شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

فال روز شنبه ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲

اشتراک:
فال روز شنبه 20 آبان ماه 1402 فال و طالع بینی
ستاره ی بخت و اقبال شما می درخشد و فالتان بسیار فرخنده است. نعمت و مال به سویتان می آید. به ذکر و ثنای خداوند بپردازید. اتفاقات عجیبی رخ می دهند که همگی بسیار خوب هستند و دولت به همراه می آورند و این به خاطر تدبیر و عقل خودت می باشد. در همه حال با خدا باش.

جانتان را برای رسیدن به مقصود در طبق اخلاص گذاشته اید و ارزش زیادی برای رسیدن به هدف قائلید. معتقدید در عین سکوت باید حرف زد. کمی خسته شده اید و می خواهید همه چیزرا رها کنید ولی ندائی در دلتان می گوید که باید صبر و تحمل کنید و با خواندن نماز صبح مرادتان را از خدا بطلبید. فال روز شنبه ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲ را در پرشین وی ببینید.

فال روز شنبه ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدتی است که آروزی انجام کار مهمی در سر دارید. با این حال تاکنون آرزو به دل مانده‌اید و آن‌گونه که باید و شاید به هدف‌های‌تان نرسیده‌اید. اجازه ندهید این شرایط، زمینه افسردگی شما را فراهم کند. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، بیشتر از همیشه دل به کار دهید و مطمئن باشید فاصله چندانی با آرزوهای‌تان ندارید. آبان را به آرامی پشت سر می‌‌گذارید. به آذر که رسیدید، خبری ناراحت‌کننده به دست شما می‌رسد. این خبر را با دوستان نزدیک مطرح کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. در دی ماه با عشقی آتشین روبه‌رو خواهید شد.

مواظب احساسات خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. در بهمن امسال بیشتر از همیشه به فکر سلامت وجود نازنینتان باشید. در این ماه بیماری سلامت وجود نازنینتان را تهدید می‌کند. به اسفند که رسیدید، سایه همای سعادت روی سر شما میفتد. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. فروردین و اردیبهشت سال آینده را با تلاش بیشتری به پایان برسانید. به خرداد سال آینده که رسیدید، شرایطی برای مسافرتی جانانه پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های درخشان به دیار خود باز گردید.

اَمرداد سال آینده با تغییر مهمی در زندگی روبه‌رو خواهید شد. این تغییر در نگاه اول نگران‌کننده به نظر می‌رسد. با این حال غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید در نهایت همه چیز به نفع شما تمام می‌شود. به شهریور سال آینده که رسیدید، یکی زندگی شما ثبات بیشتری پیدا می‌کند. به لطف این ثبات، برنامه‌های دقیق‌تری برای آینده‌تان ترسیم کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

فال روز ۲۰ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته‌ مالیتان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید. اجازه ندهید انجام کارهای غیرضروری، وقت‌ باارزشتان را هدر بدهد. وقت خود را به انجام کارهای پیش‌پاافتاده سپری نکنید و توجه بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید. مدتی است که احترام لازم را به همسر یا عشق زندگی‌تان نمی‌گذارید. قبل از اینکه این رویکرد، فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق زندگی‌تان ایجاد کند، توجه بیشتری به وی اختصاص دهید.

فال روز ۲۰ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

سفری در پیش دارید، این سفر به رغم اینکه غیر منتظره ه نظر می‌رسد، مسافرتی ارزشمند است و تجربه‌های مهمی برای شما به دنبال دارد. چند روز آینده را با احتیاط بیشتری سپری کنید. خطری در کمین شماست. انسان مردم داری هستید و آشنایان زیادی دارید. به صلاح شماست که سفره دلتان را پیش این افراد باز نکنید و راز نگه‌دار باشید.

فال روز ۲۰ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. فرصتی برای افزایش درآمد دارید اما قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، جوانب این کار را حسابی بررسی کنید. یکی از اطرافیان توقع‌ بی‌جایی از شما دارد، با این فرد صحبت کنید و با درمیان گذاشتن شرایط خود، از ایشان درخواست نمایید تا توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارد.

فال روز شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ برای ماه متولدین تیر

اهل گذشت و بخشش نیستید و این روحیه دشمنان زیادی برای شما به دنبال داشته است. از امروز به فکر تغییر این روحیه باشید و با چشم‌پوشی بر خطای اطرافیان، بزرگواری خود را به دوست و آشنا ثابت کنید. تمایلی به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید با خودتان خلوت کنید.

فال روز شنبه 20 آبان ماه 1402فال روز شنبه ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲

فال روز شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ برای ماه مرداد

فکر به چیزهای منفی را کنار بگذارید و با مثبت‌گرایی، روحیه‌تان را تقویت کنید. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دستتان می‌رسد. موقعیت خرید کالای دلخواه خود را از دست ندهید و قبل از اینکه این پول خرج شود، کالای دلخواه را سفارش دهید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند.

فال روز ۲۰ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

به خاطر داشته باشید که با خساست و زراندوزی جایی در دل کسی نخواهید داشت. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را به بهانه‌‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا کارهای دلخواه را انجام دهید و توانمندی‌های خود را افزایش دهید. به لطف این شرایط کارهای جدیدی فرا بگیرید و موفقیت‌های بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز غصه‌ها را از دل شما پاک خواهد کرد. شما نیز به ایشان ثابت کنید که غمخوار وی هستید و در ناراحتی‌ها تنهایش نمی‌گذارید.

فال روز شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲  برای متولدین مهر

یکی از اطرافیان شما امروز به موفقیتی چشمگیر دست میابد و باعث افتخار شما می‌شود. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و در این دستاوردها سهیم باشید. مدتی است که از کسی پول قرض کرده‌اید یا وامی گرفته‌اید، امروز موعد پرداخت این پول فرا رسیده و کسی که از ایشان پول گرفته‌اید انتظار بازپرداخت این قرض را دارد. این پول را حتی اگر از زیر سنگ‌ هم شده فراهم کنید و دِین خود را ادا نمایید. بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند.

فال روز ۲۰ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

خودتان را غرق کار کرده‌اید و حالی از اعضای خانواده نمی‌پرسید، از امروز وقت بیشتری برای اهل منزل کنار بگذارید و بیشتر از گذشته احوال‌پرس اعضای خانواده باشید. انرژی و تمرکز خود را با کارهای پیش‌پاافتاده هدر ندهید و کارهای مهم را با تمرکز بیشتری انجام دهید. توقع‌های خود از همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را کاهش دهید. در غیر این صورت عشق‌ زندگی‌تان از رفتار شما دلخور خواهد شد. حتی برای لحظه‌ای از فکر زیردستان غافل نشوید و از هر فرصتی برای کمک به نیازمندان بهره بگیرید.

فال روز شنبه 20 آبان ماه 1402فال روز شنبه ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲

فال روز ۲۰ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آذر ماه

خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دستتان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید. مشکلی راه شما را سد می‌کند. اجازه ندهید این مشکل شما را از هدف‌هایتان دور نگه دارد. برای حل آن از افراد باتجربه کمک بگیرید و گرفتاری‌ها را پشت سر بگذارید. شرایطی برای تنهایی پیدا می‌کنید، اما از تنهایی دوری بگیرید چرا که فکرهای ناراحت‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند و تنهایی غصه‌هایتان را افزایش می‌دهد.

فال روز شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین دی ماه

روز عاشقانه‌ای را در پیش‌رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز مانند پروانه دور شما می‌چرخد، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به همسر یا عشق‌ زندگی‌تان ثابت کنید که شما نیز در تب عشق ایشان می‌سوزید. توانمندی‌های زیادی دارید، اما همیشه مهارت‌های خود را اندک می‌بینید و اعتمادبه‌نفس ندارید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از افسردگی و ناکامی برای شما به دنبال ندارد. فکری به حال این وضعیت بردارید و با هنرنمایی در پیش دوستان و آشنایان، مهارت‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید.

فال روز شنبه ۲۰ آبان برای متولدین بهمن

کسالت و بیماری را با ورزش و تحرک از وجود نازنین‌ خود دور کنید. فرد باتجربه‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد. پای صحبت‌های این فرد بنشینید و تجربه‌های ایشان را به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید. میان شما و فردی مشاجره‌ای ایجاد می‌شود. در این مشاجره کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که حق با شماست. اعضای خانواده ولخرجی‌های زیادی می‌کنند و این شرایط گرفتاری مالی شما را به دنبال داشته است. در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از ایشان بخواهید تا جانب احتیاط را در خرج‌های خود نگه دارند.

فال روز شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز خاطره‌های خوش دوران گذشته را در ذهنتان تداعی می‌کند.

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس