شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

فال روز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲

اشتراک:
فال روز سه شنبه 15 اسفند ماه 1402 فال و طالع بینی
غافل از حال خویش شده ای. تو جوانی پرشور هستی که از تو برای رسیدن به موفقیت استفاده می کنند و خودت از قافله عقب مانده ای. آنها خیلی از تو پایین تر هستند. سعی کن تو هم عقب نمانی. ظلمی به تو شده که به خاطرش غصه می خوری، ولی خداوند جواب ظالمان را می دهد.

به قول هایی که داده ای عمل کن. به جای اینکه همه چیز را درست کنی همه را خراب تر کرده ای. دیگر روی برگشتن نداری. اسرارت فاش شده است. بی قراری، کار را از آنچه که هست بدتر نکن. رو به سوی خدا کن تا تو را از سرگردانی نجات دهد. فال روز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ را در پرشین وی ببینید.

فال روز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. زندگی شما نظم سابق را ندارد و احساس می‌کنید نبض زندگی‌تان از دست شما غافل شده است. اجازه ندهید این رویکرد در سال تولدتان ادامه پیدا کند. در این سال برنامه‌ریزی بیشتری برای زندگی‌تان انجام دهید.

اسفند امسال را با اتفاق غیرمنتظره‌ای به پایان می‌رسانید. به فروردین سال آینده که رسیدید، زندگی شما رونق بیشتری پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه دستاوردهای‌تان را گسترش دهید. اردیبهشت سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه خطری سلامت وجود نازنین شما را تهدید می‌کند. در خرداد سال آینده فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. از این فرصت بهره بگیرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را تجربه کنید. در تیر سال آینده با پیشنهادی برای تغییر شغل یا تغییر محل زندگی روبه‌رو خواهید شد.

به صلاح شماست که عجله نکنید و بیگدار به آب نزنید. اَمرداد سال آینده را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. چشم از دارای‌های خود بر ندارید و مواظب مال‌و‌منال‌تان باشید. در شهریور سال آینده با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. این آشنایی را به فرصتی برای گسترش دامنه دوستان‌تان تبدیل کنید. غصه‌ای در مهر سال آینده به جان شما می‌نشیند. اجازه ندهید این غصه،‌ زمینه افسردگی شما را فراهم کند. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌های‌تان را زمین بگذارید. در آذر سال آینده با عشقی آتشین روبه‌رو خواهید شد.

از این فرصت بهره بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌‌ای را پشت سر بگذارید. در دی ماه سال آینده با مشکلی حقوقی مواجه می‌شوید. اجازه ندهید این مشکل، شما را از هدف‌های‌تان دور کند. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به‌گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سال‌های آینده زندگی شما تبدیل شود.

فال روز ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

فضولی‌های بیش‌ا‌ز‌حد و نابجا را کنار بگذارید. در غیر این‌ صورت دوستان و آشنایان شما را ترد خواهند کرد و تنها و بی‌کس می‌شوید.   به لحاظ مالی با خرج‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد. اگر نمی‌خواهید ضرر کنید، امروز حسابی مواظب حساب‌ و‌ کتاب‌هایتان باشید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، اما این مشکل چیزی نیست که شما را به دردسر بیندازد و بدون آنکه نیازی به کمک اطرافیان پیدا کنید، این مشکل را حل خواهید کرد.

فال روز ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید.   حادثه‌ای در کمین شماست. بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و روز را بدون اتفاق ناگواری به پایان برسانید. مشاجره‌ای کوچک میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان ایجاد شده‌است، امروز عشق ‌زندگی‌تان با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که از این مشاجره چیزی به دل نگرفته و از شما دلخور نیست.

فال روز ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

احوال‌پرس پدر و مادر یا بزرگان فامیل نیستید و ادامه این وضعیت شما را از چشم ایشان خواهد انداخت.  روزی سرشار از نشاط و شادکامی و خبرهای خوش انتظار شما را می‌کشد.  کارهای خیر بیشتری انجام دهید و به خاطر داشته باشید که هر چیزی که بکارید، همان‌ را برداشت خواهید کرد. به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش‌رو دارید و به مشکل مالی برخورد خواهید کرد، اما برای حل این مشکل روی کمک دیگران نمی‌توانید حساب ‌باز کنید. در عوض از هوش و تدبیر خود کمک بگیرید و راهی هوشمندانه را برای حل این مشکل مالی به کار ببندید.

فال روز سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای ماه متولدین تیر

دوستان قدیمی خود را کنار گذاشته‌اید و سری به آنها نمی‌زنید، اگر نمی‌خواهید با این رفتار تنها و بی‌کس شوید، امروز حالی از دوستان قدیمی خود بپرسید و رفاقت خود را با آنها محکم کنید. اجازه ندهید دخالت اطرافیان در زندگی شما کار دستتان بدهد و به گونه‌ای رفتار کنید که در آینده کسی جرات دخالت در کارهای شخصی شما را پیدا نکند. توجه ویژه‌ای در انجام کارها ندارید و این وضعیت نارضایتی همکاران یا اهل منزل را به دنبال داشته است، ادامه این شرایط شما را به لحاظ کاری در وضعیت نامطلوبی قرار می‌دهد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که با تمرکز بیشتر به انجام کارها مشغول شوید و به‌گونه‌ای کار کنید که مو لای درز کارهای شما نرود.   یکی از آشنایان امروز رفتار ناپسندی را با شما در پیش می‌گیرد. از این رفتار به ایشان خرده نگیرید و به این فرد اجازه دهید در آینده این رفتار ناپسند را جبران کند.

فال روز سه شنبه 15 اسفند ماه 1402فال روز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲

فال روز سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای ماه مرداد

اهمیتی به سلامتی خود نمی‌دهید و به‌رغم اینکه در بستر بیماری افتاده‌اید، نمی‌خواهید سری به پزشک خانوادگی‌تان بزنید و فکری به حال درمان خود بردارید. این وضعیت به غیر از ناخوشی بیشتر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید و به فکر درمان باشید.  یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید اجرای آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند.

فال روز ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

امروز صدای ساز عشق را در گوش خود می‌شنوید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این روز عاشقانه را به تنهایی به پایان نرسانید و دست همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را بگیرید و خودتان را مهمان عشقی آتشین و بی‌پایان کنید.  فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌هایتان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. دوستی قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید.

فال روز سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲  برای متولدین مهر

اهمیت بیشتری به رژیم‌غذایی خود بدهید و خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید.  دوستان و آشنایان امروز حسابی هوای شما را دارند و برای حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند. در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر می‌خورید و این مشکل زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.

فال روز سه شنبه 15 اسفند ماه 1402فال روز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲

فال روز ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  یکی از دوستان توقعی از شما دارد که از انجام آن ناتوان هستید. این شرایط زمینه دلخوری این فرد را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به ایشان ثابت کنید هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای رضایت وی انجام خواهید داد.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و بهتر است بیش‌از‌حد سر به سرش نگذارید.

فال روز ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر ماه

از اعضای خانواده گریزان هستید و وقتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص نمی‌دهید، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و اعضای خانواده ایجاد کند و در اولین فرصت رابطه خود با اهل منزل را تقویت کنید.  زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید.  خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را به بهانه‌‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید.

فال روز سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی ماه

خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. شادی و نشاط خود را با اعضای خانواده و پدر و مادر به اشتراک بگذارید. مدتی است که احساس تنهایی می‌‌کنید و غصه‌ای به جان شما نشسته است. این شرایط ادامه نمی‌یابد.

فال روز سه شنبه ۱۵ اسفند برای متولدین بهمن

خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. شادی و نشاط خود را با اعضای خانواده و پدر و مادر به اشتراک بگذارید. مدتی است که احساس تنهایی می‌‌کنید و غصه‌ای به جان شما نشسته است. این شرایط ادامه نمی‌یابد.

فال روز سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

در آینده‌ای بسیار نزدیک تنهایی شما به پایان می‌نشیند و همدمی برای هم‌صحبتی پیدا می‌کنید.   یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید. کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت نگرانی شما را به دنبال دارد، اما اجازه ندهید کارهای عقب‌افتاده شما را بیش‌ازحد نگران کند و امروز به هر قیمتی که شده کارها را انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس