و لایزا مینلی روی صحنه برای معرفی بهترین فیلم

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی پرشین وی

بخش اختصاصی پرشین وی

منبع: avclub

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
تصاویر خبری
بیشتر >
آرون گروپس