شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

فال روز شنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲

اشتراک:
فال روز شنبه 12 اسفند ماه 1402 فال و طالع بینی
شما تلاش خودتان را کرده اید، ناراحت نباشید. وجدانتان را ناراحت نکنید تا حدودی هم موفق شده اید ولی حسود زیاد دارید که آنها باعث اخلال در کارتان شده اند. به ائمه توسل جویید از بازی ایام غافل نشوید. فرصت باز هم پیش می آید.

حدیث درد و رنج و حاجت خویش را جز به باد به کشی دیگر نگفته اید چون می دانید که صدایتان را به خداوند می رساند. الطاف و رحمت ایزدی شامل حالتان شده است. به مقصود می رسید راهی را که می روید ادامه دهید فقط یادتان باشد کبر و غرور شما را از راهتان دور نسازد. نکند که طمع کنید و همت و تلاش را کنار بگذارید. همیشه با خدا باشید.. فال روز شنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ را در پرشین وی ببینید.

فال روز شنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در این سال توجه بیشتری به رفتارهای خود داشته‌ باشید. کارهای مهمی که انجام می‌دهید، بازتاب چشمگیری در آینده شما دارد. اسفند را با مشکلی حقوقی به پایان می‌رسانید. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که حق با شماست. فروردین سال آینده زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. غصه‌ای در خرداد سال آینده به جان شما می‌نشیند.

این غصه را با فردی که سنگ‌ صبور شماست، مطرح کنید و بار ناراحتی‌های‌تان را زمین بگذارید. به اَمرداد سال آینده که رسیدید، فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌‌های خوش به دیار خود باز گردید. شهریور سال آینده زمان حسابی برای شماست. در این ماه دزدی در کمین اموال شما نشسته است. چشم از دارایی‌های خود بر ندارید و شش‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید. به مهر سال آینده که رسیدید، عشقی آتشین به جان شما میفتد. مواظب احساسات خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد.

در آبان سال آینده پیشنهادی برای تغییر شغل دریافت می‌کنید. این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید انجام آن، دستاوردهای مهمی برای شما به دنبال خواهد داشت. خطری در آذر سال آینده سلامت وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کند. در این ماه بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

فال روز ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

با انجام کارهای خیریه و انسان‌دوستانه به آرامش ذهنی و قلبی برسید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به کارهای دلخواه مشغول شوید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید.

فال روز ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

قولی به یکی از آشنایان داده‌اید، اما توان انجام این قول را ندارید و نمی‌توانید سر حرفتان بمانید. از این شرایط درس بگیرید. در آینده از وعده‌های پوشالی دوری کنید و قولی بدهید که توان انجام آن را داشته باشید. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطارانتان عقب انداخته ‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید.  یکه‌وتنها برای حل مشکلات اقدام نکنید و مشکلی که امروز با آن روبه‌رو می‌شوید را با همکاری دوستان و آشنایان پشت‌سر بگذارید.

فال روز ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

فکرهای ناراحت کننده‌ای به ذهن شما می‌رسد، اما اجازه ندهید این فکرها روزتان را خراب کند.  یکی از آشنایان به کمک مالی شما نیاز دارد، اما کمک به این فرد شرایط مالی شما را به خطر خواهد انداخت. انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهایتان را تغییر می‌دهید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت ثبات نظر کافی پیدا کنید و به اطرافیان ثابت کنید اگر سر شما برود، حرفتان نمی‌رود. یکی از اطرافیان امروز حسابی از شما تعریف و تمجید می‌کند و زمینه افزایش اعتماد‌به‌نفستان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت شما نیز محبت ایشان را تمام‌و‌کمال جبران کنید.

فال روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای ماه متولدین تیر

تغییر مهمی را در محل‌کار یا منزل تجربه خواهید کرد، این تغییر دستاوردهای زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت، در نتیجه به استقبال تغییرات جدید بروید و همیشه به فکر راه‌های تازه‌ای برای حل مشکلات باشید. بیشتر اوقات روز را مشغول کار و تلاش هستید و فرصتی برای رسیدگی به خودتان پیدا نمی‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به بستر بیماری بکشاند و فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و تعادل را میان کار و تفریح حفظ کنید. محبت همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق ‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

فال روز شنبه 12 اسفند ماه 1402فال روز شنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲

فال روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای ماه مرداد

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. دوستان و آشنایان ثابت کرده‌‌اند که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات هستند.

فال روز ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

در اولین فرصت برای این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه آن‌ها در رویارویی با مشکلات باشید.  اصرار دارید کارها را به تنهایی انجام دهید و از اطرافیان کمک نمی‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و روی کمک اطرافیان حساب باز کنید.  اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز عشق‌ بی‌پایانش را به شما ثابت می‌کند. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

فال روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲  برای متولدین مهر

با زیاده‌روی در کار و کوشش، سلامت وجود نازنینتان را به خطر نیندازید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید.

فال روز ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهدافتان تنها نمی‌گذارند. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید انرژی لازم را ندارید و کسل هستید، اجازه ندهید این احساس روز شما را خراب کند و با انجام کارهای دلخواه انرژی لازم را بدست آورید.   احتمال زیادی وجود دارد امروز فریب کسی را بخورید و سرتان کلاه برود. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به یکی از بهترین روزهای زندگی شما تبدیل کند، محبت ایشان را بی‌پاسخ نگذارید و به وی ثابت نمایید که در عشق و عاشقی چیزی از ایشان کم ندارید.

فال روز شنبه 12 اسفند ماه 1402فال روز شنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲

فال روز ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر ماه

نگرانی‌های زیادی دارید و قادر نیستید ذهن خود را به انجام کارهای روزانه متمرکز کنید. بهتر است امروز بیش‌ازحد به خودتان سخت نگیرید و با کاهش فشارهای کاری زمینه آرامش بیشتر خود را فراهم کنید. غصه‌‌ای به جان شما میفتد. اجازه ندهید این غصه، زمینه افسردگی شما را فراهم کند. ناراحتی‌های خود را با فردی که محرم راز شماست، مطرح کنید و به آرامش برسید. گوش شما به پندواندرز اطرافیان بدهکار نیست و نصیحت‌های اطرافیان را به کار نمی‌گیرید، به خاطر داشته باشید که اطرافیان صلاح شما را می‌خواهند و نصیحت‌های ایشان را گوش کنید.  شخصی از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود. ذهنتان را بیش‌از‌حد مشغول این فرد نکنید و اجازه ندهید روزتان را خراب کند.

فال روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی ماه

از یکی از دوستان صمیمی خود خبر ندارید و حسابی دلتنگ‌اش شده‌اید. در اولین فرصت خبری از این دوست بگیرید و دیدارها را تاره کنید. از کاری که به آن مشغول هستید، دلسرد نشوید و مطمئن باشید که انجام این کار در نهایت سود سرشاری روانه حسابهای بانکیتان می‌کند.  مشاجره‌ای که با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان دارید به صلح و صفا تبدیل خواهد شد.

فال روز شنبه ۱۲ اسفند برای متولدین بهمن

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید.  بدون فکر و مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌‌گذاری نکنید. عادت ناپسندی دارید. این عادت نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه در نزد دوستان و اطرافیان نیز به فرد کم‌ارزشی تبدیل شده‌اید. برای ترک این عادت ناپسند از دوستان و اطرافیان کمک بگیرید.  کارها را سر موقع انجام دهید و همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید.

فال روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

امروز توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کنید و نُقل هر انجمنی خواهید بود.  مدتی است که احساس می‌کنید زندگی شما دچار کسالت شده و روال تکراری را طی می‌کند. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت با انجام کارهای دلخواه، روحیه خود را بهبود بخشید و سبک زندگی جدیدی را در پیش بگیرید.

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس