شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

فال روز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲

اشتراک:
فال روز یکشنبه 20 اسفند ماه 1402 فال و طالع بینی
دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند.

مرحبا بر شما هر آنچه دارید از حق تعالی می دانید حتی نعمت سلامتی را. وقتی به گذشته تان فکر می کنید می بینید چندان کار مفیدی انجام نداده اید. در حال حاضر مصلحت در این است که خاموش باشید. رازتان را با خدایتان در میان بگذارید وگرنه اگر فاش کنید دشمنانتان شکست سختی به شما می دهند، تحمل کنید، خداوند با صابران است. فال روز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ را در پرشین وی ببینید.

فال روز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک.روحیه مهربانی دارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره گرفته‌اید. با این حال احساس می‌‌کنید آن‌گونه که باید و شاید در زندگی قدر ندیده‌اید و محبت‌های‌تان بدون پاسخ باقی مانده است. این شرایط در سال تولدتان تغییر می‌کند. در این سال اطرافیان بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و دستاوردهای بیشتری را به کارنامه زندگی‌تان اضافه کنید. اسفند را با اتفاق غیر منتظره‌ای به پایان می‌رسانید. اجازه ندهید این اتفاق، کشتی زندگی شما را از ساحل آرزوهای‌تان دور کند.

به فروردین سال آینده که رسیدید، عشقی آتشین به جان شما میفتد. پذیرای این عشق باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت سر بگذارید. اردیبهشت سال آینده زمان حساسی برای شماست. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید،‌ پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی را برای روز مبادا کنار بگذارید. خبر ناراحت‌کننده‌ای در خرداد سال آینده به دست شما می‌رسد. این خبر را با فردی که محرم راز شماست، در میان بگذارید و ناراحتی‌ها را به باد فراموشی بسپارید. در اَمرداد سال آینده با پیشنهادی برای تغییر شغل یا محل زندگی روبه‌رو خواهید شد.

این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید انجام آن برای شما سودمند است. در مهر سال آینده سرتان خلوت می‌شود و فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شویدو با کوله‌باری پر از خاطره‌های درخشان به دیار خود باز گردید. آذر سال آینده زمان فرخنده‌ای برای شماست.

در این ماه با فرد مهمی آشنا می‌شوید. این آشنایی، موقعیت‌های ارزشمندی را در سر راه شما قرار می‌دهد. رفاقت خود را به این فرد سرشناس ادامه دهید و تجربه‌های زیادی از ایشان فرا بگیرید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

فال روز ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

مشکلی که گرفتار آن هستید به خوبی و خوشی برطرف می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با آرامش ‌خاطر زندگی را دنبال کنید. یکی از آشنایان نیازمند کمک شماست. هر کاری از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید. مطمئن باشید ایشان لطف شما را بدون پاسخ باقی نمی‌گذارد و در آینده‌ای نزدیک محبت‌هایتان را جبران می‌کند. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید.

فال روز ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

اهمیت بیشتری به زمان بدهید و نگذارید وقت با ارزشتان تلف شود. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید. در غیر این‌صورت ادامه رفت‌و‌آمد با این افراد چیزی به غیر از ناراحتی برای شما به دنبال نخواهد داشت.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان برنامه‌های زیادی برای شما ترتیب داده تا امروز حسابی شگفت‌زده‌تان کند. از این فرصت نهایت بهره را ببرید و شب‌وروزی عاشقانه را تجربه کنید. با فرد دنیا دیده‌ای آشنا خواهید شد. این آشنایی را به دوستی بلند‌مدت تبدیل کنید و تجربه‌های زیادی از ایشان فرا بگیرید.

فال روز ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

دید مثبتی به زندگی ندارید و به جای اینکه به خوبی‌های زندگی فکر کنید، همیشه بدی‌ها را در نظر می‌گیرید و انسان منفی‌بافی هستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند، از امروز به خودتان قول بدهید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با عینک خوش‌بینی به دنیا نگاه کنید. روحیه‌ای احساساتی دارید و زود غصه‌دار می‌شوید. اجازه ندهید این روحیه ضعف شما را به دنبال داشته باشد. از امروز با جدیت بیشتری زندگی را دنبال کنید و نگذارید احساسات بر تصمیم‌های مهم زندگی شما غلبه کند. یکی از اعضای خانواده نیازمند مشورت با شماست. تجربه‌ای که در طول سال‌های زندگیتان اندوخته‌اید را با این فرد به اشتراک بگذارید و ایشان را از مشورت خود بهره‌مند سازید.

فال روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ برای ماه متولدین تیر

همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. شرایطی مهیا می‌شود تا با خودتان خلوت کنید و برنامه‌های مهمی برای آینده بریزید. اطرافیان را در شادی‌های خود سهیم کنید و به آنها ثابت نمایید که نقش‌ چشمگیری در موفقیت‌های شما دارند.

فال روز یکشنبه 20 اسفند ماه 1402فال روز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲

فال روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ برای ماه مرداد

مدتی است که مانند سابق با اطرافیان ارتباط ندارید و از دوست و آشنا دوری گرفته‌اید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر افسردگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. ارتباط خود با اطرافیان را افزایش دهید و رفقای جدیدی پیدا کنید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و از این کمک، سود خوبی روانه جیبتان می‌شود. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی کمک این فرد را تلافی کنید.  روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب‌ باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید.

فال روز ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

مشکلی قدیمی و ریشه‌دار میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. این مشکل زمینه ناراحتی و دلخوری شما و ایشان را فراهم خواهد کرد. ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست و در اولین فرصت فکری برای حل این مشکل بردارید. خبرهای خوشی از یکی از کارهای مهمی که مشغول انجام آن هستید به گوش شما می‌رسد.  انسان پرحرفی هستید و لحظه‌ای از صحبت و گفتگو با اطرافیان دست بر نمی‌دارید، این روحیه زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کرده و از پرحرفی شما گریزان هستند. ادامه وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که پرحرفی را کنار بگذارید و با صحبت‌های سنجیده و معقول، محبت اطرافیان را بدست آورید.

فال روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲  برای متولدین مهر

ذهن آشفته‌ای دارید و نمی‌توانید تصمیم‌های مهمی که در پیش رو دارید را به درستی اتخاذ کنید. از آنجایی که تصمیم‌های شما در سرنوشت دیگر اعضای خانواده نیز تاثیر می‌گذارد، امروز به دنبال آرامش باشید و تمرکز بیشتری بدست بیاورید. صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته‌ مالیتان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید.   هنرهای زیادی دارید، اما اطرافیان از هنرهای شما بی‌خبرند. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. هنرهای خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. روحیه اجتماعی دارید و از حضور در بین جمعِ دوستان و آشنایان لذت می‌برید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.

فال روز یکشنبه 20 اسفند ماه 1402فال روز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲

فال روز ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز قصد دارد حسابی شما را غافلگیر کند. این رفتار از عشق و محبت ایشان به شما حکایت دارد. در نتیجه شما نیز محبت عشق ‌زندگی‌تان را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت این محبت را جبران کنید. توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید و به گونه‌ای رفتار نمایید تا اهل منزل روی شما به عنوان فردی که همیشه به فکر آنها است، حساب باز کنند.

فال روز ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر ماه

کسالت و بیماری را با ورزش و تحرک از وجود نازنین‌ خود دور کنید. همفکری با همسر یا عشق ‌زندگیتان را دست‌کم نگیرید و برای حل مشکلات با وی مشورت کنید. روحیه ولخرجی دارید و اهل پس‌انداز نیستید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. قسمتی از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید. در انجام کارهای روزانه کوتاهی نکنید و با به پایان رساندن سریع کارها، فرصتی را برای استراحت و تفریح پیدا کنید. به اعضای خانواده قول داد‌ه‌اید که برای خرید و تفریح بیرون بروید و فرصتی را در کنار اهل منزل سپری کنید، به این قول وفا کنید و از این فرصت برای برقراری ارتباط نزدیک‌تری با اعضای خانواده بهره بگیرید.

فال روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی ماه

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. روحیه خانواده‌دار و مسئولیت‌پذیری دارید و برای رفاه و آسایش اهل منزل هرکاری می‌کنید. این رفتار را ادامه دهید و در آینده روی کمک و پشتیبانی اهل منزل حساب باز نمایید. برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. این کار را به هر قیمتی که شده در این فرصت به پایان برسانید. رابطه‌ای که با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان دارید مانند گذشته نیست و احساس می‌کنید به بن‌بست رسیده‌اید.

فال روز یکشنبه ۲۰ اسفند برای متولدین بهمن

در اولین فرصت فکری به حال بهبود این شرایط بردارید و اجازه‌ ندهید فاصله‌ای که میان شما وجود دارد از چیزی که هست عمیق‌تر شود. رویاپردازی را کنار بگذارید وبه جای فکر به خیال و رویا، واقعیت‌های زندگی را در نظر داشته باشید. به خاطر داشته باشید که زندگی با کسی تعارف ندارد و از همین امروز فکری به حال آینده بردارید..

اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

بدهی سنگینی دارید و نگران پرداخت آن هستید. در چند روز آینده پولی به دستتان می‌رسد، این پول را برای پرداخت قرض‌ها کنار بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌اندازوصرفه‌جویی باشید. کدورت‌های زیادی میان اعضای خانواده وجود دارد، اجازه ندهید این کدورت‌ها شما را از هدف‌هایتان دور کند.

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس